ANASAYFA
Çerkezköy Haberler
Bölgesel Haberler
Ulusal Basında Çerkezköy
Çerkezköy Telefon Rehberi
Rehber Yeni Kayıt
Haber Arşiv
Matbaa-Ajans Hizmetleri
Referanslar
Hakkımızda
Matbaa Sipariş
Bize Ulaşın
 LİNKLER
Tekirdağ Valiliği Tekirdağ Belediyesi Tekirdağ Emniyet Müd. Çerkezköy Kaymakamlığı Çerkezköy Emniyet Müd. Çerkezköy Belediyesi Çerkezköy Milli Eğitim Müd. Çerkezköy OSB Çerkezköy Tic. San. O. Türk Telekom Rehber TC Kimlik No SSK Hizmet Dökümü Ne Zaman Emekli Olurum Araç Sorgulama Trafik Ceza Puanı Türk Dil Kurumu Kapaklı Belediyesi Kızılpınar Belediyesi Karaağaç Belediyesi Veliköy Belediyesi Nöbetçi Eczaneler Genç FM Radyo Haber
 HAVA DURUMU
 ASTROLOJI
Burcunuzu se�in,
fal�n�z� okuyun

CHP Kızılpınar'da şok gelişme; Avcı, aday adaylığını geri çekti
2004 Yerel seçimleri'nde CHP’nden Kızılpınar Belediye Başkanlığı'na aday olan ancak seçimleri 56 oy ile kaybeden Ahmet Avcı, Mart 2009'da yapılacak Yerel Seçimlerde Kızılpınar Belediye Başkanlığı için yeniden aday adaylığını açıklamıştı. Avcı, dün sürpriz bir kararla aday adaylığından çekildiğini açıklarken, çekilme gerekçesinde sitem dolu ifadelere yer verdi
8 Kasım'da Cumhuriyet Halk Partisi'nden Kızılpınar Belediye Başkan Aday Adayı olduğunu açıklayan Ahmet Avcı, dün sürpriz bir şekilde, aday adaylığından çekildiğini duyurdu. Geri çekilme gerekçesinde il, ilçe ve belde yöneticilerine sitemli ifadelere yer veren Avcı, bu teşkilatları CHP'ye ihanet edenleri korumakla suçlayarak, böyle bir yapının içerisinde olmayacağını ifade etti. Avcı açıklamasında şu ifadelere yer verdi; "Değerli Kızılpınar halkı, Cumhuriyet Halk Partisi'ne her fırsatta hizmet eden bir evladınız olarak bu açıklamayı yapmaktayım. 1992 tarihinde Cumhuriyet Halk Partisinin yeniden açılışından bugüne kadar partimize gönül veren ben ve gerçek Cumhuriyet Halk Partili arkadaşlarım özveri ile partimizin hizmetinde bulunduk. Çizgimizden ödün vermeden mücadelemize devam ettik. 2004 yerel seçimlerinde partimin adayı olarak seçime katıldım. Her türlü ihanet, ayak oyunları ve iftiralarla önümüzü kesmeye çalışmalarına rağmen, oyumuzu Kızılpınar’da bin 150 oy’a kadar taşıdık ve 56 oyla seçimi kaybettik. Buna rağmen ne Kızılpınar halkına ne de partimize küsmeden bugüne kadar çalışmalarımıza devam ettik. Fakat 2009 yerel seçimlerinin yaklaştığı bugünlerde yaşananlar bizleri derinden yaralamaktadır. Onuru ile partisine hizmet edenlerin yerine; il, ilçe ve belde yöneticileri, geçmişte Cumhuriyet Halk Partisi'ne seçim kaybettirdiğini dolaştığı her ortamda gururla anlatanlara sahip çıkmaktadırlar. Bu anlayışı ne ben ne de gerçek partililer anlamakta zorlanıyoruz. 8 Kasım tarihinde Cumhuriyet Halk Partisi'nden önümüzdeki yerel seçimlerde aday olabilmek için partime başvuru yapmıştım. Geçen dönemlerde partime ve Kızılpınar’a ihanet eden insanlarda partimden adaylık için başvuru yapmışlardır. Böyle bir siyasi anlayış ve böyle bir örgüt yapısı içerisinde Kızılpınar’a ve CHP’ye ihanet eden insanlarla bir arada bulunarak ne kendimin ne partimin nede Kızılpınar halkının emeklerinin yok sayılmasına izin veremem. Ben Ahmet Avcı olarak Kızılpınar halkından özür diliyorum. Size zarar verenlerle, hayallerinizi yıkanlarla bir arada olmam mümkün değildir. Bugüne kadar bizi destekleyen, gönül veren insanların sağduyulu davranacağından şüphem yoktur.İzah ettiğim gerçeklerle açıklamış olduğum aday adaylığımı geri çektiğimi bildirir tüm Kızılpınar halkına sevgi ve saygılarımı sunuyorum." Bu arada Avcı'nın CHP'ye ihanetle suçladığı aday adayının ismi merak konusu oldu.

Haber Yayın Tarihi : 28 Nov 2008
BU HABER HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ SİZ DE YAZIN
- 6 Dec 2008 - 03:10
Kızılpınarlı Hemşehrilerim.
Bir CHP li olarak bu son şansımız neden biliyor musunuz? Eksikleri olmasına rağmen doğruluğuna ,efendiliğine kimsenin laf edemeyeceği Ahmet Avcı kardeşimiz aday adaylığından çekildiğini ilan etti. Kendisine karşı uygulanan hareketlerin , ayak oyunlarının herkes farkındadır sanırım. Ahmet Bey den sonra efendi, doğru aday olarak biz Ali dönmez i tespit ettik. Bizde diyoruzki hiç olmazsa doğru, efendi biri olarak Ali dönmez e sahip çıkalım. Bırakalım particiliği falan. Aşağıdaki yorumlara katılıyoruz Ahmet başkan. Güçlerinizi Ali beyle birleştirin. Birleştirinki bu güç birliği birilerine ders olsun. Kızılpınar halkını da uyanık olmaya davet ediyorum çünkü bundan sonra başka şansımız olmayacak emin olun bundan
- 6 Dec 2008 - 01:15
UYAN KIZILPINAR ATALARIMIZIN DEDELERİMİZİN DOĞUP BÜYÜDÜĞÜ İNSANLARIN YAŞADIĞI YERDEĞİL KARNINI DOYURDUĞU YERDİR ÜÇ KURUŞ YARDIM ALIPTA SEÇİMLERDE BİZE OY VERİN BORCUNUZU SİLEYİM BAŞKALARINA YALAKALIK YAPIP İNSANLARI KANDIRARAK KIZILPINARI BENDEN BAŞKASI KURTARAMAZ DİYENLER ELİNİZİ VİJDANINIZA KOYUP BİRKERECİK OLSUN İNSANLARIN ZENGİN FAKİR AYRIMI YAPMADAN SEÇİM ZAMANI GELİNCE DEĞİLDE ER ZAMAN SAYGI VE SEVGİ GÖSTERMEK GEREKİRKEN ŞU ANDA SEÇİMLERE YAKLAŞIRKEN KIZILPINARLI HALKI OLARAK BEN ÇAĞRIDA BULUNUYORUM GELİN ANNELER BABALAR KARDEŞLER BACILAR BİRLİK OLALIM KIZILPINARDA ALİ DÖNMEZ KARDEŞİMİZİ DESTEKLEYELİM SİZLERE EN HİÇTEN SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNARAK UYAN KIZILPINAR OYLARIMIZI TEK BİRYERDE TOPLAYALIM AYNI HATALARI BU SEÇİMLERDE YAPMAYALIM PARTİYE DEĞİL KİŞİLERE OY VERELİM UYAN KIZILPINAR BİZ KAZANALIM KARDEŞLİK SEVGİ DOSLUK KAZANSIN ÇÜNKÜ BU YAZIYI OKUYAN BİRDAĞA İÇ BİR ZAMAN TEKRARI YAZILMAYACAK BU YAZI SEÇİMLERDEN SONRA DELİL KALACAK NE İSTEDİĞİMİ ANLAYACAKSINIZ BU YAZIMI OKUYANLARA SESLENİYORUM BU YAZIYI SENDE SEVDİKLERİNE LÜTFEN OKU OKU OKU LÜTFEN OKU ERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN SAYGILARIMLA UYAN ARTIK KIZILPINAR TEKRARI YOK .
- 4 Dec 2008 - 13:15
Ahmet Abi,
Gecen donem seni destekledik. Sana yapilan haksizliklari goruyoruz sen bunlara layik degilsin abi ama pes etme Kizilpinar in gelecegi icin dogru karar verelim bu kez. Bagimsiz aday olursan oylar bolunur ve Kizilpinar kuslara, cakallara kalir. Bu ihanetcilere en guzel ilk cevabi basin yolu ile verdin. Bundan sonra mevcut adaylar arasinda guvendigin, inandigin bir adayi bize isaret et bizde onu destekleyelim.
Birol Saygin mi ?Adnan Er mi ?Ali Donmez mi?
Faruk Korkmaz mi ?
- 4 Dec 2008 - 12:45
Ahmet Ağabey
Gel bu büyüklüğünü, dürüstlüğünü senin kadar efendi ,dürüst olduğuna inandığımız Ali kardeşimize destek vererek göster. Ağabey bu kardeşimiz de senin gibi kuşatılmaya çalışılıyor.
Yardım elini uzatırsan Kızılpınar gerçek kimliğine, olması gerektiği duruma gelir .
Hadi bir kez olsun Kızılpınar' da kaderi aynı olan dürüstler kazansın.
- 4 Dec 2008 - 10:51
Bizler nerede ise tüm aday adayları ile tanıştık.
Anlaşabileceğimiz, bizlere en yakın gelen, samimi bulduğumuz kişi Ali Dönmez'dir. O da bizim gibi genç kuşaktan biri.
- 3 Dec 2008 - 12:47
Merhaba arkadaslar
Yapmıs ve dusunmus oldugunuz mantık dogru fakat reel degıl bu halk arasındada sureklı beyan edılen bır nokta fakat olması mumkun degıl
Bu mantıgı ınsanlarımız kendı ıradesı ıle olusturacaklardır.
Hayatta hıcbırsey tek taraflı bakılabılecek yalınlıgında gegıldır onun ıcın secmenlerımıze veya halkımıza hedef gostermek dogru olmaz herkımse herkeze aynı dogrultuda dogru ve ıyı gozukmeyebılır.Bunun ıcındırkı secmenlerımız hangı baskan adayının ve meclıs uye lıstesıne bakarak ozgur ıradesınde beldemızı hedeflenen modern veya yasanabılecek duzeye cıkartacagına ınandıgı ve guvendıgı lısteye oyunu verecektır.
Kısısel cıkar ve mevkıı savası olamaktan zıyade
yapılabılmesının en guzelını halkımız yapacagına ınanıyorum
selamlar saygılar
- 2 Dec 2008 - 16:36
Cevdet Bey'e katılıyorum.
Şunlar yapılablir:
---Tüm belediye başkan adayları ile görüşülüp kimin en fazla donanıma sahip olduğuna karar verilir.
---Sonrada meclis üyelikleri için karar verilen
şahıs ile konuşulur parti ayrımı yapılmadan sıralamaya karar verilir.

Çok heyecanlandık bu teklife Cevdet Bey.
- 2 Dec 2008 - 16:25
Arkadaşlar,
Kızılpınarlılar olarak belediye meclisine PARTİ GÖZETİMİ yapmadan en uygun adayları halk tarafından en fazla tercih edilen , bu işi yapabileceğine en fazla inandığımız BELEDİYE BAŞKAN ADAYI yeni bir yüzün etrafında birleşilemez mi ? Bu kişinin seçiminde de partiye önem vermeyelim. Daha kültürlü Kızılpınar'ı temsil edebilecek biri olamaz mı? Böyle bir durumda dışarıdaki insanların bile Kızlpınar 'a bakışlarının değişeceğine inanıyorum.
- 2 Dec 2008 - 16:15
Arkadaşlar,
Kızılpınarlılar olarak belediye meclisine parti gözetimi yapmadan en uygun adayları halk tarafından en fazla tercih edilen , bu işi yapabileceğine en fazla inandığımız belediye başkan adayı yeni bir yüzün etrafında birleşilemez mi ?

Tsklr,
- 2 Dec 2008 - 15:03
Merhaba
Sevgılı Kızılpınarkasabası sakınlerı
herkezın ıstedıgı bu zaten ınsanlarımızın bırbırıne sıyaset maskesı takarak karalama polıtıkası olusturarak prım savasıdır.Ahmet Avcı
beyınde aldıgı karara saygı duyarak onunda bu savasın ıcınde prım ve karalama polıtıkası olusumuna canak tutmadan gerekenı yapacagına ınanıyorum gecen secım donemı yanında olarak ve bırlıkte calıstıgımız ve tanıdıgım bır ınsan olarak sagduyulu davranacagına ınanıyorum.Kızılpınarkasabamızın gercek yuzunu olusturabılmek ıcın karalama polıtıkalarını bırakarak her bıreyın tasın altına elını koyarak beldemız ıcın yapılabılecek guzellıklerı yatıralım masanın ustune ve onları tartısalım ve yapılabılecegın en guzelını yapalım.
KIZILPINARLI CHPLİ - 1 Dec 2008 - 15:17
KIZILPINARIMIZI BU ŞEREFSİZLERE BIRAKTIN YA AHMET BAŞKAN.AMA SENDE HAKLISIN DÜRÜST İNSANLARA YAKIŞANI YAPTIN.BİZ GERÇEK CHPLİLER VE GERÇEK KIZILPINARLILAR HER ZAMAN ARKANDAYIZ.ALLAH SANA HER ŞEYİN FAZLASINI VERSİN KAZANCINI BOL ETSİN MUTLULUĞUNU DAİM KILSIN.SEN HERŞEYİ HAKEDİYORSUN.BIRAK ŞEREFSİZLER NE YAPARSA YAPSIN.
- 1 Dec 2008 - 13:21
Ahmet Abi,
O kadar doğru şeyleri tespit etmişsin ki hiç kimsenin söyleyecek lafı yoktur eminim. Geçen dönem sonuna kadar sizin için CHP için çalıştık. Gel bu kez partizanlığı işin içine karıştırmadan bizim gibi sizde kendimize en yakın bulduğumuz, güvendiğimiz, Kızılpınar' ın geleceği için hayırlı olur dediğimiz Ali Dönmez kardeşimize AÇIKÇA destek ver. BU HALKIN GÖZÜNDE KAHRAMAN OL. O zaman bahsettiğiniz KIZILPINAR'a ihanet eden İHANETÇİ zihniyetlere gerekli cevabı verelim. Gurur meselesi yapmadan açıkça destekle bu kardeşimizi ki bu insanlarda anlasın artık bazı şeyleri.
- 29 Nov 2008 - 22:04
oylar birol saygına(kasabamızı...lardan kurtarmak istiyorsak)
- 29 Nov 2008 - 13:33
Cemil Bey Cemil Bey,
CHP bizim partimiz sizin zihniyetinizdekileri bir CHP li olarak anlayamıyoruz. Yönetimi ayak oyunlarıyla ele geçirdiniz zaten bilmeyen yok bu durumu.
- Aday kötüde olsa (Birol Saygın) CHP ye bugüne kadar hep zarar vermiş olsa dahi onu CHP'den aday olacağı için destekleyeceğiz diyorsanız sizin olsa olsa bu insanla sadece samimi ilişkileriniz vardır bize anlatmayın.
-Yok eğer biz adaydaki özelliklere değer veririz diyorsanız o zamanda bu başkanlığı Birol Saygın' dan daha çok hak eden ( başka bir partiden dahi olsa ) desteklemeniz gerekmez mi? Geçen seçimde parti ayırımı yapmadan Sn. Ahmet Avcı'yı destekleyen insanların aklından zoru mu vardı? Siz çok mu akıllısınız ? Biz mi yanlış düşünüyoruz? Eğer sizin zihniyetinizle düşünürsek bizde artık samimi bir CHP li olarak başka bir adayı destekleyebiliriz sonucu ortaya çıkar. O zaman Ali Dönmez i destekleyeceğiz diyen kişilere laf söylemeye hakkınız yok değil mi? Bizde o zaman Birol Saygın'ın haricinde bir adayı destekleriz olur biter değil mi?
mhp li - 29 Nov 2008 - 11:42
Cemil DÖNER ben geçendönem Ahmet AVCI ya oy verdim niçin Kızılpınarın selameti için o gün Kızılpınarı yok sayıp kendilerinden başkan çıkarmak için satanlar bu günde kendilerinin olması için adam diye geçinenleri satın alarak yeni bir oyun içersindeler bu görmemek büyük tahlisizlik Ahmet başkan 2004 te sana verdigim oy helal olsun allahın selameti üzerin olsun
- 29 Nov 2008 - 01:08
Sayın AVCI takdir hakkını kullanmışsın kararına saygılıyım...Ülkemin 100%47 si şu an iktidar yaptığı partiye oy verdiğine pişman olmuş durumda sen sen ol , C.H.P'nin yönecilerine onların şahsında partiye ve en önemlisi gönlünde C.H.P sevgisi aşkı oluşan kıymetli halkımızın onurunu kırmamalısın...Her vatandaş iradesini ortaya koyarken karşısındakinin iradesine ipotek koymayı ithamda bulunmayı alışkanlık haline getirmemeli diye düşünüyorum...Kızılpınar seçmeninin önüne 2004 seçimlerinde Sayın Faruk KORKMAZ'ı getirenler ve dayatanlar olduğunu atlamamalısın...Akıl tutulması 2009 seçiminde yaşanmıyacak ve kızılpınar seçmeni değerli hemşerilerimiz herzaman olduğu üzere radikal iradesi ile yine bir ilk gerçekleştirecektir...
Sevgül hanım belediye meclis üyesi olduğumda sizden insanların hangisinin şerefli hangisinin şerefsiz olduğunu değil şerefli-şerefsiz ölçüleri öğrenmek isteyebilirim...
Şahsen bir partili olarak diyorum ki ; siyasi partiler oluşumu kızılpınarda yok iken biz örgütlendik+çoğaldık+güçlendik+meseleler
imize sahip çıktık+zoru başardık+örnek olduk siz , ayıplayanlar hala resmi olarak taraf olmadınız+olanlarda maddi manevi desteğinizi tartarmısınız...Ali DÖNMEZ kardeşimizin yanında olacağız şeklinde nispet ve tepki gösterenleri anlamak istityorum...
En içten saygılarımla
- 29 Nov 2008 - 01:07
Sayın AVCI takdir hakkını kullanmışsın kararına saygılıyım...Ülkemin 100%47 si şu an iktidar yaptığı partiye oy verdiğine pişman olmuş durumda sen sen ol , C.H.P'nin yönecilerine onların şahsında partiye ve en önemlisi gönlünde C.H.P sevgisi aşkı oluşan kıymetli halkımızın onurunu kırmamalısın...Her vatandaş iradesini ortaya koyarken karşısındakinin iradesine ipotek koymayı ithamda bulunmayı alışkanlık haline getirmemeli diye düşünüyorum...Kızılpınar seçmeninin önüne 2004 seçimlerinde Sayın Faruk KORKMAZ'ı getirenler ve dayatanlar olduğunu atlamamalısın...Akıl tutulması 2009 seçiminde yaşanmıyacak ve kızılpınar seçmeni değerli hemşerilerimiz herzaman olduğu üzere radikal iradesi ile yine bir ilk gerçekleştirecektir...
Sevgül hanım belediye meclis üyesi olduğumda sizden insanların hangisinin şerefli hangisinin şerefsiz olduğunu değil şerefli-şerefsiz ölçüleri öğrenmek isteyebilirim...
Şahsen bir partili olarak diyorum ki ; siyasi partiler oluşumu kızılpınarda yok iken biz örgütlendik+çoğaldık+güçlendik+meseleler
imize sahip çıktık+zoru başardık+örnek olduk siz , ayıplayanlar hala resmi olarak taraf olmadınız+olanlarda maddi manevi desteğinizi tartarmısınız...Ali DÖNMEZ kardeşimizin yanında olacağız şeklinde nispet ve tepki gösterenleri anlamak istityorum...
En içten saygılarımla
gerçek chp li - 29 Nov 2008 - 00:49
sn ahmet avcı senin için sadece chp ye değil hangi partiden koyarsan koy seninleyiz zaten şimdi chp den adayım diyen o adi birol saygın geçen dönem chp nin kuyusunu kazmadımı halen neden birolun ismi geçiyo bu chp de anlamadım ey birol efendi geçen seneki gibi borç defterini alıp adnan ere oy çaldığın gibi kendinede çalacaksan boşuna yorulma bu millet artık uyandı neyin ne olduğunu çok iyi biliyor sen önce iki kelime konuşmasını öğren ondan sonra siyaste gir bu iş çimento tuğla satmaya benzmez birde bakarsın ki elin de ne çimentooo var ne de tuğla!
- 29 Nov 2008 - 00:09
Ahmet Avcı'ya inanıyoruz sonuna kadar yanındayız.. Emeğin partisiyiz emek verenler yerine ihanet edenlere sahip çıkıyoruz.. Bu yönetime birol saygının arkasında durmak yakışırdı..
SEVGÜL - 28 Nov 2008 - 21:30
birol saygın ın ne kadar şerefsiz olduğunu kızılpınar biliyor.bir chp teşkilatı bilmiyor.her kurumda toplumda basiretsiz,çürük insanlar çıkabilir.halkın adayı ahmet avcıdır
kızılpınarspor - 28 Nov 2008 - 21:23
başkan biz seni bırakmayız.lütfen bağımsız adaylığını koy sana partin kazık atsa da senin partini sevdiğini biliyoruz.ne olur bağımsız çık herkes boyunun ölçüsünü alsın
hasan - 28 Nov 2008 - 21:19
chp başına,... çına kına yaksın.
- 28 Nov 2008 - 18:30
Milletvekilimiz Tütüncü'ye, il başkanına ve çerkezköy sorumlusu Bülent Uğraş'a hayırlı olsun.. Çerkezköy ve beldelerini karmakarışık ettiniz..
türkkan - 28 Nov 2008 - 15:51
Sn Ahmet Avcı siyasetin rant ve mevki den ibaret oldugunu sananlar bunu anlayamaz..umarım herkese örnek olur bu
- 28 Nov 2008 - 15:24
Yenilen pehlivan güreşe doymazmış. Kaç dönemdir Chp den aday gösterilirken iyiydi. Şimdi adaylık riske girince Chp kötü oldu. Kimsenin babasının koltuğu değilki adaylık, 2 dönemdir seçilseydin de başkan olsaydın. Anketlerde kim önde çıkarsa aday odur. Üzülüp partiyi kötülemek kişilerin aynasıdır.
Yorumsuz - 28 Nov 2008 - 12:57
İşte Gerç ek C H P li
- 28 Nov 2008 - 12:51
Değerli Kızılpınar halkı kendilerini CHP li diye nitelendiren sevgili hemşerilerim.
Şu yukarıdaki açıklamanın neresi yanlış ? soruyorum sizlere. Sn. Ahmet Avcı teşkilatın kuruluşundan bu yana CHP nin içerisinde oldu. Tamam 4/4 'lük bir insan olmayabilir ama hiç kimse onun CHP sevgisini, inanmışlığını sorgulayamaz diye düşünüyorum.
Soruyorum sizlere sizce Ahmet Avcı Bey bu açıklamasında kimi kastediyor? Sizler nasıl CHP lisiniz? Eğer gerçek CHP li iseniz Ahmet Avcı'yı sevmeseniz bile partiniz için onu desteklemeniz gerekmiyor muydu? Bizim için parti önemli deyip aday kim olursa olsun biz CHP yi bir önceki başkanlık seçimi döneminde olduğu gibi iktidar yapabilmek için canla başla çalışamaz mıydınız? Kusura bakmayın ama siz partiyi değil teşkilatınıza bile düşman olan Birol Saygın'ı destekleyerek CHP ' yi ne kadar sevdiğinizi CHP' ye ne kadar vefa duyduğunuzu zaten gösteriyorsunuz.
Ama üzülmeyin gerçek CHP taraftarı olan bu insanlar bu saattten sonra da zaten destekleyeceği adresi çok iyi biliyor. Sizin yaptığınıza karşılık olarak benim gibi düşünen bir çok CHP li hemşerilerimiz Ali Dönmez'i destekleyecektir. Bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın.
ali - 28 Nov 2008 - 12:18
boş ver başkan sen namuslularında cesur olabileceğinin ispatısın Allah yolunu açık etsin selaminaleyküm
ali - 28 Nov 2008 - 12:17
boş ver başkan sen namuslularında cesur olabileceğinin ispatısın Allah yolunu açık etsin selaminaleyküm
MARAŞLI - 28 Nov 2008 - 11:25
Ahmet AVCI insanlara tavır nasıl konulur dürüstlüğün ne olduğunu bizlere bir kez daha öğrettin kızıpınarda bundan sonra siyaset yapacakların senden mutlaka feyz almalarını önerim
- 28 Nov 2008 - 11:23
Çerkezköy'de CHP'nin içine düşürüldüğü durumun sonuçları ortaya çıkıyor. Çerkezköy ve beldelerindeki seçim sonuçlarının sorumlusu Fahrettin Meker ve Enis Tütüncü olacaktır.
chpli - 28 Nov 2008 - 11:16
GÖNÜLLERİN BŞKNIAHMET BAŞKAN HALA BUKİBARLIK NİYE NİÇİN GAZETEDE HAİNLERİN İSLAM YARAN İLE BİROL SAYGIN DIR DEMEDİN ZATEN HERKES BİLİYORDA HAYIRLI OLSUN BAŞKANIM KARARINASAYGILIYIM SENİ SEVİYORUZ
seracettin öner - 28 Nov 2008 - 10:54
ahmet başkanım şu hareketin bile senin dürüstlüğünü n ve partililiğinin kanıtı sen merak etme bu yapılan haksızlığı unutmaz geçen dönem faruk korkmazın kazanmasına sebeb olan o kızılpınar haini birol saygın ı çevresini yalakalarını bu halk yerle bir eder
HABERE YORUM YAZ
Copyright © 2004-2007 Bu sitenin tüm yayın hakları
Çerkezköy Alp Ajans Haber Gazetecilik Basın Yayın Matbaacılık Ltd.Şti.'ne aittir.
Burada yayınlanan haber ve fotoğraflar yazılı izin olmadan kullanılamaz.
Tel:0.282.726 17 66 - 725 20 25 - 725 26 10 - 725 26 80 Fax:0.282.725 26 44
e-mail: haber@cerkezkoyhaber.com.tr    Öztrak Cad. No:22 ÇERKEZKÖY - TEKİRDAĞ
Ip Adresiniz: 38.103.63.58