Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
20 Ekim 2019 Pazar
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
“Yüceer ve Ertem hakkında suç duyurusunda bulunacağım”
“Yüceer ve Ertem hakkında suç duyurusunda bulunacağım”
Milliyetçi Hareket Partisi Çerkezköy İlçe Başkanı Mustafa Ordu, Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Teşkilatına ve CHP’li Çerkezköy Belediye Meclis üyelerine yüklendi.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 14.02.2012 19:26
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

 Milliyetçi Hareket Partisi Çerkezköy İlçe Başkanı Mustafa Ordu, Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Teşkilatına ve CHP’li Çerkezköy Belediye Meclis üyelerine yüklendi.

 

SUÇ DUYURUSUNDA BULUNMADILAR

 

MHP İlçe Başkanı Mustafa Ordu, geçtiğimiz haftalarda yaptığı basın açıklamasında, Atatürk Viyadüğü ve Tepe yolunda yolsuzluk yapıldığı iddiasında bulunan CHP’lilere cevap vermiş ve CHP’lilerin ellerinde belge varsa suç duyurusunda bulunmasını istemişti. Önceki gün ilçe teşkilatında bir basın açıklaması yapan MHP İlçe Başkanı Mustafa Ordu, CHP yönetiminin MHP Eski milletvekili Kemalettin Nalcı tarafından yapılan Viyadük Köprüsü ve Tepe Emlak Konutları yolu ile Çerkezköy’ün zarara uğratıldığı şeklindeki iddiaları ile ilgili halen suç duyurusunda bulunmadığını ifade etti. 

 

“SUÇLAMALARIN İSPATINI İSTİYORUM”

 

Cumhuriyet Halk Partisinin “çamur at izi kalsın” zihniyetinde hareket ettiğini savunan Ordu, CHP’lilere seslenerek yaptıkları suçlamaları ispatlamalarını istedi. Cumhuriyet Halk Partisi Tekirdağ Milletvekili Candan Yüceer ve Çerkezköy Belediye Meclis Üyelerine de seslenen İlçe Başkanı Ordu “Ambardere bölgesinde 12 yıldır resmi imara açılan arsa bazındaki yerlerden vergi topluyorlar. Burada yerleşim yeri içersinde olan pislikler ve atık sular nereye gidiyor? Çerkezköy halkının içme suyunun olduğu yerin pisliğini ve alt yapısının olmadığını bilmiyorlar mı?”sorularını yöneltti.

 

“ÜNİVERSİTEDEN RAPOR GETİRSİNLER”

 

Milliyetçi Hareket Partisi İlçe Başkanı olarak sorumlular hakkında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunacağını ifade eden Ordu “Şimdi ben dosyamı hazırlıyorum. Önümüzdeki hafta, Cumhuriyet Halk Partisi’nin yıllardır o mevkide ikamet eden Milletvekili, Cumhuriyet Halk Partisi, AK Parti ve Demokrat Partili meclis üyeleri ile Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem hakkında suç duyurusunda bulunacağım. Oradan su içenler ve gelecek nesillerimiz ileride kanser yada başka hastalıklarla karşı karşıya kalacaktır. Ali Ertem ve Meclis üyeleri buradaki pisliklerin suya katılmadığını üniversiteden alacakları bir raporla ispat etsinler. Biz de kabul edeceğiz” dedi. 

 

“CHP, AK PARTİ’NİN YATAKLIĞINI YAPIYOR”

 

Cumhuriyet Halk Partisi Tekirdağ Milletvekili Candan Yüceer, CHP İlçe Teşkilatı ve meclis üyelerini AK Parti’nin yataklığını yapmakla suçlayan İlçe Başkanı Ordu “Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem yüzsüz olduğu için vergi, sosyal sigorta ve iller bankasına olan borcundan bahsetmiyor. Devlete olan borçlarını ödemiyor. Ambardere’de 12 yıl boyunca 50 milyon TL vergi almışlar. Çerkezköy Belediyesi Ambardere’de imam hatip lisesinin kazmasını vurmadan lavabosunu Ali Ertem yapacaktır. Muhalefet partisi olarak geçinen Cumhuriyet Halk Partili arkadaşlar, Ambardere’nin elektrik işi ne oldu? Bu kadar insan 12 yıl boyunca bire yüz vergi ödüyor. Vergi almasa 50 kuruştan işlem görecekler. Şuanda ortalama 2100 parselden 55 liradan emlak vergisi alıyorlar. Belediye onun parasını almış yandaşlarına işler yaptırmıştır” dedi.

 

“DAHA ÇOK BEKLERLER”

 

Çerkezköy Belediyesi’nin gözle görülür bir projesinin olmadığını savunan Ordu “Ambardere’nin alt yapısı için 50 milyon TL’yi nereden bulacaklar? Orada arsası bulunanlar gelsinler hem elektrik hem de alt yapı işlerini nasıl çözeceğimizi oturup konuşalım. Çalışmamızı yapalım. Ama AK Parti böyle yaparsa daha çok beklerler” dedi.

 

Haber / Faik Onur KAYA

 
 
 
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
YAŞAR GÜL Ali Aydın bey'e
Ali bey bende tam bunu söylüyorum. AKP ile MHP nin yok birbirinden farkı....Körler sağırlar birbirni ağırlar pozizyonundalar. Sayın YÜCEER en azından birşeyler için çaba sarf ediyor. Sizin vekiliniz ne yaptıda siz MHP ye oy isteyebiliyorsnuz hayretler içerisindeyim. Kemalettin Nalcının yaptığı herşeyden ona MHP rozeti takan ve onu kendine VEKİL seçenler birebir sorumludur. Aklı olan herkes gerçekleri görüyor.....Umarım sizlerde bunları görebilirsiniz.
16.02.2012 17:08
trakyalı Boşversene
Kemalettin Nalcı'yla Ali Ertem'in ittifaklarını bilmeyen mi yok. Ordu saf kalıyor ona bişey koklatan yok ondan çıkıp konuşuyor. Konuşuyor ama boş konuşuyor. Tekrar diyorum; MHP Ordu döneminde Çerkezköy'de ne başarılar elde etmiştir. Söyleyin bilelim. Ha bir de Candan Yüceer'e niye saldırmış onu anlayamadım.
16.02.2012 09:50
Ali AYDIN Yaşar güle
Yahu Yaşar bey siz ne kadar şakacısınız böyle? Kemalettin Nalcı ya bu ihaleleri AKP li başkanınız vermedi mi? Madem başkan üst geçitten memnun değildi, tepe emlak yolunu neden verdi? Sizin gerçekleri görebilmeniz mümkün değil anlaşılan.
15.02.2012 23:05
YAŞAR GÜL ŞAKAMISIN
Ali Aydın bey, eğer çerkezköy'de yaşamasam yazdıklarından etkilenebilirdim. Ama çok şükür gözlerim var görüyorum, kulaklarım var duyuyorum. MHP'li sevgili vekiliniz ÇERKEZKÖY'e ne yaptıki siz CHP'li vekili eleştirebiliyorsunuz. Yaptıklarını isterseniz tek tek sayayım. Bugün bu bölgede bu kadar sorun varsa hepsinde mustafa ordu, MHP ve sevgili çok çalışkan MHP ROZETİ TAKAN AKP'Lİ vekiliniz Kemalettin NALCI'nın imzası vardır.
15.02.2012 19:52
Ali AYDIN Anlamayana nasıl anlatacağız?
MHP ve Mustafa Ordu hakkında yorum yapan değerli yorumculara: Sizin biraz daha beyin cimnastiğine ihtiyacınız var anlaşılan. Mustafa Ordu çıkıp, muhafazakar geçinen AKP lilerin ve sözde haramilerin karşısında olduklarını her ortamda dillendiren CHP lilerin, ortak bir çıkar söz konusu olduğunda, nasıl bir birliktelik içerisinde olduklarını örnekler vererek dillendirmeye çalışıyor. Sizde ona muhalefet ediyorsunuz. CHP Tekirdağ milletvekili ve aynı zamanda Çerkezköylü olduğunu her ortamda belirten Sağlık, Aile, Çalışma ve Sosyal İşler Komisyonu Üyesi Sn.Candan Yüceer nerede? ne yapıyor bu konular hakkında? Anlaşılan Sn. vekili Ambardere ilgilendirmiyor. Görünen şu ki kamuoyunda daha fazla ses getireceğini, daha fazla tanınmasını sağlayacağını düşündüğü Ergene'yi konuşmaya çalışıyor gibi. Sn. Çerkezköy belediye başkanına gelince, eminim ki o da, nasıl olsa bizim halkımız kendilerini ilgilendiren böyle önemli olayları sorun etmez, bende seçim zamanı yaklaşınca onları bir vesile ile ikna ederim düşüncesi ile umursamaz tavrını devam ettirmekte . Çerkezköy'den CHP'ye, AKP'ye oy veren çok değerli seçmenlerimizin artık partizanlığı bir kenara bırakıp, onların sorunlarını en fazla dile getiren siyasetçileri desteklemeleri gerektiği artık ayyuka çıkmıştır. Allah (C.C)'ın izni ile değerli Çerkezköy halkı ilk yerel seçimde herkese hak ettiğni verecektir. Partili,partisiz herkesin MHP İlçe başkanının bu tespitlerini önyargısız okuması ve artık herkesin aklı selim düşünüp karar vermesi gerekmiyor mu? Saygılarımla...
15.02.2012 14:18
doğan ambardere
sayın başkana ambardere ve çerkezköyün önemli sorunnunu irdelediği için teşekkür ederim.. inşallah hallolur.
15.02.2012 13:17
ucuz siyaset mustafa ordu
ben bir MHP Lİ OLARAK SENİN YAPTIĞIN UCUZ VE BASİT SİYASET YÜZÜNDEN VELİKÖY BELDİYESİNİ KAYBETTİK BU GİŞİŞLE KARAAĞAÇ BELEDİYESİNİ DE KAYBEDERİZ OZAMAN BOYNUNA GÖZLÜKLERİ ASIP MAKAM KOLTUĞUNDA YANLAYARAK BASINA AÇIKLAMA YAPAR BU ARADA DOSYAYI HAZIRLAYIP CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞINA SUÇ DUYURUSU YAPARSIN BÖYLEDEVAM ET SENSİN BÜYÜKSÜN,BAŞARILISIN
15.02.2012 11:12
39 trakyalı ya
hemşerim adeta ne olduğunu sormuşlar sende ne olduğunu açıklamışsın.sen tüyü bitmemiş yetim hakkını arayan,çerkezköyde belediyeye nasıl muhalefet edileceğinin örneğini veren birine fosilleşmiş diyebiliyorsan,sana ancak kendini tarif etmişsin diyebilirim.senin gibiler yüzünden ödediğimiz vergilerden birileri zenginleşmeye devam edecek.kendin için birşey yapamıyorsun hiç olmazsa çoluk çocuğunun geleceği için at gözlüklerini çıkart,vergilerinin nasıl hortumlandığını görmeye çalış,bunlara karşı korkmadan kimin mücadele ettiğini gör terciğini ona göre yap.trakyalı nankör değildir,vefalıdır.kimin ne için kimin için mücadele ettiğini takdir eder ve yetim hakını yiyenlerle mücadele edenlere destek verir.dolduruşa gelme, beni yanıltma trakyalı.gel mhp ye haksızlıklara ve hırsızlıklara karşı beraber mücadele edelim.ön yargılı olma,mücadeleden kaçma.bak elimi uzatıyorum.tut elimi haramilerin saltanatını beraber yıkalım.
15.02.2012 10:57
sayın ordu cevapla
peki sanın kemalatin nanlı MHP milletvekili kemaletin nalcı ankarada ihale takibi yapacağına söylediğiniz işleri neden yapmadı yüreğin versa çık açıkla kapaklı belediye başkanını neden nalcı içeriye alındı nalcının parmağı varmıdır yokmudur....
15.02.2012 10:40
trakyalı Sen Kimsin
Ya fosilleşmişsin artık daha ne siyaset yapıyorsun sen? Senin ilçe başkanı olduğun süre zarfında Mhp Çerkezköy'de ne yapabilmiştir? Koca bir HİÇ!!! Bari başkalarına çamur atma...
15.02.2012 10:23
ÇERKEZLİ CEVAP
SN.MUSTFA ORDU İKİ DEFA OLDU AYNI SORUYU SORUYOR,BELEDİYE ISRARLA CEVAPTAN KAÇIYOR.SÜKUT İKRARDAN GELİRMİŞ.AMBARDERE ÇERKEZKÖYÜN SU HAVZASI DEĞİL Mİ?AMBARDEREDEKİ KONUTLARDAN KAYNAKLANAN ATIK SULARA BELEDİYE NASIL BİR ÖNLEM ALDI?ATIK SULARIN İÇME SUYUNA KARIŞMASININ SORUMLULARI KİMLERDİR?SORUMLULARA KİMLER NASIL BİR YAPTIRIM UYGULAYACAKTIR?SON SORU:PATAGONYADA BÖYLE DUYARSIZLIK OLABİLİR Mİ?
15.02.2012 09:34
sanal bilgi-sayar -2-
bilgi-sayar sana söylüyorum iyi dinle:okuduğunu anlamayan bir insana konuyu anlatmak dünyanın en zor işidir.ben buna rağmen mustafa ordunun borç konusunda yaptığı açıklamayı sana anlatacağım.mustafa ordunun vurguladığı borç miktarı değil,belediyenin borç miktarının bizzat belediye başkanı tarafından saklanmaya çalışılmasıdır.sgk ya,emekli sandığına,vergi dairesine olan borçlarını yok sayarak halkı yanıltan belediye başkanının yalanını yakalayıp ortaya çıkartan bir muhalif dünyanın her yerinde takdir görür,bizde eleştirmeye çalışan şaşkı ördekleri ibretle izliyoruz.
15.02.2012 09:01
emekçi vatandaş a
aynaya bakarak konuştuğun için şarlatanın nasıl bir şey olduğunu en iyi sen bilirsin.adı geçenlerden biri değilsen,onların kemik yalayıcısı olduğun çok belli oluyor.gerçekler üzerinden tüyü bitmemiş yetim hakkının korunmasını sen ve senin gibilere rağmen destekliyoruz,haramilerin düzenini yıkana kadar desteklemeye devam edeceğiz.harami çocukları!
15.02.2012 08:43
bilgi-sayar
suç iddiası varsa kanunlarımız artık çok daha güzel , savcılığa dilekçe veriliyor , artık işleyişde hızlı yıllarca beklenmiyor . . borç yiğidin borcu , borçsuz insanmı varki belediyenin borcu olmasın
15.02.2012 08:27
Murat ŞAHİN Harika!
Başkan seni çok seviyorum sıradışı bir siyasetçisin.Uslübun cok hoş başarılar diliyorum...
15.02.2012 00:23
vatandaş şarlatanlık
ADLİYE ORDA HAKİMLER SAVCILAR ORDA ŞARLATANLIK YAPANA KADAR GİT NE YAPACAKSAN YAP YÜRÜ BE ŞABANNN.
15.02.2012 00:14
Metehan Helal olsun
Mustafa başkana helal olsun diyorum. Halkın tüm sorunlarını dillendiren tek siyasi başkan.
14.02.2012 21:46