Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
21 Ekim 2014 Salı
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Ordu’dan Ertem ve 24 meclis üyesi hakkında suç duyurusu
Ordu’dan Ertem ve 24 meclis üyesi hakkında suç duyurusu
MHP Çerkezköy İlçe Başkanı Mustafa Ordu, 8 Haziran tarihli Çerkezköy Belediye Meclis Toplantısı’nda karara bağlanan otopark düzenlemesinin iptali ve yürütmenin durdurulması için Tekirdağ İdari Mahkemesi’ne başvururken, konuyla ilgili Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem ve 24 meclis üyesi hakkında da Çerkezköy Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulundu.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 05.09.2012 19:48
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

 BAŞKAN VE 24 MECLİS ÜYESİ HAKKINDA SUÇ DUYURUSU
Çerkezköy Haber - Otopark düzenlemesi ile ilgili 31 Ağustos’ta da Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem, Çerkezköy Belediye Meclis Üyeleri Habip Bilgin, Vehbi Demirtaş, Ahmet Azcan, Gökhan İnce, Nuran Yeşil, Hasan İşcan, Ziya Osmanoğlu, Aynur Düzgünel, Behçet Güven, Zafer Erdağ, Mikail Ünlü, Türkay Karakaş, Süleyman Ak, Aydın Kırıklar, Ahmet Avcı, Bülent Uğraş, Demet Eroğlu, Ziya Pekdoğan, Faruk Bal, Cengiz Eker, Aktaş Güler, Yüksel Sevil, Mehmet Yıldırım ve Halil Demirkıran Çerkezköy Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulunduğunu söyleyen Ordu; suç duyurusunda “Ali Ertem, Habip Bilgin, Vehbi Demirtaş ve Ahmet Azcan Çerkezköy Belediye Meclisi’nde 2004-2009 döneminde de görev yapmışlardır. Görev yaptıkları dönemde hiçbir tedbir düşünmeden İmar Kanunu ve plan yapılanmasına ait esaslara dair yönetmeliklere aykırı olarak “Çerkezköy imar planı genelinde kat artırımı” kararı almışlar ve bugün yaşanılan otopark sorununun ortaya çıkmasına sebep olmuşlardır. Burada örgütlü ve sistematik bir şekilde önce sorun yaratıp sonra bu sorundan yararlanarak vatandaşlardan yasalara aykırı olarak zorla para toplanması söz konusu olacaktır” ifadelerine yer vererek, adı geçen 25 kişi hakkında gerekli kovuşturmanın yapılarak cezalandırılmaları için kamu davası açılmasını talep etti. 8 Haziran tarihli toplantıya mazeret bildirerek katılmayan Demokrat Partili Meclis Üyesi Asuman Azak ise Mustafa Ordu’nun suç duyurusunda bulunduğu kişiler arasında yer almadı.

 

YÜRÜTMENİN DURDURULMASINI TALEP ETTİ
Dün de Tekirdağ İdare Mahkemesi’ne gönderilmek üzere Çerkezköy Asliye Hukuk Hakimliği’ne ilgili gündem maddesiyle ilgili yürütmenin durdurulması talebiyle dilekçe sunan Mustafa Ordu, dilekçesinde Çerkezköy Belediye Meclisi’nin 8 Haziran’da yaptığı meclis toplantısında ilçe genelinde ilk aşamada belirlenen dört bölgede cadde ve sokaklara park eden araçlardan otopark ücreti tahsis edilmesi kararı aldığını belirterek “Otopark yönetmeliğinde ‘otopark bedeli alınan parsellerin otopark ihtiyacının belediye tarafından karşılanması zorunludur’ ifadesi yer alıyor. Otopark Yönetmeliğinin 9.maddesi ise ‘bina içinde veya parselinde otopark yapılması mümkün olmayan yapıların durumu belediyece imar durumu ile ilgili ilk müracaat tarihinden başlayarak 30 gün içinde ilgililere gerekçeleri ile bildirilir. Belediyeler bina otoparkı yerine otopark sorununu nasıl çözümleyeceğini binanın hangi bölge veya genel otoparkından yararlanacağını da bildirmekle ve otoparkları tesis etmekle yükümlüdür. Bu durumda bölge veya genel otoparktan yararlananlardan ayrıca kullanım ücreti alınmaz’ ifadesi yer alıyor” dedi.

 

PARA TOPLADIĞI HALDE OTOPARK YAPMADI
Çerkezköy Belediyesi’nin aldığı kararla İmar Kanunu ve Otopark Yönetmeliği’ne aykırı hareket ettiğini savunan Ordu, Otopark yönetmeliğinde ‘otopark hesabında toplanan meblağ, belediyelerin kendi kaynaklarından ayıracağı tahsilatlarla birlikte, tasdikli plan ve beş yıllık imar programına göre hazırlanan kamulaştırma projesi karşılığında otopark tesisi için gerekli arsa alımları ile bölge ve genel otoparkların inşasında kullanılır. Otopark hesabında toplanan meblağ, otopark tesisi dışında başka bir amaçla kullanılamaz’ ifadelerinin yer aldığını belirterek, Çerkezköy Belediyesi’nin otopark hesabında toplanan meblağı yerinde kullanmadığı için asli görevlerini yerine getirmediğini, parasını aldığı halde otopark alanları oluşturmadığını, bu durumda trafik düzenlemesi yapılacak diye vatandaşlardan otopark ücreti adı altında tekrar para toplanmasında kamu yararının söz konusu olmadığını ifade etti.

 

KANUN VE YÖNETMELİĞE AYKIRI
Ootopark düzenlemesinin iptali yönünde Çerkezköy Belediye Başkanlığı’na 17 Temmuz tarihinde itiraz dilekçesi sunduklarını fakat, iptal talebinin görüşülmeden reddedildiğini ifade eden Ordu, bu uygulamanın da 5393 Sayılı Belediye Kanunu ve İçişleri Bakanlığı’nın Belediye Meclis Çalışma Yönetmeliği’ne aykırı olduğunu savundu.

Haber / Gülveren VATANSEVER

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
... ...
Faruk Mert denen ucubeye..Sen ve senin gibiler için,sizin dışınızdaki siyasileri desteklyen herkes ne hikmetse asalak oluyor..Gerçek asalak sizin gibi bir şeyler üzerinden, birilerini karalayarak iftiralarla siyasi varlığını sürdürmeye çalışanlardır..İsmimi buraya yazarsam,o ismin altında ezilirsin..En iyisi sen beni böyle tanı..Benim ismim senin gibi ucubelerle yan yana gelmez..Utanacak bir icraat yok çok şükür..2013 yerel seçimlerinde kimlerin utanacağı da şimdiden belli oldu..Sen ve senin gibi hazım yoksunu ucubelere şimdiden geçmiş olsun..
08.09.2012 12:34
faruk mert ((.......)) yazan asalağa
akp nin başarılı hizmetlerini yazmışsında adını yazmaya neden utanıyorsun anlamadım.yoksa savunduklarının utanacak icraatları mı var?o zaman sus asalak!!
07.09.2012 11:39
akpli kedi olalı
ordu kedi olalı nihayet bi fare yakaladı
07.09.2012 08:48
zafer CAYMAZ tepe emlak yanındaki konut
tepe emlağın yanındaki konutlar kimin?kim yaptırdı ?eskien orası ne alanıydı?şimdi ne görünüyor?
07.09.2012 00:47
akın topcam değiştir kafayı
mustafa ordu işinmi yok be kardeşim.düzen kurulmuş,çarklar dönüyor,al gülüm,ver gülüm.sana ne oluyor anlamıyom.belediye baskan adayı dıye tuttun trakyanın en dürüst belediye başkanını getirdin,seçimi kaybettin hala akıllanmadın şimdi kalktın mahkemeyle uğraşıyosun.akıllanmadın gitti bu düzen böyle kurulmuş böyle gider ya bu düzene uyacan yada bu kafayla gidersen çerkezköy belediyesini falan unut.benden söylemesi
06.09.2012 20:48
.... ...
Yapılan her hizmet birilerine göre her ne hikmetse ucube adını alıyor(ahıskalı gibi)..Yıllardır her belediye başkanı adayının vaat ettiği ama bir türlü yapmaya cesaret edemediği,trafik sorununa bir nebze olsun rahatlama getiren köprüye ucube diyen mi,yoksa köprü mü ucube acaba??Her yapılan hizmetin altından kendilerince bir yandaşlık safsatası tutturan ve her hizmete tü kaka diyenler mi ucube yoksa yapılan hizmetler mi..2009 seçimlerinde buralarda ahkam kesenler,son döneminiz diyenler..Önümüzdeki yıl seçimler var..Bekleyelim..Halk ne derse o..Yeter ki halkın kararına saygı gösterin...Ucube kelimesi üzerinden siyaset yapmayın...Ama ille de yapacaksanız..Buyrun..Meydan sizin..Zil takıp oynayın..Varsa bir bildiğiniz,varsa bir deliliniz,devletin adli makamları ne güne duruyor..Burada iftira atmayın..Bildiklerinizi de yargıya taşıyın..Ne kadar ciddisiniz bizler de görelim..
06.09.2012 20:35
Ahıskalı Ahmet AZCAN
Neyi iyi yaptınız ? Ali Ertemle el ele kol kola hangi kalıcı hızmetiniz var ? Çerkezköyü köyleştirmekten başka ne yaptınız ? Kaldırım taşları mı ?Akşam yol yapan da yandaş...sabah o yolu dağıtan da yandaş...tekrar yapan yine yandaş.Kalıcı hızmetiniz nedir ? Rahmetli belediye başkanlarının şehircilik anlayışı ile size aktardıkları Namık Kemal Bulvarının genişliği sizi utandırmıyormu ? Siz ne yaptınız belediye adına nerde yeşil var yandaşlara peşkeş imzaları atmanın karşılığı İSPANYA TURİSTİ oldunuz. Ahmet AZCAN Çerkezköy belediyesinin gelir rakamlarını bi kenara yaz,Anadoluda ki fakir belediye rakamları ve yapılan hızmetleri mukayese edersen belki mahçup olursunuz. Belediyenin gelirlerinin çarçur edilmesine göz yumdunuz,yandaşlar,yalakalar zengin oldu. Ali Ertem ve meclis üyelerinin icraatleri : UCUBE VİYADÜK , UCUBE TAKSİ DURAKLARI , ANLAMSIZ SAAT KULELERİ en önemlisi siyasete Amele İŞ ADAMLARI ndan JEEP timi !!
06.09.2012 15:53
61 oylar akpartıya
mustafa ordu geç bunları,kıskançlığından ne yapcanı şaşırdın .boşuna ugrasma oylar akpartiye
06.09.2012 15:51
Vatandaş çerkezköy
Koskoca çerkezköye bunca sene içinde başkan tarafından yapılmış tek bir otopark veya otopark alanı yoktur. Ondan önce yapılmış olan(Mehmet Uz döneminde) Vize giyim önü, Merkezciğerci arkası ve altıntaş kuyumcu arkasındaki otoparklar ve daha aklıma gelmyen bir kaç bölgedeki otoparklarda sakat çevre düzenlemeleri,otopark ortasına yapılan kaldırım gibi uçuk planlamalarla ile %50 den fazla alan kaybedip bu otoparkların yanındaki binalarca şahsi alan olarak kullanılır hale geldiler. Koskoca çerkezköye diktikleri tek bir otopark yok, hbire çıkıpta basına inşaat sektöründeki ilerlmelerden çerkezköyün aldığı göçlerden vs. vs bahsediyorlar. Bunları bilmeyen zaten yok, önemli soru şu, alınan göçlere rağmen nasıl tedbir aldınız? Bunca insan aracını nereye koyar? En son geçen sene bir başka uçuk kaçık projeyi basına sundular, mahalle arasında kalan vize giyim önündeki alana otopark yapalım demeye kalktılar. Nasıl girecekti araçlar sokak arasına? apartmanlarımı yıkacaktınız? Sözün özü sayın Ordu her zamanki gibi doğru bir noktadan yakaladı ve gerekeni yaptı tebrik ediyoruz. Çerkezköy halkının hakkını savunmanın bu halk için İktidara bedel olduğunu birileri anlaymamış sanki kendileri çok icraat yapıyo iktidar oldukları haldeki, sokakların hali meydanda!
06.09.2012 15:24
emlakçı A.azcan AAAAAAA
tarla vasfında kelepir yer var!!!ilgini çekeceğini düşündüm.bilirim hiç sevmezsin böyle işleri???
06.09.2012 14:47
ESNAF YAPILAN HAKSIZLIKTIR
atatürk caddesindeki işyerimizin önüne aracımızı park ediyoruz.gün boyu da mecburen burada kalıyor.şimdi ben işyerimin önüne park ettiğim aracım için otopark parası ödeyeceğim bu işlem en hafifinden haksızlıktır.vergisini,kirasını,telefonu,elektriğini,suyunu,çevre temizlik vergisini,katı atık bertaraf ücretini,atık su bedelini, sosyal güvenlik primini nasıl ödeyeceğini düşünen esnafa birde otopark parası çok şey diyeceğim ama en azından haksızlık değil mi?ticaret odası,esnaf odası bu uygulamaya neden seyirci kalıyor anlamak mümkün değil.asıl onların davacı olmaları gerekirdi.mhp ye tebrik ve teşekkür ederim
06.09.2012 12:18
Nusret KARALAMACI MHP NELER YAPACAK
Sayın Ahmet AZCAN bey yan tarafa yaptınız yorumu yazıp altına cevabını yazıyorum. Bu insanlara iyi bi şey yapmayacaksın yıkacaksın kıracaksın viraneye döndüreceksin .bi iş yapmayı beceremeyenler işte böyle sağa sola sataşmakla uğraşıp duruyor bırakın böyle saçmalıklarıda iktidar olunca ne yapacaklarınızı anlatsanız bu millete . İŞTE ANLATIYORUM. ÇERKEZKÖY'de fabrikalarda gece gündüz asgari ücretle çalışıp adam gibi vergisini veren insanlar için gelecekte ÇERKEZKÖY'Ü kendileri,çocukları ve hatta torunları için ÇERKEZKÖYLÜ'lerle birlikte her yönüyle yaşanabilir şehir yapmaya çalışacağız.Yaptığız yorumdan sizin yönetim anlayışınızın ne şekilde olduğu gayet net anlaşılıyor.TAKDİRİ ÇERKEZKÖY HALKINA BIRAKIYORUM.Yapacaklarımızla ilgili yazılacak çok şey var ama burada metinlere sığmaz saygılarımla.
06.09.2012 12:15
emekli hadi konuşun
seçimlerde mhp nin chp nin oylarını bölmek için solcu aday çıkardığını söyleyen ahlaksızlar şimdi konuşsun bakalım.kim kimin oyunu bölmüş,kim kiminle belediyede koalisyon yaptı,kim tüyü bitmemiş yetim hakkını arıyor?ne o konuşamıyorsunuz değilmi.siz yine dedikoduya devam edin iyi ki mhp var iyi ki mustafa ordu var tüyü bitmemiş yetim hakkını arıyor,yolsuzlukların hesabını soruyor.daha durun bakalım yolun başındayız,vatandaş rahat olsun yapılanlar yapanın yanına kar kalmayacak mhp geliyor,haramilerin uykusu kaçıyor.
06.09.2012 11:25
HASAN NE YAPTIN
AHMET AZCAN ATMA KARDEŞİM BİZ BİRBİRİMİZİ BİLİRİZ ŞU MEMLEKETE NE YAPTIN GÜLDÜRME BENİ KİŞİSEL BİR RANT VARSA EN ÖNDESİN ONUN DIŞINDA VATANDAŞ İÇİN NE YAPTIN SANA BİR HATIRLATMA YAPAYIM BU TOPRAĞIN ÜSTÜ OLDUĞU KADAR ALTININDA OLDUĞUNU UNUTMA
06.09.2012 10:14
HOCA KALP KRİZİ
NE YAPTIN MUSTAFA BAŞKAN HARAMİLERİN UYKULARI KAÇTI.KALP KRİZİNDEN GİDERLERSE SORUMLUSU SEN OLACAN BİLESİN
06.09.2012 10:05
ahmet can işte bu
işte bu sayın ordu yu tebrik ediyorum.tüyü bitmemiş yetim hakkı nasıl aranır dosta düşmana gösterdi.Allah yar ve yardımcımız olsun.arkandayız sayın başkanım.
06.09.2012 10:03
ALİ KARLI YOLUN SONU
MECLİS ÜYESİNİN YORUMUNA BAKILIRSA İKTİDAR VE KOALİSYON ORTAKLARI ARASINDA PANİK BAŞLADI.BEYLER YOLUN SONU GÖRÜNDÜ;MHP İKTİDARINDA TÜM YAPTIKLARINIZIN HESABINI VERECEKSİNİZ,BUNA HAZIR OLUN YOK ÖYLE YAPILAN YAPANIN YANINA KAR KALMAYACAK.
06.09.2012 09:32
hasan türker allah razı olsun
Sayın mustafa ordu yu millet adına verdiği mücadele için tebrik ederim.Allah razı olsun kendisine pek sahip çıkamadık.bundan sonra her zaman yanındayız.
06.09.2012 09:04
Tebrikler tebrikler
Mustafa bey, ısrarcı tutumunuzla belediyenin tüm hesapsız kitapsız işlerinin yegane takipçisi oldunuz. Şahsınıza laf tmaktan öteye gidemeyen sorduğunuz hiçbir soruya yanıt veremeyen kişileri ısrarla afişe etmeye devam ediyorsunuz Tebrik ediyorum ve helal olsun diyorum.
05.09.2012 23:21
ahmet azcan bu insanlara bi şey yapmayacaksın
bu insanlara iyi bi şey yapmayacaksın yıkacaksın kıracaksın viraneye döndüreceksin .bi iş yapmayı beceremeyenler işte böyle sağa sola sataşmakla uğraşıp duruyor bırakın böyle saçmalıklarıda iktidar olunca ne yapacaklarınızı anlatsanız bu millete .
05.09.2012 22:52