Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
01 Mart 2021 Pazartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
ÇTSO'da yumruklu kavga
ÇTSO'da yumruklu kavga
Yaklaşık bir yıldır hemen her toplantıda tartışmanın yaşandığı Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası’nda bu kez yumruklar konuştu. Dün saat 17.00’da gerçekleştirilen meclis toplantısında toplantının sonlarına doğru Yönetim Kurulu Üyesi Rahmi Yılmaz ve Genel Sekreter Selma Uğurlu arasında yaşanan sözlü tartışma kısa sürede yerini kavgaya bıraktı. Toplantıda adeta yumruklar konuştu.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 17.09.2012 18:57
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

 Çerkezköy Haber- Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Eylül Ayı Olağan Meclis Toplantısı dün saat 17.00’da Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.

 

MECLİS 13 BİN 673 TL AÇIK VERDİ
Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Olağan Meclis Toplantısı’nın ilk gündem maddesinde 27.08.2012 tarihli ve 42 sayılı meclis toplantı tutanağının okunarak oybirliği ile kabul edilmesinin ardından 2012 yılı Ağustos Ayı Gelir-Gider, Banka Cetveli ve Mizanın görüşülmesine geçildi. Ağustos Ayı toplam geliri 97 bin 633 TL olarak belirlenirken, toplam gider ise 111 bin 306,19 TL olarak hesaplandı. Gelir-gider kalemleri meclis tarafından oy çokluğu ile kabul edildi. ÇTSO Bankalar toplamı 1 milyon 404 bin 967 TL olarak açıklanırken, genel toplamın ise 1 milyon 405 bin 152 TL olduğu ifade edildi. İlgili kalemler ise oybirliği ile kabul edildi.

 

MÜTEŞEBBİS HEYETİ BELİRLENDİ
İlgili gündem maddesinin görüşülüp karara bağlanmasının ardından Karaağaç’ta kurulacak olan Karaağaç Islah Organize Sanayi Bölgesi’ne yüzde 33’lük katılım payı ile kurucu ortak olarak Müteşebbis Heyetine 5 asil ve 5 yedek üye ile katılmak amacı ile yönetim kurulu tarafından belirlenen müteşebbis sayısı ve isimleri meclise sunuldu. Müteşebbis Heyeti asil üyeliklere Dursun Ali Tever, Mustafa Alpagut, Seher Bayrak, Vedat Ataman ve Ahmet Çetin, yedek üyeliklere ise Ali Remzi Öztürk, Yılmaz Yavuz, Fatih Ekmen, Osman Tarhan ve Ecevit Özer’in getirilmesi yönündeki yönetim kurulu tavsiyesi meclis tarafından oybirliği ile kabul edildi.

 

50 BİN TL EK ÖDENEK
Toplantının bir sonraki gündem maddesinde ise Organize Sanayi Bölgesi Giderleri hesabına aktarılmak üzere hazırlanan ek ödenek görüşüldü. OSB giderleri hesabına ileride mahsup edilmek üzere 16 bin 500 TL ödenmesi yönünde meclisin karar aldığını anımsatan Yönetim Kurulu Başkanı Dursun Ali Tever, “Bunun 7 bin 500 TL’sini ödedik. Hem kalan 9 bin 500 TL’lik kısmı ödemek hem de ileride Karaağaç ve Yalıboyu Islah OSB’lere katılmamız durumunda ödenecek katılım payları için 50 bin TL ek ödenek çıkarılmasını öneriyoruz” dedi. ÇTSO yönetim kurulunun ek ödenek talebi meclis tarafından oybirliği ile kabul edildi.

 

ÇTSO YALIBOYU’NA DA KATILACAK
İlgili gündem maddesinin görüşülüp karara bağlanmasının ardından kuruluş protokolü hazırlandıktan sonra kurulması planlanan Yalıboyu Islah OSB için ÇTSO ortaklık payının belirlenmesi ve müteşebbis heyetinin belirlenmesi amacı ile yönetim kuruluna yetki verilmesi konusu görüşüldü. Kuruluş aşamasının tamamlanmasının ardından ÇTSO’nun Yalıboyu Islah OSB’ye yüzde 33 oranında katılması ve müteşebbis heyetinin de yönetim kurulu tarafından belirlenmesinin ardından mecliste onaylanarak karara bağlanmasına oybirliği ile karar verildi. 

 

TEVER TOPLANTIYI TERKETTİ
Toplantının son gündem maddesinde ise Bakanlık Raporu ile ilgili yaptırımlar hakkında yönetim kurulu tarafından bilgi verildi. Rapor hakkında bilgilendirmede bulunulması esnasında çıkan sözlü tartışmalar sonucu Yönetim Kurulu Başkanı Dursun Ali Tever ile Başkanvekili Ertan Selvili toplantıyı terk etti. Toplantının bundan sonraki sürecinde ise odada yaklaşık bir yıldır devam eden gerilim iyice yükseldi.

 

YUMRUKLAR KONUŞTU
Genel Sekreter Selma Uğurlu ile Yönetim Kurulu Üyesi Rahmi Yılmaz arasında sözlü başlayan tartışma alevlenince, bağrışmaları duyarak toplantı salonuna giren Selma Uğurlu’nun ÇTSO Kapasite biriminde çalışan yeğeni Burak Cebeci, Rahmi Yılmaz’a saldırdı. Kardeşi Rahmi Yılmaz’a yapılan saldırıya sinirlenen Yönetim Kurulu Üyesi Salih Yılmaz da Burak Cebeci’ye yumruklarla saldırdı. Kavganın büyümesi üzerine Yönetim Kurulu Başkanı Dursun Ali Tever, Meclis Başkanı İsmail Akın, Meclis üyesi Süleyman Kozuva ve diğer meclis üyeleri kavgayı ayırmaya çalıştı. Yönetim ve meclis üyeleri tarafından toplantı salonundan çıkarılan Selma Uğurlu, Rahmi Yılmaz’a beddualar ederken, ablasının oğlu Burak Cebeci de yine yönetim kurulu ve meclis üyeleri tarafından salondan dışarı çıkarıldı. Meclis üyesi Mustafa Asbaş ise ‘Bu Meclis bunu da gördü ya helal olsun’ diyerek sitemde bulundu.


MECLİSİ BASTI
Toplantının son gündem maddesinde Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’na bağlı müfettişlerin Oda’da yaptığı teftiş sonucu gelen rapor görüşüldü. Yönetim Kurulu Rahmi Yılmaz, Genel Sekreter Selma Uğurlu’nun Bakanlık Raporu ile aldığı tespit edilen maaş fazlalıklarını, kasa tazminatlarını ve diğer ödemelerin geri yatırılmaması üzerine konuyu gündeme getirmesi üzerine, Uğurlu ile Yılmaz arasında sinirler iyice gerildi. Sözlü tartışmanın hat safhaya ulaştığı sırada durumu olayı kapıdan izleyen ve aynı zamanda Selma Uğurlu’nun yeğeni olan oda çalışanı Burak Cebeci, meclisi basarak Rahmi Yılmaz’ı darp etmek istedi.

 

Haber / Ahmet KARDEŞ - Pınar KORKMAZ

 

 

 

 

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
kişi
orda yaşlılar vardı bi kişi or dda olsaydı onları görürdüm o cocuğu
29.09.2012 10:37
devlett
DEVLET YOKMU ORADA ADLİMAKAMLAR NASIL BUNLARI GÖRMEZDEN GELİR HERŞEY ORTADA
26.09.2012 23:22
TOPLUMSAL GENEL SEKRETER YÖNETİM KURULU ÜYELERİNİN ASTIDIR
Haberde Genel Sekreter Selma UĞURLU'nun kasa tazminatı vb.gibi adlar altında fazladan gelir elde ettiği ve bu durumun müfettiş raporuyla tespit edildiği belirtilmiş. Selma UĞURLU'nun fazladan aldığı bu ücretleri iade etmesi şart. Bu konuda kimsenin Yönetim Kurulu üyelerine kızmaya hakkı yok.Daha evvel de Selma UĞURLU'dan bir kısım ÇTSO Yönetim kurulu üyelerinin var olduğunu duymuştum. Genel Sekreter netice itibariyle bir memurdur ve statü olarak Yönetim Kurulu Üyelerinin astıdır. Bir Genel Sekreterin Çerkezköy gibi sanayileşmiş bir bölgenin Sanayi ve Ticaret Odası'nda bu kadar etkin olması inanılır gibi değil.Olaya bakar mısınız...Genel Sekreter hem fazladan aldığı ücretleri iade etmiyor, hem de üstü konumundaki Yönetim Kurulu Üyeleriyle tartışmaya giriyor. Bu ne cüret!! Yönetim Kurulu Başkanı Dursun Ali TEVER derhal duruma el koyarak Selma UĞURLU'ya konumunun ne olduğunu anlatmalıdır. Yine Selma UĞURLU'nun fazladan aldığı ücretler gerekirse maaşından kesilmek suretiyle tahsil edilmelidir. Şunu da belirtmek gerekir ki Selma UĞURLU'nun bir kısım resmi iş ve işlemlerde Yönetim Kurulu Üyelerini yanılttığı ve neticede hatalı işlemlerin gerçekleşmesine sebep olduğu bilinmektedir. Bu açıdan Selma UĞURLU'nun Genel Sekreterlik yapabilecek niteliklere sahip olup olmadığı gerekirse mülakat yapılmak suretiyle tespit edilmelidir. En son yaşanan hadise nedeniyle müfettiş çağrılarak soruşturma talep edilmesi ise bir zorunluluktur.
24.09.2012 02:40
munzam aidatı üyesi
ODALARIN tamamı kapatılmalı..bunlar artık miadını doldurdu. Birilerini sağacaksın birileri de doyacak-yiyecek-dilediğine yedirecek-dilediğine 10.000 TL üzeri maaş verecek... (BALINI YİYEN BEŞ ON KİŞİ HARİÇ) çoğunuza soruyorum TİCARET ODASI HANGİNİZİN NE İŞİNE YARAMIŞTIR? Üç beş krş alınteri biriktiren esnafın kazancına ortak olmaktan başka… TUTTURMUŞLAR BİR MUNZAM AİDATI gidiyor sanki beraber kazanmışız gibi... YALANMI SORUYORUM? hiçbir işi yaramayan evrakları almak için gittiğimizde sizi ufacık bir bedel için vergi dairesi kuyruğunda bekletmekten başka…hem o bedeller niçin alınır bir anlam veremezdim ama şimdi daha iyi anlıyorum…. güya ticari faaliyetimizin devamını onlar takip ediyorlarmış ya FAALİYET BELGESİ veriyorlar. Çok önemli bir evraktır bu; aman ha! aman ha! o olmazsa biz yok oluruz! o olmasa biz vergi vermeyiz! o olmasa bizi DEVLET nerden bilecek! doğruya devlet bizi bulamazda o olmasa biz vergi bile kaçırırız! hatta vergi bile ödemeyiz! ya kardeşim inin artık bu milletin sırtından… bırakın artık parazit gibi geçinmeyi… rahat bırakın da insanlar evine ekmek götürsün… vergisini veren insana fazlası zülümdür… olmasın artık bu OLMAMASI GEREKEN ODALAR ve SAÇMALIKLAR. Yıllar önceydi yediniz o zamanlar kördük, sağırdık ….ama artık ne yaptığınızı ve niçin yaptığınızı GÖRÜYORUZ.. devlet erkanı bu işe el atmalı bu ODALARI bu MİLLETİN SIRTINDAN İNDİRMELİDİR..
20.09.2012 03:16
munzam aidatı üyesi çözemedim valla...
besle kargayı oysun gözünü....bence bu kadının maaşını biraz daha artırmalıyız ne dersiniz..:))))) 'ALIŞMIŞ KUDURMUŞ tan betermiş' valla ben çözemedim bu ALIŞMIŞ gillerden mi? KUDURMUŞ gillerden mi?
20.09.2012 02:25
serkan çtso
yazıklar olsun rumuzlu arkadaş rahmi bey istifa edince selma hanım başkan yiğenide yardımcımı olacak
19.09.2012 15:24
zırterenköy "KONUŞAN YUMRUKLAR !.."
MEDYADAN: Tekirdağ’ın Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası (ÇTSO) meclis toplantısında yumruklar konuştu!.. ZIRTERENKÖY’DEN: Medya,bizi meraktan öldüreceksin!.. Madem yumrukları konuşturacak kadar palavra sallayabiliyorsun,şu konuşan yumrukların birbirlerine ne söylediklerini de açıklayıp bizi de meraktan kurtarsan olmaz mı?.. Sen bu palavra yeteneğinle yakında,”Altını da uçuşa geçirirsin!..” www.zirterenkoy.com
18.09.2012 21:20
Bahattin Çolak
TAKMA İSMLERLE YORUM YAPANLARA SÖZÜM VARSA BİR BİLDİĞİN BİLDİĞİNİ ADAMGİBİ YAZARSIN ADINIDA FİRMNIDA YAZARSIN BİZİM OYUMUZLA SEÇİLMİŞ ÇTOS YÖN.KRL.BAŞK SAYIN DURSUN BEY BU NE DEMEK YA MAAŞLA ÇALIŞAN MEMURUNUN HAKKINDAN GELEMİYORSUNUZ BU REZİLLİK YILLARDIR SÜRÜYOR ÜYELERİNİZE FALİYET BELGESİ KARŞILIĞI AİDAT ALMANIN DIŞINDA İŞİNİZ NE ÜYELERİNİZİ HANGİ TEŞVİKLERDEN YARARLANDIRDINIZ
18.09.2012 20:17
genç İhtiyara cevap
İhtiyar rumuzun gibi senın aklın basmaz bunlara selma yandaşı olduğunu gayet belli etmekle birlikte bir şeyden haberın olmadıgınıda gösterdin. iyi oluyo böle kim haklı kim haksız ortaya çıkıyo sen yaşlı beynini yorma böle şeylere.
18.09.2012 19:12
esnaf-- istifa
dursun teverin istafa etmesi gerekiyor
18.09.2012 18:38
çerkezli çılgın sekreter
Bu işte bana göre büyük bir şaibe var. Yılmaz kardeşlere komplo kurulmuş basit bir sekreterin kaprisleri ve çirkeflikleri yüzünden baba tekkesine dönmüş sanayi odasında yeğenini dolduruşa getirip kapının önünde badigart gibi tutan ve saldırtan bu kadına ve ona göz yuman kişi ve kişilere yazıklar olsun. Çerkezköyümüz kimlere kalmış vay ki vay...
18.09.2012 17:46
çerkezli çılgın sekreter

18.09.2012 17:45
ihtiyar
Bir çoğunuz Çerkezköyde yokken Tever buradaydı. Bütün sorun Yılmaz kardeşlerden kaynaklanmakta, yaptıkları tek şey fesatlık çıkarmak odada.
18.09.2012 17:38
BU NE YA
Sorun o kardeş bu kardeş değil,bir üye genel sekreterin yolsuzluğunu açığa çıkarmış ,genel sekreterde buna tahammül edemiyor.Ne genel sekretemişki Hiç bir başkan yerinden edemior,Başkanlarında bu yolsuzluklardan haberi ve çıkarı var demektir.Ayrıca çok ayıp ÇTSO koridorları bir bayanın çığlıkları ile yankılanıyor,mahalle gibi her şeyin bir adabı olması lazım.UTANÇ VERİCİ ÇTSO müfettiş incelemsine hazır olsun
18.09.2012 15:43
Vatandaş yılmazlar
Şu Rahmi ve Salih Yılmaz kardeşler orada olduğu sürece bu olaylar bitmeeeez...
18.09.2012 15:21
bir dost tavsiye
Dursun bey;dostum sana yakışanı yap istifa et, hepimizi bu utançtan kurtar.Meclis üyesine saldırıyı açıklayamıyoruz.saygılar
18.09.2012 14:59

Koskoca Çerkezköy ticaret odasına da bakın, onun kardeşi , öbürünün yegeni.. kavga nedeni maaş farkları... sonra başbakanımız sanayicilere kızınca alınıyorsunuz.. haketmiyorlar mı sizce ..:)
18.09.2012 14:57
ÇEVRECİ TEVER GİTMEZ
TARAFSIZ YALAKA KORKMA TEVER BİR YERE GİTMEZ,ÇÜNKÜ ÇERKEZKÖY DIŞINDA HİÇBİR OSB DE ÇALIŞMA İZNİ ALAMAZ.
18.09.2012 14:54
istanbul soru
sorum Dursun bey e:kendi fabrikanızdaki bir yöneticiye çalışanlar saldırsa ne yapardınız?o halde ne bekliyorsunuz?
18.09.2012 14:49
VATANDAŞ ......
YEYİN BİRBİRİNİZİ MECLİS Bİ TARAFTAN SİZ Bİ TARAFTAN YAZIKLAR OLSUN...
18.09.2012 14:48
BARIŞÇI CEVABIM YALA
EVET ADINDANDA BELLİ YAL GİBİSİN NE KOKARSIN NE BULAŞIRSIN DOĞRU SÖYLEYENİ 9 KÖYDEN KOVARLAR KOVAMAYINCA ŞİTTETE VE ÇİRKİNLİGE BAŞVURURLAR SİZİNGİBİ YALLARDA YAL OLDUKLARI İÇİN HOŞ GÖRÜ İLE BAKARLAR………..
18.09.2012 14:43
esnaf 2.yorumum
sayın dursun tever bu bayanın işini iyi yaptığını düşünüyorsa ki hala görevde olduğuna göre öyle düşünüyor ozaman yeğeniyle birlikte kendi fabrikasında daha yüksek bir maaşla çalıştırabilir. Yok böyle düşünmüyorda hala genel sekreter yerinde oturuyorsa ozaman bu işin içinde başka bir iş var demektir.
18.09.2012 14:27
esnaf yazıklar olsun
Sayın dursun tever'i ve tüm yönetim kurulu üyelerini istifa etmeden önce bu genel sekreteri ve yeğenini açığa almaya davet ediyorum.
18.09.2012 14:17
ESNAF ESNAFA CEVAP
Sayın esnaf arkadaş belikli şiddet taraftarısın delikanlı diye hitap ettiğin meclis gibi bir yerde arkadan saldıran kişi sence delikanlı oluyorsa senin kitabındaki delikanlılık yanlıştır arkadaş dürüstce meclisin haklarını savunan kişiye bu şekilde arkadan saldırmak delikanlılıksa arkanı kolla ozaman.
18.09.2012 14:09
HAKİKİ TARAFSIZ
CEVABIM TARAFSIZA Hiç de belli olmuyor tarafsız olduğun evet diyer yazılarında olduğu gibi dursun teverin taraftarı olduğun çok belli dursun teverin geçmişi ticari hayatı yok tever buradan giderse ekenomik olarak sıkıntı olur falan filan sayın tarafsız tever buraya fab kurmuşsa burası onun için daha uygunmuş demekki burada daha çok kazanıyormuş öyle olsa istanbulda yada başka yerde yapardı işlerini tever ailesi kaldıki odadaki üyeler cahil insanlar deyil sürekli kime oy verdiğinize bakın diyorsunuz herkez oyunu kime vereceğiniz çok iyi bilir evet seçime çok az kaldı sizi biraz telaşlı gördüm sanırım teverin başkanlığını tekrar istiyorsunuz elbette neden olmasın diyecem ama diyemiyorum odada okadar karışıklık davalık olaylar varken zor biraz sayın taraflı tarafsız nedenmi odayı tever deyil genel sekreter yönetiyorbence odada tepeden tırnağa temizlik lazım ama görünen o ki genel sekreter demirbaş onu kimse kıbırdadatamaz nede olmasa çok agırdır kendisi….
18.09.2012 14:01
yazıklar olsun zehir zıkkım olsun
verdiğimiz aidatlarla bizi rezil eden memurlara yazıklar olsun.o sekreteri ve memurlarıda görevden uzaklaştırmayan başkana da yazıklar olsun.meclisin çoğunluğunun sesini ve bizim sesimizi duymayan başkan az kaldı görev süren bitince sendende hesap sorulacaktır bunlar.
18.09.2012 13:50
yal
hepsi rahmi bey yüzndendir
18.09.2012 13:43
uzaktan biri
Selam Uğurlu ne başkanlar devirdi ne üyeler gördü beyler kendinize gelin ,Hırslı kadından korkun Çıkar için her yol mübah ,mücadeleye devam ekibi sağlamlaştırmak gerek,Selma Uğurlu sayesinde ünlü oldunuz hadi iyisiniz
18.09.2012 13:18
ticaret erbabı gerçekçi olalım
ek ödenekler hariç 10.000 tl net maaştan kim vazgeçerde istifa eder?
18.09.2012 12:45
Sezar Zafer Avcılar görev başına !
Geçmiş 3 dönem böyle şeyler olmadı. Bu olayda bazı yönlerden haklı olanlar var ama diğer taraftan kendileri
18.09.2012 12:44
ali vehbi geçmiş olsun
geçmiş olsun kurtulun artık rant kavgasından
18.09.2012 12:33
Yönetici Dursun Bey;
Rezalet ulusal basına da yansıdı.Sizden beklentisi olanların yazdıklarını dikkate almayın.Yakışanı yapın ve derhal istifa edin.
18.09.2012 12:16
vatandaş rezalet
Selma hanım çok istemişti Rahmi Yılmazın seçilmesini ikisininde istifa etmesini bekliyoruz tam bir REZALET...
18.09.2012 12:08
selma mağduru
Bu kadın nasıl bir kadındırki yıllardır ÇTSO da aktif görev yapıyor,ayrıca 7 yıl önc bilre hamile bir kadına saldıran bu tip elbetteki erkekelere kafa tutar ,kimse onun çomağına çöp sokmasın valla beter olur uyarmadı demeyin bu arad medyatik te oldu korkun artık
18.09.2012 11:25
KÖYLÜ UTANIYORUM
HAECI HACILIĞINI BİLSE BU ODA BU HALE GELMEZDİ ÇOK ŞEREFLİ MECLİS ÜYELERİNİN İSTİFASINI BEKLİYORUZ BİZ AİDATLARI SELMA UĞURLU KORUMA TUTSUN DİYE Mİ VERMİŞİZ HARAM ZIKKIM OLSUN AİDATLARIMIZI PEŞKEŞ ÇEKENLERİN ÇOLUK ÇOCUĞUNDAN ÇIKSIN
18.09.2012 10:54
herkes yaptığını bulur
ilahi adaletttttt, gün bizim günümüz zamanında çok insanın canını yaktılar hala yakıyorlar allah da onları yaksın:)
18.09.2012 10:41
ÜYE DENSİZ
MECLİSİ BASMA DENSİZLİĞİNİ GÖSTEREN BU GAFİLE HADDİNİ BİLDİRMEYEN MECLİS ÜYELERİNE YAZIKLAR OLSUN.OYLARIMIZI HELAL ETMİYORUZ
18.09.2012 10:04
..... ticaret odası üyesi
bu şarkıyı tüm meclis üyelerine gönderiyoruz oda üyeleri olarak. http://www.youtube.com/watch?v=3DVIdyNTVw0 linke tıklayıp izleyebilirsiniz.
18.09.2012 10:01
yalçın kavga
birisi dışardan gelecek de vuracak sanayi odası yolgecen hanımı adamı yere yatırıp polise teslim etmeyen bu işe ortaktır
18.09.2012 09:58
TARAFSIZ BİR GÖZLE BAKIŞ LÜTFEN REALİST ve SAĞDUYULU OLALIM
BÖYLE BİR DURUMUN YAŞANMASINI AKLI BAŞINDA HİÇBİR MANTIK İSTEMEZ, BU ÜZÜCÜ DURUMUNU BÖLGEMİZDE BİR DAHA YAŞANMAMASI DİLEGİYLE, GELİN TARAFSIZ GÖZLERLE, TÜRKİYE GERÇEKLERİNİ DE GÖZARDI ETMEDEN, YORUMLARIMIZI KATALIM: 1.) TEVER GİBİ BİR ŞAHSİYETE LÜTFEN BU YAKIŞIKSIZ İFADELERLE YAKLAŞMAYIN. 150 YILLIK GEÇMİŞİ OLAN, GEÇMİŞİNDE, GEREK TİCARİ GEREK SOSYAL ANLAMDA HİÇBİR OLUMSUZ DURUMA, AHLAKİ YOZLUĞA RASTLANMAMIŞ BİR AİLE GRUBU TEVER. DİĞER YANDAN, BÖLGEMİZDE, İSTİHDAM ve TİCARİ ANLAMDA ÇOK BÜYÜK KATKILARI MEVCUT. TRAKYA BÖLGESİ’NDE HANGİ ESNAF, TEVERLE ÇALIŞMAK İÇİN YOĞUN ÇABALAR SARFETMİYOR. TRAKYA BÖLGESİ’NDE HANGİ PERSONEL, TEVER’DE ÇALIŞMAK İSTEMİYOR. TABİİ Kİ BÜTÜN BU OLUMLU DURUMLAR UZAR GİDER, BU DURUMA İLAVE OLARAK, TEVER’İN BÖLGEMİZDEN GİTTİĞİNİ VARSAYALIM, BÖLGEMİZE EKONOMİK ANLAMDA AÇACAĞI DARBELERİ LÜTFEN KAFAMIZDA BİR CANLANDIRALIM. NETİCEDE, LUTFEN, TEVER GİBİ BİR TOPLULUĞA YAKIŞIKSIZ İFADELER KULLANMADAN ÖNCE, LÜTFEN BİR DÜŞÜNELİM. 2.) EN BAŞTA SÖYLEDİĞİM GİBİ, BU DURUM İSTENMEYEN, ÜZÜCÜ BİR DURUM. FAKAT TBMM’DE, HER GÜN, HER SAAT BUNLARDAN DAHA KÖTÜSÜNÜ GÖRMÜYOR MUYUZ, BUNLARDAN DAHA DA İLERİDE, GÖRSEL MEDYADA, PKK ve MECLİS GRUBUNDAN MİLLETVEKİLLERİNİN İÇİÇELİKLERİNİ, DAHA DA GERİYE GİDERSEK, BU MİLLETVEKİLLERİNİN, PKK KANATLARI’NDA MATERYALİST, LENİNİNS EĞİTİMLER ALDIĞINI ve VERDİĞİNİ, PKK’NİN BELİRLEDİĞİ İSİMLER DOĞRULTUSUNDA, BAĞIMSIZ SEÇİLEREK, MECLİSE GİRDİKLERİNE HEPİMİZ FARKINDA OLMAMIZA RAĞMEN, NEDEN MİLLETÇE BİR TEPKİ GÖSTERMİYORUZ. GÖSTEREMİYORUZ.ÇÜNKÜ BU BİR TÜRKİYE GERÇEĞİ, HER ZAMAN İÇİN KOLAY OLANA DAHA ÇOK TEPKİ GÖSTERİRİZ. BIRAKALIM, ÇTSO’DAKİ KAVGAYI DİLİMİZE PELESENK ETMEYİ DE ÜLKE BÜTÜNÜNÜ İLGİLENDİREN OLUMSUZLUKLARA BAKALIM. GELİN TEPKİLERİMİZİ BUNLARA GÖSTERELİM. 3.) BİZİM KENDİ İÇİMİZDE, MAALESEF Kİ, ŞİDDETE YÖNELİK EĞİLİMLER MEVCUT, BİR İNGİLİZ BİR ALMAN GİBİ OLAMIYORUZ. EN ÜCRA KÖŞELERDEKİ KAHVEDEN, EN SOSYETİK OTELDEKİ MAÇ İZLENEN YERLERE GİDİN BAKIN, MAALESEF Kİ, HER TARAFTA KÜFÜRLERİ, ŞİDDET EĞİLİMLERİNİ İÇEREN TEPKİLER MEVCUT. GİDİN TRAFİĞİMİZE BAKIN, HERŞEY ZATEN ORTADA. İŞTE SİZE, BİR TÜRKİYE GERÇEĞİ DAHA. 4.) DAHA ÖNCEKİ YORUMLARIMDA, DEĞİNMİŞTİM. ÇTSO SEÇİM ZAMANI GELDİĞİ ZAMAN, LÜTFEN, OY VERECEĞİMİZ KİŞİLERİN BİYOGRAFİLERİNİ İNCELEYELİM. ÇTSO’DA İDARECİ OLABİLECEK KAPASİTEDE EĞİTİMİ, TİCARİ DURUMUNUN BÜYÜKLÜĞÜ ve AHLAKİ BOYUTLARI, EĞER ÖZEL SEKTÖRDE, DEVLETTE YÖNETİCİLİĞİ VARSA, ÇALIŞMA AHLAKI NASIL, NE GİBİ KATKILAR YAPMIŞ BAĞLI OLDUĞU KURUMA. ALTINDAKİ ARABANIN MARKASI, BİZİMLE NEREDE YEMEK YEDİĞİ, BİZE SELAM VERİP VERMEDİĞİ, PARASAL BOYUTU GİBİ ÖZELLİKLERİ ARAMAKTAN VAZGEÇELİM. ÇÜNKÜ, BİZİM ÇOCUKLARIMIZ DA BU ÇERKEZKÖY’DE GELİŞİP BÜYÜYECEK, BAŞKA ÇERKEZKÖY’DE DEĞİL. SON OLARAK SEÇMEN OLARAK BİZE BİR GÖREV DAHA DÜŞÜYOR. ÇTSO’DAN HİZMET BEKLİYORSAK, AİDATLARIMIZI DA DÜZENLİ ÖDEYELİM. SEÇİM ZAMANI, AİDATLARIMI ÖDERSENİZ, SİZE OY VERİRİM GİBİ YAKIŞIKSIZ DAVRANIŞLARDAN KAÇINALIM. BÖYLE UCUZ DAVRANIŞLARLA DA HİZMET BEKLEYELİM. ÇTSO’YU DA DEĞERLENDİRMEYELİM. İNŞALLAH BÖYLE BİR DURUM TEKRAR YAŞANMAZ, TÜM ÇERKEZKÖY HALKININ, DAHA SAĞDUYULU ve GERÇEKÇİ BAKIŞLA OLAYLARA YAKLAŞABİLMESİ, ÇOCUKLARIMIZ İÇİN BAŞKA BİR ÇERKEZKÖY OLMADIĞININ BİLİNCİNDE OLMALARI DİLEĞİYLE.
18.09.2012 09:50
aysel Utanç verici
Çok mu zor Selma hanımı emekli etmek.Ya da bunca tatsızlıklara sebep olduğu için çok mu zor mu Selma hnmın istifa etmesi?
18.09.2012 09:21
ejder2kare3 tever istifa
sayın başkan bunlar hep senin yüzünden oluyor bu olaylara ya dur de yada istifa et selma uğurluya gelince esas Allah senin belanı verecek yakında sen mazlumun ahını alırsan hakkını yersen belanıda bulursun..Az kaldı....Rahmi başkanı da bu mecliste en saygın insanlarından birisi olarak görüyorum bu adamı bile çileden çıkardınız bizim hakkımızı istemesi doğal birşey sonuna kadar destekliyoruz.
18.09.2012 08:50
Sanayici İstifa et!
Dursun bey kendine saygın varsa seni bostan korkuluğu yerine koyan meclisi protesto amacıyla istifa et
18.09.2012 08:12
oda üyesi Yazıklar Olsun
Bu meclis ilk toplantıda bu kavgaya karışanları, hizmet düşüncesini kafasından silmiş rant uğruna orada duranları, müfettiş raporları sonucu kanuni gerekçeleri uygulamayanları hemen açığa almazsa yazıklar olsun.
18.09.2012 00:27
hüseyin
bunların birbirini yemekten çerkezköy hizmet edemeyecekler nitelikli kişileri göreve getirmeliyiz rant ve göcün çerkezköye yaptıklarının resmidir
17.09.2012 23:04
hüseyin
bunların birbirini yemekten çerkezköy hizmet edemeyecekler nitelikli kişileri göreve getirmeliyiz
17.09.2012 23:02
tokatlı
çtso da kavga eden üyeleri şiddetle kınıyor parayı sonradan görenlerin ne halde olduklarınıda çerkezköy olarak ibretle izliyoruz.
17.09.2012 22:05
cmn yazık
selma uğulunu başka akrabaları yokmuydu...işe alıncak 14 kişi dövmek daha kolay olurdu....meclis yapabilsinler...
17.09.2012 22:04
vatandaş yazıklar olsun
ç.köy ticaret odası rahmi yılmazdan kurtulamadıgı sürece bu olayların devamı gelir.oda odalıktan cıktı kavga meclisi oldu yazıklar olsun
17.09.2012 21:29
esnaff helal olsun
iki kişiye birden kafa tutan delikanlıya helal olsun :)
17.09.2012 20:09
Ahmet Çok yazık!!
Tek keliem ile yazıklar olsun. Çerkezköy halkının iftiharı olan bir kurumda, bu görüntüleride yaşattılat ya, pes doğrusu.
17.09.2012 19:20