Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
Yıl:13
Sayı:3375
30 Ağustos 2014 Cumartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Kapaklı ilçe oldu
Kapaklı ilçe oldu
Çerkezköy Haber - İç İşleri Bakanlığı’nca hazırlanan ve Bakanlar Kuruculunca kararlaştırılan “Büyükşehir Belediyesi Kanunu ile Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı” Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından da imzalandı.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 08.10.2012 14:17
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

Kapaklı’nın ilçe olacağı haberini Çerkezköy Kaymakamı Ayhan Bayhan’ın annesinin cenazesinde alan Kapaklı Belediye Başkanı İrfan Mandalı, bu olumlu gelişmenin ardından AK Parti’ye katılacağını resmen açıklayarak “Daha önce Kapaklı’nın ilçe olması durumunda iktidar partisine geçeceğimin sözünü vermiştim. Bundan sonra siyasi yaşantımı Ak Parti’de sürdüreceğim” dedi.  

 

KARAAĞAÇ VE 5 KÖY KAPAKLI’YA BAĞLANDI

Buna göre Kapaklı Belediyesi merkez olmak üzere Kapaklı ilçe olurken, Karaağaç beldesi ile Bahçeağıl, Yanıkağıl, Karlıköy, Pınarça ve Uzunhacı Köyleri Kapaklı’ya bağlandı.

 

AK PARTİ’YE GEÇİYOR

Kapaklı’nın ilçe olacağı haberini Çerkezköy Kaymakamı Ayhan Bayhan’ın annesinin cenazesinde alan Kapaklı Belediye Başkanı İrfan Mandalı, bu olumlu gelişmenin ardından AK Parti’ye katılacağını resmen açıklayarak “Daha önce Kapaklı’nın ilçe olması durumunda iktidar partisine geçeceğimin sözünü vermiştim. Bundan sonra siyasi yaşantımı Ak Parti’de sürdüreceğim” dedi.  

 

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
vatandaş AZ KALDI
Solcusun Devrimcisin dedik verdik. Yazık sana beeee. ADam değilsin.
20.10.2013 05:16
adanalı adanalı
ben adanada yaşıyorum ama evim kapaklıda kapaklı ilçe olmuş ne güzel sayın başkan mandalıyı tebik ediyorum ,bazı arkadaşlar başkanın akp ye geçtiği için kızışıyorlar hiç sinirlenmeye gerek yok çünkü akp ye geçmeseydi kapaklı ilce olmazdı başkanımızı tebkik ederim adanalı,,,,,,,,
07.01.2013 13:52
VATAN SEVER BAHCELİEVLER
Sayın baskanım biz bahceli evlerin macırlardan sonra gelen tarafındayız yani dusman bölgesinde belki yorumum acayip gelebilir ama evet dusman bölgesindeyiz neden 21 senedir kapaklıda yasıyorum 1999 depreminde bahcelievlere tasınmıstık emime o gundur bu gune kadar daha en ufak bir hizmet verilmedi bizim yasadıgımız yere neden cunku bizler anadolu dan gelen insanlarız cunku bizler bu vatanın evladı degiliz cunku bizler dusman topraklarında yasıyoruz bizi dusman olarak gören zihniyet birgun hatalarını anlayacaklar bizler göcmen degiliz 3 belediye baskanı gördum hepside aynı hizmetler belli yerlere bizden sonra yerlesime acılan yerler hepsi betonlandı asfaltlandı ama biz halen camurla bogusuyoruz inanmazsanız birgun arabanızla kalkın gelin bir cayımızı icin halimizi görun zihinler degişmedigi muddetce ilce olmayı birak il olsakta hic birsey degismez biz bu vatanın öz evladıyız bunu bilsin herkez edirneden karsa her toprak bizim vatanımız kusurabakmayın yılların birikimi bu öfke artık susmayacagız gerekirse basbakanlıga gidecegiz biz dusman vatandas degiliz :( saygılar
05.01.2013 07:24
bafralı bafralı dan başkana
SYN BAŞKANIM KAPAKLIYAAA DEVAMMMMMMMM KİM GELİP YEMİCEK SANKİİ ? YALAN HERŞEYY YALANNN SANKİİ BU YORUM YAZANLARR BAŞA GEÇİCEKK ÖLE BİŞEE ZATEN OLMAZ HADİİ OLSA DİELİMM SANKİİ YEMEZLERR TAMAM KAPAKLIYI GÜZELLEŞTİRMEK BAŞLADI BU YORUMLAR YAKIŞMIOO
20.12.2012 22:57
BAŞKENTLİ BABACAN BAHCELİEVLER...
Bahceli evler mahalesi Kapaklı ilcesine dahil olacakmıı.Bahceli evler mah,hala elektitik sorunu ile mücadele ediyor.akp gecerseniz eger Başakanda bizi görecekmii.cevap yazarsınızz deyilmii.Secim zamanı mahalemizi gezerken sizede nazım eder.
04.12.2012 21:32
şahin salkaya
helal olsun sizde faşit düzenin yanında yer alın
24.10.2012 00:04
tacettin pehlivan bazi şeyleri anlamak
bazı şeyleri anlamak ve anlatmak için zaman gereklidir başkanım bazı şeyleri anladı ve anlatmak için zaman gerekliliğinin ifadesi olarak Ak partiye geçmiştir .
22.10.2012 19:55
DOĞAN YAZGAÇ kargalar sürüyle kartallar yalnız uçar...
BENCE PARTİCİLİK KAVRAMINI BIRAKALIMDA KAPAKLI İÇİN BUKADAR HİZMET VERMİŞ BİRİNİN SONUNA KADAR ARKASINDA DURALIM. İLÇE OLMAK GERCEKTEN ÇOK ÖNEMLİ BİŞEY ARKADAŞLAR ARTIK KALKINAN ÇERKEZKÖY DEĞİL BİZİM KAPAKLIMIZ OLACAK BUNDAN DAHA GÜZEL NE OLABİLİRKİ. BİZİM ESNAFIMIZ BİZİM İNSANIMIZ KAZANSIN BİRAZDA LÜTFEN HERKESİ MANTIKLI DÜŞÜNMEYE VE BAŞKANIMIZIN YANINDA OLMAYA DAVET EDİYORUM. HAKKINIZDA HAYIRLISI OLSUN BAŞKANIM BU İŞİN SOLU SAĞI YOK DAİMA YANINIZDAYIM GÖREVİNİZDE BAŞARILAR...
20.10.2012 23:48
necmi KURT parti değişimi hk.
Sayın Başkan, umarım yorumları okuyorsunuzdur. Keşke sizi seçen seçmene de fikrinizi sorsaydınız. Seçilmek ev almak, araba almak, yemek yeyip parasını ödemek gibi birşey değil. Bunu biliyorsunuzdur. Size oy verenlerin tepkisine kulak vermeliydiniz. Seçimlere az bir zaman kalmıştı, keşke o zaman mertce bu kararınız secmeninize beyan edip oy isteseydiniz. Seçmeniniz aldatıldığını düşünüyor. Hayırlı olsun, diyemeyeceğim.
15.10.2012 04:35
hakan ünal
sayın mandalı başkanım herkez boş konuşuyor en güzelini sen yapıyorsun hayırlı olsun
14.10.2012 00:03
(gurbetci.)vatandaş olmadı be başkan
tamam ilçe olması çok güzel ama neden ampul neden sağ hiç sana yakışıyomu.biz yıllardır bunun içinmi çalıştık.olmadı olmadı başkan keşke senin yanında olmasaydım. sen göründüğün gibi değilmişsin.ancak yıllar sonra anladım. kapaklı insanların içine nasıl çıkıcaksın.artık kimsenin sana güveni kalmadı.
13.10.2012 16:12
aziz hayırlı olsun
arkadaşlar belediyecilikte parti gütmeyelim ikdidar partisi her zaman avantajlıdır hizmet gelmesi açısından
13.10.2012 14:11
saim çelik sayın başkanım
bende gerçekten her seçimde oyumu sol partilere verdim AKP kurulalıda AKP ye oy verdim hiç pişman dilyilim.halka hizmet etmek için partinizi bile deyiştirip AKPye katıldığınız için gerçekten sevindim hayırlı olsun bu halk parti gözetmeksizin sizin yanınızda olacaktır bundan emin olun çünkü kapaklı ilçe olduysa sizin çok emeyiniz var başarılar dilerim.
13.10.2012 08:07
K3N4N Karaağaç için inşallah olumlu işler yapılır.
Kapaklı'nın ilçe olması güzel...Peki Karaağaç'ın Kapaklı'ya bir mahalle gibi bağlanması ne kadar güzel bilmiyorum ama inşallah Karaağacı şu anki durumundan gelişmemişliğinden SN:İRFAN MANDALI kurtarır.Bakalım Karaağaç halkını nasıl günler bekliyor. HAYIRLISI diyelim.Herşeyi zaman gösterecek inşallah Karaağacı daha güzel günler bekler...
12.10.2012 17:25
Casio Murat SEN BİLDİĞİNİ YAP - İRFAN BAŞKAN
sen nasıl uygun gördüysen öyle yap.. irfan başkanım..#
12.10.2012 16:43
vatandaş
BRAVO SOLCU BAŞKAN,BENDE AK PARTİYE YENİ KATILDIM .ARAMIZA HOŞ GELDİN. HEP BERABER İNŞALLAH ÇETİNİ BAŞKANLIĞA TAŞIYACAZ.
10.10.2012 13:26
EREN yazık çok yazık.
sen AKP ye geçtin ya, biz kapaklı halkı olarak sen AKP ye geçesin diye oy vermedik. sana oy veren ellerim kırılsaydı keşke...
09.10.2012 22:26
onur karaağaç
ya bu karaagaç niye kapaklıya bağlanıyo kardeşim burdaki halkın suçu ne kurlduğundan beri orası çerkezköye bağlı herkesin eşi dostu orda bütün işleri orda millet geçimini çerkezden sağlıyor bursaı arada kalacak kapaklı ilçe oldu diye. burası kapaklının mahallesi olacak zaten hiçbirşey yaılmıyordu iyice yapılmayacak burasaı sadece kenar bir mahalle olarak kalacak. sayın mandalı senin bu yaptığına birşey derlerde neyse : yetmedimi bu kadar yediğin doymadınmı. parti değiştiriyon akp nin senni gibi sabıkalıları almaması lazım partiye
09.10.2012 20:48
üzeyir çelebi hayırlı olsun
Kapaklı için hayırlı olsun......
09.10.2012 19:27
yoruk ali olmadı
Kapaklı'nın ilçe olmasına ve akp' ye geçmenıze gerek yoktu başkanım ..Bırsuru fabrıka var kapaklı' ya bağlı.İstemesını bılın yeterkı. Özunde dursanız daha guzel olurdu bence
09.10.2012 18:56
savas yorumsuz
yeni partiniz hayırlı olsun sol da yol yaparsınız sağda yolsuzluk
09.10.2012 17:58
misafir
hayırlısı olsun ama kapaklının ilçe olmasının artılarını hala anlamadım
09.10.2012 15:58
saltanat kapaklı
şimdi delikanlılar kapaklıda akp li cok kapaklıda yerli az yabancı cok trakyalı kapaklıda minimum kaldı doğal olarak başkan akp ye geçerek arkasına en az 70 000 kişi aldı geri kalan 20 000 diğer partililer başkan 2023 e kadar yine başkan sıkıntı yok :)
09.10.2012 14:49
haberci yeni afişler
sayın Mandalı AK PARTİDEN belediye başkanı adayı olursa 2013 yerel seçimlerinde AK PARTİ AFİŞLERİ : """"DURMAK YOK RANTA DEVAM """ olacaktır
09.10.2012 13:12
tamil Ak partiye geçmekmi ?
Tekirdağ büyükşehir olduğundan zaten Kapaklı nufus bakımından ilçe olacaktı. Mandalı kendisine mal etmesin. Bu arada hakkında ihaleye fesat ve evrakta sahtecilikten hapis cezası bulunan birini Ak partiye kabul edileceğini pek sanmıyorum. Önce aklanman lazım.
09.10.2012 12:56
REALIST
İRFAN MANDALI ZATEN BİTMIŞ KAPAKLI HALKINA BİŞEY VEREMEZ ARTI AK PARTI ONU ADAY GÖSTERMESİ SÖZ KONUSU OLAMAZ İRFAN MANDALI İKTİDAR PARTISINE YALAKALIK YAPMAYA CALISIYOR
09.10.2012 12:42
hüseyin kesinlikle olmaz
akparti mandalıyı yönetime alırsa yönetimdekilere ihanet olur
09.10.2012 12:39
hüseyin olmamalı
bukadarıda pes şimdi ak parti yönetiminde çalışanları atın bir kenara yönetime ters olanlar partiyi sahiplensin olacak iş deyil akparti bu asla kabul etmemeli
09.10.2012 12:33
hulisi demir
ben akp ye oy vermem başkan
09.10.2012 12:31
Şemsettin ÖZTÜRK YANLIŞ ADIM
Sayın İrfan MANDALI, zamanlamanız yanlış olmuş, Sayın Mehmet UZ'un seçmenlerden aldığı tepkiyi alırsınız, aynı partiden aday olsaydınız şansınız daha yüksek olurdu.
09.10.2012 12:13
sormak lazım soralım
akp belde başkanlığı neden konu ile ilgili açıklama yapmıyor? olaylar hangi mercide acaba?
09.10.2012 11:49
GÜNAY KÜP HALK İÇİNMİ KOLTUK İÇİNMİ
SAYIN BAŞKANIN AK PARTİYE GECME İSTEĞİ KOLTUK İÇNMİ YOKSA HALK İÇİNMİ ? O CEVABI EĞER KABUL EDERSE AK PARTİ İNŞALLAH AÇIKLAR
09.10.2012 11:34
Kapaklılı Kapaklılı
Kapaklının Büyük Başkanı , İrfan Mandalı . Sagina ,soluna,hele arkana hic bakmadan yuru,Kapaklı Seninle.Duysun tüm kapaklı daha güçlü yeniden geldiğini.Egilmek Asla Yokkk,Dik Durmaya Devam,Yuce Yaradan yar ve yardimcin olsun.
09.10.2012 10:59
elif kapaklının başkanı
bizler her zaman senin yanındayız irfan abi. ak partiye geçmene ailecek çok sevindik olman gereken yer burası zaten hükümetimiz de senin bu davranışını bir an önce görmeli. seni seviyoruz..
09.10.2012 10:38
M.N.
kendini böylemi kurtaracaksın, akp de daha büyük vurgun yaparsın...
09.10.2012 09:55
FUNDA
SABAH SABAH BU HABERİ OKUMAZ OLAYDIM, HİÇ UMMAZDIM.
09.10.2012 09:26

HERKEZ İÇİN HAYIRLI OLSUN İLÇEMİZ .SAYĞILARIMLA. T.ERUL.
09.10.2012 09:26
oktay Helal olsun başkanım
Kim ne derse desin kapaklı sayenizde ilce oldu başkanım.Bunun ötesi berisi yok..Cekemeyenler camur atsada sonunda onlarda bunu iyi biliyor..Kapaklı sizlerin sayesinde hak ettigi yere geldi. Helal olsun size vede ekibinize..Herzaman bu halk sizin destekciniz olacak.
09.10.2012 09:08
trakyalı trakyalı
Yine Yeniden yine İrfan Mandalı :) Durmak yok yola devam… Kabullenin bunu artık.. Hey İktidar partisi duyun bu başkanın açıklamalarını..
09.10.2012 00:32
büyük başkan kapaklının gururusun..
İrfan Başkan senin hakkını ödeyemez bu kapaklı. Düne kadar Kapaklıya polisi bankaları doğalgazı getircem dedin herkez güldü geçti olurmu dediler işte görün irfan başkanın ileri görüşlüğünü
09.10.2012 00:30
murat can halkın başkanı
Kapaklı Ak parti ve irfan başkanla daha güzel olacak. Her zaman bu halk senin yanında başkanım..
09.10.2012 00:29
hakan hakan
Kapaklının başkanı sensin başkanım kim ne derse desin aldırma… Bu Kapaklı dün olduğu gibi hangi partide olursan ol her zaman senin yanında olacaktır
09.10.2012 00:29
SEVİL KAPAKLI SENSİZ OLMAZ İRFAN MANDALI
İRFAN MANDALIYI KAPAKLI SEVDİĞİ İÇİN YANINDA PARTİSİ İÇİN DEĞİL ONUN SAYESİNDA KAPAKLI MEDENİYET GÖRDÜ O OLMASA İLÇE OLAMAZDIK SENİNLEYİZ YİNE İRFAN MANDALI :)
09.10.2012 00:17
yükselen kapaklı
kapaklı ilçe oluyomuş umaarım hayırlısı olur.sayın irfan mandalıda akp ye geçıyomuş oda hayırlı olur inşallah,hayır gibi olumsuz bir cümleyi,cümle içersinde nasılda olumluya çevirdik. sayın irfan mandalı akp ye gecince ahaliden çatlak sesler yükseldi,vay efendim biz sana solcusun die oy verdik,de daha oy vermeyizde falanda filanda,size kocaman bi YUHHHHH yani.neyin peşindesiniz siz sagcı solcumu kaldı allah askına? okadar ıhtılal oldu hala akıllanmadızmı? onuda gecelım akp ye gecınce ıdoolojısını demı akp ye peşı sıra alacak? yadaaaa kapaklı iranamı doncek:) baskanın cezası varmısda aklanacakmış,aklansın işde ne var bunda solcu olarak yatcagına sagcı olarak kapaklıya hızmet etsin ne var bunda? cetin akp ye sevdıgı ıcınmi gecti? ben sayın mandalıya oy vermedım ama bu sefer oyumuda vercem,calıscamda.
08.10.2012 23:20

Sayın Başbakanımız Tekirdağa geldiğinde bizlerde Tekirdağdaydık.. Sizin elinizde tuttuğunuz o ferman İrfan Hocanın elinde Başbakana İletilmek üzere duruyordu..Kendileri vermeye çalıştı ama başbakanımız Bakmadı bile..Ve siz şimdi o fermanla ilçe olduk demeyemi getiriyorsunuz o fotoğrafınızla.. Güldürmeyin bizi sayın Mandalı…
08.10.2012 22:00
utanç verici
söylenecek hiç bir söz bulamıyorum yazık ki ne yazık, keşke kapaklı ilçe olmasaydı sende silivri den çıkamasaydın...
08.10.2012 21:51
doğrucu davut
umarım akp sizi partiye kabul etmez, dsp nin de adını bu saatten sonra ağzınıza alamazsınız herhalde,,, umarım sonuç hak ettiğiniz gibi olur ve kapaklı da sizden kurtulur...para tatlı geldi bırakmıyorsunuz koltuğu,
08.10.2012 21:48
buse
siyasetin yüz karalarına bir tane daha eklendi...rahmetli ecevit in kemikleri sızlıyordur, ama sizinkiler zamanı geldiğinde daha çok sızlayacak...çok yazık, Ecevit şimdiden öbür tarafta hazırlıklara başlamıştır...
08.10.2012 21:40
Tansaç Tam Bir hayal kırıklığı
Bundan sonra sayın Mandalı'ya oy vermeyeceğiz demekki!! Yazık bizi çok büyük hayal kırıklığına uğrattınız sayın başkanım!!!
08.10.2012 21:40

Sayın Mandalı; Ak Patiye geçmek için bu ısrarlı davranışınıza bir mantık bulmaya çalışıyorum ama nafile.. Daha dün gibiydi yerel seçimlerde ‘’AK PARTİ GELİYOR’’diye bas bas bağırıp seni solcu zanneden CHP den oy isterken; bir gün gelip tam tezat davrandığınızı görünce bu işin zaten bir mantığı yok.. Yada şöyle seslide düşünebiliriz..Ben AK PARTİ’ye geçip zaten tutuşmuş olan paçayı kurtarayım mı diyorsunuz..Tabi bu partide sizin gibi şaibeli birisini de kabul edermi bilemem..Sizinki sanki biraz hayalcilik olmuyormu?Hiç değilse size oy veren o solcuların yüzüne bakabilecek biraz yüz bırak kendinde..Nasıl olsa sizi ısrarla almıyorlar. Tavsiyem Dimyata pirince giderken eldeki bulgurdanda olmayasın….
08.10.2012 21:39
duygu
sayın başkan dünya ölümlü dünya, biraz ibret almak lazım, yaşarken onurluca yaşayıp üç kuruşluk dünya çıkarı, nimeti için bu kadar insanı kandırmamalı, ahını almamalıydın, çok yazık...daha doymadın mı??? ve de görmedin mi ki kefenin cebi yokkkkk
08.10.2012 21:38
Trakya
Bu bölgenin insanı olarak bu parti değişimini utanç verici, onursuz gurursuz bir davranış olarak görüyorum...
08.10.2012 21:36
nimet
Kapaklı ilçe oldu da ne oldu, mandalı paçasını kurtardı sadece...ilçe olmakla bi b.k mu oldu, il olsa ne yazar bol bol mütahidlere peşkeş çekilerek yapılmış beton yığınlarından başka ne var, benim gözümde kapaklı hormonlu büyümüş, boş bir yer...
08.10.2012 21:27
ayşe
insan bu kadar da dönek olmaz, artık eşinizi ve kızlarınızı da türbana bürünmüş görürsek hiç şaşırmayız...Bir Trakya insanı olarak siz de dini alet ettiniz ya çıkarınıza, hiç yakıştıramadık, verdiğimiz oylar haram zıkkım olsun....insan parti değiştirir de bu kadar taban taban zıt olana geçemez, utanır parti ideolojisinden...
08.10.2012 21:24
deniz
yazıklar olsun.... milleti solcuyuz deyip yıllarca kandırıp oylarını aldınız, akp'li diye insanları fişleyip sıkıştırıyordunuz şimdi noldu menfaatiz bu tarafa mı döndü? insanları birbirine kırdırdınız üç kuruşluk çıkarınız için gözünüz dönmüştü, bunu da yaptınız yaaa yazıklar olsun size
08.10.2012 21:21
Ersin Tamöz Daha menfaatim var koltuğu bırakmam..
Ak Parti 2. el başkan alacak kadar düşmedi daha bence.
08.10.2012 21:20
Alex Başkasının değil Başkanın kazıkları...
Önceleri birer birer kazıklanıyorduk, şimdi topluca büyük kazığı gördük. Herkes kendine yakışanı yapıyordu zaten, bilmeyenler de öğrendi.
08.10.2012 21:18
vatandaş irfan mandalı nın ak partiye geçişi
Seni ak partiye alsınlar. Önden iki dişimi kıracağım :)
08.10.2012 21:11
a k p li alan olmadıktan sonra
alan olmadıktan sonra satanı diye bir söz var cuk oturdu....
08.10.2012 20:06

helal olsun başkanım ak partili olman seni daha cok güçlendirecek oylarımız sana
08.10.2012 19:56
hüseyin
insanlar biri için demediğini bırakmıyor sonra hiçbirşey olmamış gibi davranıyor demekki herşey menfeat içiin
08.10.2012 18:47
SAFFET
başkan kesinleşen cezasından kurtulmak için akp ye geçtiğini ispatlamış oldu. döneni gördüm de bu kadar dönenini ilk defa gördüm helal olsun başka ne denir nutkum tutuldu valla.. YAZIKLAR OLSUN.
08.10.2012 18:45
köylü
sana oy yok artık mandalı
08.10.2012 18:39
cn- yok
Ak partiye geçişin bence sonunu hazırladı sayın başkan. Bizden Ak partiye oy çıkmaz!
08.10.2012 18:12
MeRT Helal oLsun
Helal oLsun Başkkannnn ! ...
08.10.2012 17:54

Sözünü tutan başkan, Kapaklı nın ilçe olmasındaki en büyük etkendir. Başkan şimdi dahada güçlenerek imrenilenecek bir belediye yaratacak. Diğer partiler ve başkanlar düşünsün artık.
08.10.2012 17:50
Sevgiseli süperr
Süper bir haber onca olumsuzluğa rağmen başaknım, sizin sayenizde bu kapaklı ilçe oldu. sizin sayenizde bir yerlere geldi her zaman arkanızdayız. yukarıdaki yorumlara bakıyorum. bosverinnnn başkanım siz kapaklı için yakışanının en iyisini bilirsin.
08.10.2012 17:50
Halk Tarafsız
Öncelikle Hükümetimizin Kapaklımızı ilçe olarak görmesi gerçekten mantıklı ve yerinde bir karar olmuştur. Sahip olduğu coğrafi yapısı , sanayisi , ekonomisi vs vs her şeyiyle İlçe olmayı çoktan hakketmiştir. Tabiki Şunu da unutmamak gerekirki Sn Mandalının göstermiş olduğu çaba gözardı edilemez.Göreve geldiğinden beri yaşamış olduğu her türlü olumsuz şartlara rağmen Kapaklı yı daima En iyi şekilde temsil etmiştir. Ve İktidar partisine katılarak çok doğru bir karar vererek , Kapaklının önünü açmıştır. Artık İktidar partisi bir an önce Sn başkanın açıklamasını dikkat alarak kendisini kendi safhasına katmalıdır.
08.10.2012 17:14
KAPAKLILI helal olsun
hala parti tutuyorsunuz beee kapaklıyı düşünün birazda daha güzel bir ilcede yasamak herkesin hakkı ben her işimi çerkezköyde görmek zorundamıyım neden çerkezköy esnafı kazansın azda kapaklıya bakalım artık
08.10.2012 17:07

CHP İÇİN BÜYÜK FIRSAT OLUR SENİN YAPTIKLARIN ZATEN AKP İLE AYDI DEFOL GİT, SANA VERİLEN SOL OYLAR HAAARRRAAAM OLSUN....
08.10.2012 17:02

YAZIKLAR OLSUN AK PARTİYE VERDİN KAPAKLI HALKINI KAPAKLI AKPARTİYİ İSTESEYDİ ONA VERİRDİ OY SANA GÜVENDİ VERDİ SENDE KAPAKLIYA GÜZEL BİR KAZIK ATTIN SON KOZLARINI OYNUYOSUN BAŞKAN
08.10.2012 16:52

Gençliğe Hitabe' den alıntı. ( Memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. )
08.10.2012 16:45
HALKIN SESİ HAK YERİNİ BULDU
KAPAKLI'NIN NASIL BİR YER OLDUĞUNU ANKARA GÖRDÜ HAKKI HAK EDENE TESLİM ETTİ. BUNDAN ÖTESİ HİKAYE
08.10.2012 16:35
organizeli haram olsun
sırf solcusun diye vermiştik ama haram olsun verdiğimiz oylar.
08.10.2012 16:34

Oy un o su yok sana zaten kazanamssinda artik akp gecmen hyal kirikligi ve husran olacak sana
08.10.2012 16:31
İSHAK ŞÜKLA TARİHİ GÜN
KAPAKLI İLÇESİ ! 7 yıldızlı kutlamayı hak etti...yerinde görelim ve hep beraber izleyelim....
08.10.2012 16:00
Casio Murat irfan mandalı - ak partiye geçiyor
irfan başkan işini bilir.. ne yaparsa saygı duyarım..#
08.10.2012 15:35
Ahmet Olmadı başkan!!!
Şimdi sormak istiyorum; seçim çalışmalarında ve seçildikten sonra her fırsatta Ak partiye laf sokuşturan ve taş atan Sayın Mandalı Ak parti içinde nasıl siyaset yapacak? Söylediği sözler aklına gelmeyecek mi? Yada bir koltukta oturabilmek için tüm bunlara değer mi? Olmadı başkan, sen sosyal demokratsın diye sana oy veren halka bunu yapma...
08.10.2012 15:33
sibel ilçede olduk...
sayın başkan ilçe olunca bahçelievlerin çamurlu yollarını umarım yaparsınız ayrıca ak partiye geçsenizde size oy yok yediniz doymadınızmı.....
08.10.2012 15:30
İLHAN KOÇ
DOYMADINMI MANDALI
08.10.2012 15:12

Başkan nereye biz oraya . Hayırlı olsun başkanım .
08.10.2012 15:11
vatandas DOĞRU BİR KARAR
Hükemetimiz kapaklıyı kapatmayarak çok doğru bir karar vermiş. Artık Sayın başkanı da saflarına katmalılar. Çünkü Sayın Mandalı bu siyası çatı altında bu kadar hizmet yaptı eminim iktidar partisiyle kapaklıyı daha güzel yerlere taşıyacaktır..