Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
Yıl:13
Sayı:3375
16 Eylül 2014 Salı
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Çerkezköy’de doğalgaz paniği
Çerkezköy’de doğalgaz paniği
Çerkezköy Belediyesi Su ve kanalizasyon Müdürlüğü ekiplerinin dün Öztrak Caddesi Köşem mevkisinde bulunan ana şebeke borusunda meydana gelen kaçağı tamir ettiği sırada kepçenin doğalgaz borusunu patlatması korku dolu dakikaların yaşanmasına neden oldu. Büyük bir gürültüyle çevreye yayılan doğalgaz nedeniyle panik olan vatandaşlar çevrede koşuşturmaya başlarken, gaz kaçağı Gazdaş ekipleri tarafından kısa sürede giderildi.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 26.11.2012 18:53
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

 Çerkezköy Haber – Çerkezköy Belediyesi’nin dün Öztrak Caddesi’nde yaptığı çalışmalar sırasından doğalgaz borusu patladı.

 

DOĞALGAZ BORUSU DELİNDİ

Meydana gelen su kaçağı Öztrak Caddesi’nde yapılacak olan çalışmalar nedeniyle 14.00-19.00 saatleri arasında kus kesintisi yaşanacağının duyurulmasının ardından su kaçağının giderilmesi için Çerkezköy Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü ekipleri Öztrak caddesi Hacı Fahri Zümbül caddesi önünde çalışma başlattı. Yaklaşık bir aydır devam eden su kaçağını tamir etmeye çalışan ekiplerin, özel bir nedenden dolayı yüzeye yakın bulunan doğalgaz boru hattına kepçe ile zarar vermesi sonucu boruda doğalgaz sızıntısı meydana geldi.
 

PANİK VE KORKU YARATTI

Belediye ekipleri, durumu Gazdaş ekiplerine bildirirken, büyük bir gürültüyle çevreye yayılan doğalgaz, çevredeki vatandaşlar arasında korku ve panik yaşanmasına neden oldu. Olay yerine gelen Çerkezköy polis ekipleri de çevrede geniş güvenlik önlemi aldı. Gazdaş ekipleri, doğalgazı keserek, gaz kaçıran boruyu tamir için çalışma başlattı. Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem, Belediye Başkan Yardımcıları Habip Bilgin ve Gökhan İnce ile Su ve Kanalizasyon Müdürü Faruk Şen de olay yerine gelerek incelemelerde bulundu.
 

YÜZEYE YAKIN OLDUĞU İÇİN PROBLEM OLUŞTU

Ana şebeke hattında yaklaşık bir aydır su sızıntısının olduğunu söyleyen Çerkezköy Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürü Faruk Şen, “bu sızıntıyı kesmek adına boru üzerinde çalışma yaptıklarını ifade ederek “Belediye anonsu ile 14.00-19.00 saatleri arasında vatandaşlara su verilmeyeceğini söylemiştik. Contadan kaynaklanan su sızıntısını kesmek için ekiplerimizin yaptığı çalışma esnasında doğalgaz borusu delinerek patlama ile birlikte gaz kaçağı meydana geldi. Bu noktada özel bir durum olduğundan dolayı doğalgaz borusu yüzeye yakın olduğundan dolayı bu problem oluştu” bilgisini verdi.
 

TEDİRGİNLİK YARATTI

Gazdaş ekiplerinin zamanında müdahalesi ile büyük bir facia önlenirken, borunun patlaması ile birlikte açığa çıkan gazın sesi vatandaşlar arasında tedirginlik yarattı. Çerkezköy İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri de tedbir olarak Öztrak Caddesi’ni bir süre trafiğe kapattı. Yetkililer sorunun giderilmesinin ardından Gazi Mustafa Kemal Paşa Mahallesi’ne yeniden doğalgaz verileceğini ifade etti.
 

Haber Merkezi

 
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
ismail Yine sular yok
Bu belediyeye ödediğim tek kuruşu helal etmiyorum. Eve gittim yine sular yok. Arıza olmaz değil olur ama bukadarda olmaz. Ayrıca göye kordinasyon toplantıları yapılıp önce alltyapı yapılıp sonra kaldırım ve yol yapılacaktı. Heralde o toplantılar çay kahve içmekle geçmişki Atatürk caddesi bile önce yapılıp sonra kazılıyor yazık günah değilmi bu harcanan paralara. Size fazlasıyla ödediğmiz paraları sizin gibi kolaymı kazandığımızı sanıyorsunuz acaba...Allah ıslah etsin...
28.11.2012 08:22
pasali
ben 1 agustos 1975:cerkezkoy dogumluyum buranin yerlisiyim 30 senedir ayni bi 30 sene daha gecsin yine ayni olacak yine sular kesilecek yine elektrikler kesilecek bu bole devam edecek bi kisir dongu... biri gider oteki gelir yap boz yollar kaldirimlarbbaska turlu cebine para atamazki yada kendi tayfasini zengin edemezki... bu boyledir bknz. irfan mandali ayni bununda farki yok ama partiden torpilli kimse arastirmazki fevzipasa caddesi sozum ona asfalt yapildi gel gor ya uzakta deilsin bi dolas bakalim yapilani gor yok bole bisey ya..(!) kurankursu var tam onunde 2.5 metre capinda hendek var ya yazik bize karsidan arac geliyosa eger icindesin ... bi gun suyu kes bi gun elektrigi kes bi gun kaz bigun boz seningecir gunlerini bakalim bu milletin AHI CIKAT ELBET ALLAHIN SOPASI YOK BE KARDESIM.
28.11.2012 01:14
vatandaş yazıklar olsun
yazıklar olsun nasıl bir belediye anlayışı nasıl olurda bir ilçe bu kadar susuz bırakılır gün gecmiyor su borusu patlıyor burada calışan su işleri işcileri nasıl çalışıyorda 10 12 saatte su borusunu tamir edemiyor? hakkımı helal etmiyorum birde su faturalarında biraz indirim yaparsınız artık.
27.11.2012 21:59
nhn
yazıklar olsun size. bu kadar mı dikkatsizsinz. bu kacıncı patlama.Sizi Allaha havale ediyorum. hakkımıda helal etmiyorum
27.11.2012 20:31
ismet su
eve geldim işten yorgun argın, gene su yok! yav siz napıyorsunuz? millet sabah işe gidiyor tüm gün işte gün boyu işinizi halledemiyormusunuz? bari akşam insanlar yemeklerini pişirsin bulaşıklarını yıkasın elini yüzünü yıkasın be... bıktırdınız artık, çerkezköy sokaklarına yaptığınız millete çektirdiğiniz herşeyi başbakanlığa yazacağım.Herkese tavsiye ediyorum yazın başbakanlığa, çerkezköy gibi önemli bir ilçenin ne durumda olduğunu vatandaş dile getirmezse başbakan bilemez.
27.11.2012 19:28
xxxx gazete yöneticisine
sansürden çerkezköy haber gazetesi de payını alıyor galiba.yorumlarımızı yayınlamıyorsunuz.bu doğru bir davranış değil,güvenirliğinizi kaybedersiniz
27.11.2012 18:59
vatandaş
belediye tam anlamıyla çuvallamıştır, SOS vermektedir, hiçbir faaliyet olmadığı gibi varolanı da mahvediyorlar, elektrik su yok, yollar berbat. artık yeter sayın ali ertem lütfen uyanın ve biraz artık iş yapın.
27.11.2012 17:34
ERDAL AYNI YER
Tarih 26.11.2012 saat 22:00 HACI FAHRİ ZÜMBÜL camii yanında su şebekesi ana boru patlak tamiri yapıldı.Tarih 27.11.2012 saat 16:30 aynıyer ve aynı patlak yer gök su araçlar su içinde dükkanlara su doldu insanlar yine mahdur, sular yine kesik ne olacak bu işin sonu sayın yetkililer cevap verin lütfen
27.11.2012 17:31
Kaya Kazık
Katı atık parası hakkında belediyeden bir açıklama yapılacakmı acaba?
27.11.2012 16:51
Esnaf bir gün
Bir gün, bir sabah ta olsa şu gazeteyi açınca güzel bir haber görmek istiyoruz artık yahu. Tv lerde gzsetelerde,internette iç karartıcı insanı boğucu haber furyası aldı başını gidiyor.Savaş kışkırtıcılıkları, şehit haberleri, zam furyaları, ortaya çıkan sahtekarlıklar,artan sapıklıklar... yetmedi yaşadığımız bu köyümsü ilçede de hergün yeni bir çarpıklık alkışlana alkışlana gözümüze sokuluyor, daha 2 ay evvel asfaltlanmış yolun kazılmasınamı üzülelim, yoksa kazmayı bilmeden boruları patlatmalarına, insan hayatını tehlikeye atmalarınamı? o yol bölgedeki en büyük okullara çıkıyor civarda bir sürü ev var, ne dikkatsiz insanlarsınız siz? hiç mi rahatsızlık duymuyor bu kadar beceriksizlikten utanmıyorsunuz? Yokmu bunlara hesap soracak bir Allahın kulu? madem kazacaktınız yıkacaktınız niye yollara kaldırımlara öksüz yetim hakkı size emanet edilen paraları döktünüz? bu yolları hangi yüzle yapacaksınız bu saatten sonra? Yazıklar olsun!
27.11.2012 15:51
serkan yapımıyorsan yoldan çekil....
ismail arkadaşım öyle güzel anlatmış ki herşeyi sağolsun...sabah kalkarsın su yok,akşam eve gelirsin elektrik yok...Her yer köstebek yuvası gibi mübarek,yıllardır aynı çalışmalar,ne araçlara ne de yayalara yol var.ayrıca benim anlamadığım,bu atık su bedeli nedir??? ben her ay 50 tl lik su yüklediğimde 6 tl sini zaten kesinti olarak ödüyorum.buna rağmen 45 tl lik su atık bedeli borcum çıkmış.bu şaka mıdır,sayın belediye başkanım iki kere ödeme çıkartılmasının manası nedir???
27.11.2012 11:03
ERDAL FATURAYI KİME
Dün ben bizzat olay yerindeydim tam 48 dakika doğalgaz havaya uçtu. bu kaçan gazın kaç metreküp olduğunu kim hesaplar,bu kaçan gazın faturası kime kesilecek? hakikaten allah korudu, ya bir patlama olsaydı can ve mal kaybı yaşansaydı vicdanlar rahat olurmuydu?
27.11.2012 10:03
ismail Bıktırdı artık!!!
Sı kesintileri bıktırdı artık adımızdaki gibi gerçekten köy de yaşıyoruz sanki! Bayramda su yok akşam eve gidince su yok sabah kalkınca su yok ama kapıya bırakılmış en pahalısından bir su faturası var? nasıl olacak bu iş yetmezmiş gibi birde ek olarak katı atık diye bir fatura bırakmışlar hemde k.d.v.li bu nedir arkadaş? Birde başkan sosyal belediyecilikten bahsediyor? Heryer köstebek yuvası gibive yıllardır bir türlü yapılamadı ne hikmetse? haklarını yememek lazım yapılan yerlerde oldu fakat onlarıda heme ardından kırıp döktüler yazık değilmi bu harcanan paralara ama sorun değil kendi ceplerinden çıkmıyor nasılsa akmayan suya bile parayı ödeyen bizleriz nasılsa... Kış geliyor elektrik kesintileride artarak yaşanmaya devam eder köyler bile bizden rahat...
27.11.2012 08:49
emekçi yazıklar olsun
çerkezköy ün başına gelen en büyük felaket belediyedeki akp yönetimidir.çerkezköy ü tam manasıyla köye çevirdiniz.vergilerimizi çarçur ettiniz,kuldan utanmıyorsunuz Allahtan korkun.hakkımızı helal etmiyoruz
27.11.2012 08:24
vatandaş komedya
Yüzeye yakın olduğu için problem olmuşmuş... bayramda da su borularını patlatmışlardı! Bir belediyede mıntıkasında yapılan her türlü çalışmanın paftası olur, kaç metre derinde nasıl vs. hepsi haritalı belgeli olur, işin uzmanı o haritaya bakar tam yerini kazar. Burda ise dozeri yallah diye sürüyorlar birileri ölse(Allah korumuş) birilerinin malına zarar gelse sorumluluğu kim alacaktı cidden merak ediyorum! Gaz borusunu yüzeye yakın yapan gariban işçiyi arayıp bulup onumu suçlayacaklardı? Bunun asıl sebebi beceriksizlik, plansızlık, programsızlık başka bir şey değil!
27.11.2012 00:38