Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
17 Ekim 2019 Perşembe
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
“Diyarbakır’ı anlamak Doğu’yu anlamaktır”
“Diyarbakır’ı anlamak Doğu’yu anlamaktır”
Maddi yetersizliklerden dolayı, kırtasiye ihtiyaçlarında noksanlık yaşayan 1000 öğrencinin ihtiyaçlarını karşılamak için Diyarbakır’a giden ve önceki gün Çerkezköy’e dönen AK Parti İlçe Gençlik Kolları yönetimi maddi ve manevi destekte bulunan Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem’i ziyaret ederek Diyarbakır izlenimlerini paylaştı.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 15.02.2013 22:13
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

 Çerkezköy Haber - AK Parti Çerkezköy İlçe Gençlik Kolları üyeleri Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem’e ziyarette bulundu.

 

“DESTEĞİ BİZLERDEN ESİRGEMEDİ”

Dün saat 14.30’da gerçekleşen ziyarete AK Parti İlçe Gençlik Kolları Başkanı Mehmet Can Danyeli ve yönetim kurulu üyeleri katıldı. AK Partili Gençlik Kolları olarak önemli bir projeye imza attıklarını ifade eden İlçe Gençlik Kolları Başkanı Mehmet Can Danyeli “Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak, milletvekilleri, esnaf ve öğrencilerden Başkanımıza selamlar getirdik. Çerkezköy Belediye Başkanımız Ali Ertem bu yaptığımız programda maddi ve manevi desteğin fazlasını verdi. Her türlü desteği bizlerden esirgemiyor” diyerek kendisine teşekkür etti.
 

“ZOR ŞARTLARDA EĞİTİM ALIYORLAR”

Diyarbakır izlenimlerini de Başkan Ertem ile paylaşan Danyeli “Uçaktan indikten sonra gerek milletvekillerimiz gerek polis teşkilatımız gerekse esnafımız bizi yalnız bırakmadı. Çerkezköy’den götürdüğümüz kırtasiye malzemelerini öğrencilerimiz ile paylaştık. Öğrencilerimiz Diyarbakır’da çok zor şartlarda eğitim görüyorlar. Terör olaylarının azalmasına rağmen eğitim yönünden etkisini gösteriyor. Ama o çocuklar okumak için canı gönülden okullarına gidiyorlar” diye konuştu.
 

“BİZLER İÇİN MANEVİ BİR HAZ OLDU”

Diyarbakırın, tarihi ve kültürel bir şehir olduğunu ifade eden Danyeli “Diyarbakır  herkesin mutlaka gelip görmesi gereken bir yerdir. Diyarbakır’da beş peygamberin mezarının olduğunu öğrendik. Diyarbakır surlarının dünyada Çin Seddi’nden sonra ikinci sırada yer aldığı bilgisini aldık. Ayrıca AK Parti hükümetinde ile yatırım fazlasıyla yapılmakla birlikte Diyarbakır hava alanı ile de güzellik katmış. Yaptığımız projede Diyarbakır’ın anlamanın tüm doğuyu anlamak olduğunu kavradık. Bizler için manevi bir haz oldu” dedi.
 

“ÖNEMLİ BİR PROJEYE İMZA ATTINIZ”

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem de “Sizler böyle bir yükü aldınız ve başarılı bir şekilde yerine getirdiniz. Sizlere çok teşekkür ediyorum. Türkiye’nin batısı ile doğusunu kucaklaştırarak başarılı bir proje oldu. Kimilerinin kafasında soru işaretleri oldu ama Diyarbakır’ın herkes için önemi vardır. Diyarbakır kültür şehri, peygamber şehri olmakla birlikte özellikle bizim etnik yapımıza baktığımız zaman Kürt kardeşlerin yoğun olduğu bir ildir. Etnik bir ayrımcılığa ödün vermemek için Diyarbakır’ı seçtik. Ak Partili gençler olarak önemli bir projeye imza attınız” diye konuştu.
 

“ÖN YARGILARINIZ OLDUĞUNU BİLİYORDUM”

“Onların bizi tanıması yerine bizim onları tanımak açısından önemli bir gezi oldu” diyen Ertem “Batı ile doğunun kendilerini doğru tanıması gerektiğini öğrendiniz. Belli bir kültür seviyesinde kişiler olarak proje öncesinde Diyarbakır ile ilgili ön yargılarınız vardı. Ancak oraya giden insanlar aynı bölgeden uzak olmasına rağmen etnik kimliklerimizin farklı olmasına rağmen, aynı şeyleri paylaştığımızı, aynı bayrağa ve millete inandığını gördünüz” dedi.
 

“ÇERKEZKÖY’DE DE BEKLİYORUZ”

Projenin öneminden bahseden Ertem “Yaptığınız şey küçük bir şey olabilir ama doğu ile batının birbiri ile yardım elini uzatması ve uygulatılması yönünden önemli bir fırsat oldu. Bu işi başarılı bir şekilde tamamladınız. Zor bir görevi başarılı bir şekilde geçtiniz. İkinci bir zor görev sizlere düşüyor. Şimdi Çerkezköy’de bu bölgede aynı şekilde aynı heyecan ve kararlılık ile ikinci bir organizasyon ile çocuklara yapmanız gerekiyor. En kısa zamanda yapmanızı temenni ederek, her zaman destekte olacağımı bilmenizi istiyorum” dedi.
 

“BUNA İNANDIĞIM İÇİN DESTEK VERİYORUM”

Bu gibi destekleri parti gözetmeksizin yaptığını ifade eden Ertem “Ak Partili gençler bunu yapıyor diye AK Parti misyonunda bir insan olduğum için bu anlamda destek vermiyorum. Buna gerçekten inandığım için destek veriyorum. Bu yardımların parti ile hiç alakası yoktur. Bu tip bir organizasyon ve çalışma hangi sivil toplum kuruluşu, hangi gençlik kolları olursa olsun ben Ali Ertem olarak her zaman arkalarında olacağım. Yeter ki bunu herkes yapsın” ifadesini kullandı. 
 

“EN BÜYÜK ORGANİZASYON OLACAK”

Bir programı yaparken, ikinci programın tüm planlamasını ve örgütlenmesini yaptıklarını ifade eden Danyeli “Çerkezköy projesinin istişaresini yaptık. Diyarbakır’dan daha büyük bir programı iki hafta içinde burada başlatacağız. Çerkezköy, Kızılpınar ve Veliköy’de gerçekleştirilecek programda hedef kitlemiz çocuklar ve maddi durumu iyi olmayan insanlarımız olacak. Bu yapacağımız program öncesinde de Çerkezköy Belediye Başkanımız Ali Ertem gerekeni yaparak maddi ve manevi desteğini esirgemedi. Şu anda eksikleri tamamlıyoruz. Çerkezköy organizasyonu Türkiye’de gençlik örgütleri arasında en büyük bir program olacaktır” dedi.
 

Haber / Faik Onur KAYA

 
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
murat emrah karaca mehmet danyeli edi ile büdü
yaw arkadaslar emrah karaca kim mehmet danyeli kim dünkü çocukları burda kaale alıp yorum yapmaya gerek yok ak genclık hıkaye emrah karacayla mehmet danyelımı oldu derdımız emrah karaca parkta oynasın mehmet danyelı daha heycanlı göev aşkıyla yanıyo cok sey yapmaya calısıyoda akp çerkezde son demınde artık nafilee
19.02.2013 23:17
çiçek Emrah karaca
hakkında hakikaten nasıl kötü yorum yazılabilir kendisi hala ak parti için çalışan ve gençlik kollarına destek veren bir abimizdir. Eleştiri yaparken sadece boş boş kelime salatası yapmayın lütfen.
19.02.2013 17:46
HÜSNÜ EMRAH KARACA DEYİL EFSANE BAŞKAN
akpli yorumcu sen demekki cakma akplisin yada birilerinin doldur boşalt görevini yapıyon akp li olupta EMRAH BAŞKANI tanımıyorsan demekki sen cakma ak partilisin sen teşkilatı kuran bu güne kadar da hiç mefaat beklemeden halen calışan başkanımıza hakaret etmeni dogru bulmuyor ve kınıyorum sen demekki hiç ac yada parasız kalmadınki emrahı tanımadın o başkan gibi teşkilatta bir kişi daha yaz bakalım yaza bilecenmi birlikte yürüdüyümüz başkanımıza kımse hakeret edemez ettirmeyizz meclis deyil BAŞKANLIGA BİLE LAİK OKADAR
18.02.2013 23:20
demirci deney alanı
önce yoksullaştır zamlar la,cezalarla hayatı çekilmez hale getir,çaresizliğin kader olduğuna inandır,tam o esna da sahneye çık,bütün şirinliğin le yardıma koş,ülkeyi kocaman bir deney kafesi neçevirdi niz,halk okadar inandı ki yaptığı nız deneylere 35 bi kişi nin katili olan bir yaratığı bile acındırmayı başardı nız bunu yaparken hiç bir şeyiesirgemedi niz ne kutsal din duygusu bıraktı nız negöz aşı dökmekten geri kaldı nız,gençlerin yaptığı fiili larak güzel gözüken bir eylem,ama bir deney projesi nin uygulayıcıları oldukları nın farkında olmadan koşturuyorlar,halbuki sormalıydı lar imkansızlık diyarbakırdamıydı,bitlistemi,yoksa şemdinlide mi,yoksa yoksulluk çerkezköydeki merkez osmanlı cami nin avlusundamı.
18.02.2013 17:10
Esnaf hangi
Ahmet yıldız sen haberi okumuyorsun galiba, hangi trakyanın köyü? adamlar taa diyarbakıra gidiyor yahu! yok meyveymiş ağaçmış, klişe laflar edip duruyorsunuz.Nerden biliyorsunuz başka insanların çalışmadığını? herkes basın toplantısı düzenleyip ne yaptığını ballandıra ballandıra anlatmak zorundamı? genç işadamları derneğinde başka partilerin gençlik kollarına kadar çalışan bhayır işi yapan bir çok ekip var ama hiçbiri basın toplantısı düzenleyip "sağ elin verdğğini sol el bilmesin" hadisine aykırı davranmayı akıl etmiyorlar.
17.02.2013 14:52
PARA,PARA,PARA
ÇERKEZKÖY BELEDİYESİ DANYELİDEN ALIŞ,VERİŞ YAPMASA ACABA DANYELİ ALİ ERTEMİ NE KADAR SEVER. AH ULAN PARA DEMOKSASİDE SENDE,ADALETTE SENDE, İNSANİYETTE SENDE.ŞU DÜNYADA NE FİİLİ LİDER, NEDE RUHANİ LİDER. ENBÜYÜK LİDER PARA,PARA,PARA....
17.02.2013 12:08
kayartlı
yav bunlar camiye giderken kameralar kayıtta,sözde hayır hasenat yaparken kameralar kayıtta,doğuya gitmişler yardım yapmışlar falan filan şimdiye kadar niye gitmediniz.hangi anlaşmaları yaptınız.bdp gençlik kollarıyla da konuştunuzmu pkk lılarla görüştünüzmü, ne vaadlerde bulundunuz.ama bunları yaparken kameralar stop ta dır.kameraların çekmediği yerlerde bu şahısların veliköyde cumaya gitmediklerine şahitim.caminin önünden gittiklerini gördüm.ama bu millet bunların takiyye yaptıklarına ne zaman inanacak.
17.02.2013 11:55
demirbağ ilçe
ilçe başkanı böyle adam olursa gerisini boşver sanane diyarbakırdan sen ilçene bak
17.02.2013 10:21
Vatandaş ?
Konu dışına çıkmak gibi olacak ama abdullah çiçek bu ülkenin gerçek sahipleri demekle neyi kastediyorsun? Bu mu kalbinde ırkçılık olmamak? bu ülkenin gerçek sahipleri doğuluysalar batıda işiniz nedir? yani adamlara laf atalım ayağına illada kürtçülük yapacaksınız! bu ülkede başbakan oldunuz-cumhurbaşkanı oldunuz- paşa oldunuz-profesör oldunuz- meclisin yarısı kürt kökenli çıkan her yasada her kanunda onayınız var, her mesleği yapıyorsunuz, bu ülkeyi yönbeten bakanların yarıdan fazlası yine kürt kökenli e arkadaş siz neyi beğenirsiniz artık? yok bu ülkenin gerçek sahibiymişler...kim demiş? nerede yazıyor? ya bi gidin işinize saçmalamayın!
17.02.2013 05:19
Mehmet Can Danyeli Teşekkürler
Bizleri eleştirende destek olan da herkese teşekkür ediyorum. Elbette ki hatalarımız da doğrularımız da olacaktır. Biz inandığımız doğrultuda kimilerinize göre rol yaptığımız şekilde elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya devam edeceğiz. Tek isteğim, eleştiren büyüklerimin ya da kardeşlerimden bir gelsinde karşıma desin ki eleştirim bu böyle yaparsan daha uygun olur. Bizlerde göremediğimiz hataları telafi ederiz. Sonuç olarak tüö yorumları göz önüne alıp, elbette ki fiiliyatlarımız da bunlarada dikkat ediyorum. Ancak şunu söyliyim eleştirenler eleştirmeye devam edecekler, destekleyenlerde desteklerine çünkü daha büyük projeler kapıda. Ben sonuca bakarım samimi ya da değil hizmet yerine ulaşıyorsa benim için mesele yoktur. Teşkilata uygun olmadığımı düşünenlere de tek sözüm İl Başkanlığımızın takdiridir, bir gün ayrıl derlerse Allah razı olsun deriz ayrılırz. Biz bizliğimizden hiç bir şey kaybetmedik, kaybetmeyizde. Ne de olsa meyva veren ağaç taşlanır bu Türkiye'miz de hep böyle oldu olacaktır da. Saygılar.
17.02.2013 02:48
AHMET YİLDİZ Kizilpinar
Arkadaslar mehmet can baskanin yapmis oldugu faliyetleri elestirceginize sizlerde gelin proje uretin hem beraber yapalim ama sizin yaptiginiz meyve veren agaci taslamak cerkezkoyde diger partilerin genclik kollari hic ortada yokken egerki ak parti gencligide sahalarda ayrilmadan trakyanin her koyunde ve beldesinde halka hizmet etme arayisindayken sizlerin bu yapilan calismalara destek olmaniz gerekirken sizler daha cok muhalif oluyosunuz diyarbakir meselesine gelince orasida bizim arkadaslar bayragimizin dalgalandigi her bu milletindir ama sizler hala cikimta vay niye gittin yok sen ne anlarsin gibi cumleler kurmak yerinegelin yapmis oldugumuz bu calismalara destek olun ve mehmet can baskanada herzaman dedigimiz gibi bu genclik kollari seninle ve ekibinle hizmet etmeye devam edecektir eee birde arkadaslar muhalefet iltifata tabiidir :)
17.02.2013 00:51
pazarcı osman
diyarbakır halkını yoksul ve fakır gösteremezsiniz ülkenin en büyük iş adamları dıyarbakrlıdır o aldığınız kalemleri bile dıyarbakırlılar üretiyor hem memleket çağ atladı diyorsunuz hemde bize yoksul mamelesi yapıyorsunuz bakanlar sizi duymasın hem siz oradan kaybolmadan nasıl geri geldıniz..
17.02.2013 00:33
Sarı Çizmeli Mehmet ağa. Tarafsız.
Birçok Yorum Var Fakat Bunların Birçoğu Hayata Geçirilen bu Projeyi - (Negatif) Şekilde eleştiriden İbaret. Unutmamamız Gereken Birşey Var dostlar Ortada Bir hayır Yapılmış olan El elden Üstündür Tebrik etmek Gerekir. Yürüyen Tekere Çomak Sokmak Yerine Hep beraber Başarılarının Devamını dilemeye Çağırıyorum Sizleri.
17.02.2013 00:12
abdullah çiçek SEN KİMSİNKİ,
sayın danyeli sen kimsinki doğuyu anlayıpda anlayacaksın biz kendimi ifade etmesini bilmiyormuyoz.sen babanın parasıyla kendini çok yükseklerde sanıyorsun. sen ilk önce kendini bir araştır bakayım bu ülke kurtuluş savaşındayken senin ataların nereye kaçtı. tekrar hangi tarihte buraya geri geldiler.yada senin atalarından bu ülkede bir tane şehit varmı. o yüzden sen ilk önce kendini anla sonra asıl bu ülkenin gerçek sahipleri olan inançlı kalbinde ırkçılık olmayan doğuluları anla.
16.02.2013 19:49
akpartili Emrah Karacaya
Ben bu emrah karacayı anlamadın, bildiğim kadarıyla eski akparti gençlik kolları başkanı peki bu kadar teşkilatına bağlıydın niye zmanında bıraktın sayın Emrah Karaca .Çünkü sizlerde akparti sevdası degil simdi akparti gençlik koları gibi ben davası var.Bu gençlik koları yoksa sana belediye meçliş için sözmü verdi.Ama sana yedirmezler be sana gelene kadar oooo
16.02.2013 15:49
akpli siz akparti ye layık değilsiniz
Senin ne ye hizmet ettiğini arkanda kimlerin olduğu herkes yavas yavas öğreniyor sen bu koltuga layık olmayan bir gençlik kolları başkanısın.bunu tekirdağda ve İlçe yönetiminizde anladı.gençlik kollarının görevleri vardır acaba soruyorun bu görevleri yerine getiriyormusunuz.Dikkat ediyorum diyarbakırda ki programızdan diyarbakır teşkilatından ve ilçe teşkilatınızdan bir haber yok sadece biz diyorsunuz .çünkü sizler akparti için değil siz sadece ve sadece kendiniz için sow pesinde kosan insanlarsınız.Bunu her seferinde kendi elinizle tüm tekirdağa göşteriyorsunuz.
16.02.2013 15:41
yusuf hizmet aşkı ve danyeli
Yapılan çalışmanın küçümsenecek tarafı yok elbette. Ama Ak Parti Gençlik Kollarının "hizmet aşkıyla yanıp tutuştuğunu" sanmıyorum. Bununla alakalı elimde bir kayıt, belge elbette yok. zaten bir belge sunmak zorunda da değilim. Ben herşeyden önce bir seçmen olarak bu hisse kapıldım ve de yanılmadığımı düşünüyorum. Zira siyasi tarih bunu çok iyi anlatıyor. Demirel hizmet aşkıyla ne kadar yanıyorda bana göre Danyeli ve kadrosu da o kadar yanıyordur hizmet aşkıyla...siyaset hamasi nutukların atıldığı bir mecradır bana göre danyeli ve kadrosu da bu mihfalde ilerliyor ve de ilerleyeceklerdir.
16.02.2013 15:09
Kara Hilal Pes
Yıllardır Çerkezköy bizim memleketimiz diye geçinip, Anadolu'dan gelen herkesi dışlayan ecdadın çocukları değil mi bunlar? Gelip şimdi ahkam kesiyorlar. Gerçi bunların suçu yok. Bunları bilip de hala bunlara destek olanlar da suç. Yazıklar olsun...
16.02.2013 14:15
Çerkezköylü İstismardan Geçinenler
Kürt kökenli vatandaşlarımızı şimdiye kadar ayrı dine mensup,ayrı millet olarak gördüklerini beyan eden AKP li rantçıların bebeleri belediyenin kasasından birazda iktidar nemalarının bir kısmıyla kalem defter dağıtmışlar. Çerkezköy hükümet konağında vatandaş yardım isteğine cevap alamayınca bileklerini kesiyor intihara kalkışıyor,başka bir baba çocuğuna ilaç alamadığı için ölünce kendisini yakıyor... Suriyeli teröristlere 600 milyon dolar harcayan iktidar,o parayı okullara aktarsaydı tek bir tane ihtiyaçlı öğrenci kalmazdı.
16.02.2013 13:32
Çerkezli
yaşadığınız ekmek yediğiniz bölge burası, oy isteyeceğiniz bölge yine burası fakat taaa diyarbakıra gitme ihtiyacı duyuyorsunuz bunun da hayırseverliğinizden olduğunu şahsen düşünmüyorum. Gündem; bdp ile partiniz arasında bir anlaşma olacağına kol kola gireceğinize işaret ederken sizde birden bdp nin başkenti diyarbakıra yardıma gitmeye kalkıyorsunuz :) önce yaşadığnız ekmek yediğiniz doyduğunuz toprakları düşünseniz daha samimi olurdu. Geçtiğimiz senelerde de basın önünde ak parti bilmem hangi kollarının, fakir fukaraya yardım(!) yapılırken kameralara o yardımları taşıyan belediyenin taşeron işçileri takılmıştı, sonrada bu arkadaşlar haftasonu tatilinde gönüllü çalıştılar gibi bir basın açıklaması daha yapılmıştı... demem odurki yardımı kendi imkanlarımızla yapıyoruz falan muhabbetine hiç girmeyin..hatta iktidar partisi olmasak bile bize bu kadar üyeden şu kadar aidat geliri gelir gibi bir hayal bile kurmayın...
16.02.2013 13:31
asfalt ağlıyor asfalt ağlıyor.
siz diyarbakırdayken asfalt ağladı . :)))
16.02.2013 13:06
VATANDAŞ Yalanın DANİSKANISI
Bugune kadar sponsor aldıkları ilk ve tek projeymiş,yüzün kızarmadan bunu söyleyebiliyorsun pes doğrusu bu kadarda olmaz...Kandil simidinin parasını kendi cebinden verdin galiba,şimdide dersinki yönetimimizden bir arkadaş karşıladı ama nedense o arkadaşları yönetimden uzaklaştırmışsınız,yalancının mumu yatsıyı bulmadı..Siz sponsorlarınızı teskilatlardanda uzaklaştırıyorsunuz korkuyorum Ali Ertemide Belediyedende Partidende uzaklaştırırsınız...Kurmak istediğin saltanatta yak bağı olabilecek hizmet eri gençleri nasıl uzaklaştırdığınızı herkes biliyor DANYELİ..
16.02.2013 12:14
ADİL SAMİMİYETSİZLİK KOKUSU HERYERİNİZDEN YAYILIYOR.
Siyasete senin ve arkadaşların gibi yapmacık insanlara yer yok,seçilmiş değilde atanmış olmanızda bunun göstergesi,yoksa o partide sizi kimse gençlik kollarına seçmezdi,elinde yetkisi olan bir iki isim atadı ama onlarda bu yanlışı yaptıklarını anladı..Senin ve saz ekibinin yeri CHP.......orayada gideceksiniz birgün bundan eminim,çünkü siz ve sizin gibiler çıkarları için herşeyi yaparsınız..
16.02.2013 11:59
Mehmet Can DANYELİ Diyarbakır Hakkında
Doğuyu anlamak için Diyarbakır güzel bir örnektir. Bu dediğimin arkasındayım, çünkü Diyarbakır'ın en ücra noktalarına kadar gittik. Ancak tabi ki de bir günde çözmemiz mümkün değil inşallah ileride daha fazla vakit geçirip, daha fazla birbirimizi anlarız diyorum. Maddi desteğe gelince bu güne kadar Gençlik Kolları olarak aldığımız ilk destektir, nedeni ise Ali Başkanımıza projeyi açtıktan sonra Çorba'da benim de tuzum olsun demesidir.Yardımsever bir insan sayesinde 500 adet kırtasiye paketi dağıtacakken 1000 adet dağıtmamız elbette ki güzel bir sonuç ve vesiledir. Ayrıca bizler Gençlik Kolları olarak bir projeyi basına yansıtırken proje maliyetini gençlik kollarının 30 kişilik yönetiminin aylık aidatından yapıyoruz. Bu güne kadar sponsor aldığımız ilk ve tek projeydi. Ama yaptığımız hizmetlerin genişlemesi için dışarıdan elbetteki desteklere açık olmak en normalidir.
16.02.2013 11:22
ahmet
Belediyenin olanaklarını,akp nin reklamı için kullanmayın..paranız var,yıllardır bu insanların sırtından kazandıklarınızı,bu insanlara harcayın.Özellikle ilçe başkanınız ve sayenizde zengin olan müteahhit leriniz ellerini cebe atsınlar.SİYAH AUDİ li dönem zenginleri..
16.02.2013 11:05
vatandaş
sayın danyeli,doğunun sadece terör ve mağaradan ibaret olmadığnı,anladınız heralde..darısı yıllardır,çerkezköyde,GELME-KIRO-KARAKAFALI siyaseti yapan,BEYAZTÜRK abilerine!bi dahakine onlarıda beraberinde götür...
16.02.2013 11:01
DOĞULU Doğuyu anlamak için gerekenler sizde mevcut değil,onun için anlayamazsınız...
Doğuyu 2 saatte anlayamaz kimse,doğuyu anlaya bilmek içi orada gece yatağına giren çocuğun acaba bugün evimizin kapısını teröristler çalıp bize zarar vereceklermi korkusunu yaşamak gerekir,Yarın acaba çocuğuma ne yedireceğim düşüncesinden uykusu kaçıp uyuyamayan anneler babalar olmak gerek,doğuyu anlamak için arabanla yolda giderken acaba nezaman önümüzü keseceklerde beni yada abimi babamı götüreceklerin korkusunu yaşamak gerekir,Doğuyu anlaya bilmek için aylarca sofranda sadece ekmek peynirden başka yiyecek bişeyinin olmaması gerek... DİYARBAKIRDA EN İYİ ŞEKİLDE BİRKAÇ SAAT AĞIRLANMAYLA KİMSE DOĞUYU GÜNEY DOĞUYU ANLAYAMAZZZZ.
16.02.2013 02:54
NURİ Doğunun parisinde doğuyu kimse anlayamaz.
Doğunun parisi olan diyarbakıra giderek doğuyu kimse anlayamaz..Vanın aşit köyüne,arıtoprak köyüne,karsın ibiş köyüne gideceksin ki doğuyu anlayasın..
16.02.2013 02:44
VATANDAŞ OHOOOOO
Ali ertem gerekli maddi desteği yaptıktan sonra ali veli de o dağıtma işini yapar,iş bu işi kendi çabanla yapmaktan geçer,Belediye başkanı olmasa yerinizden kımıldayamayacaksınız buna eminim..Gerçi siz alıştınız başkasının emeklerini kendi emeğiniz gibi gösterip caka satmaya ama bu millet boyunuzun ölçüsünü verecek size.
16.02.2013 02:32
NURİ Trakyayı anladınızda Diyarbakır kaldı...
Çerkezkoyde trakyada o kırtasiye yardımına ihtiyaç duyan insanlar varken Diyarbakıra gitmek sadece ve sadece gösteriş meraklısı olanların işidir.Siyaseti desinler için yaptıkları açıkça ortada..Ali ERTEM buna büyük bir proje diyor sanırım kendisi proje görmemiş hiç..
16.02.2013 02:26
Yıldırım önyargı
Doğu ile ilgili bir önyargı falan yok... böyle ajitasyonlar hiç yapmayın. 11 senedir ülkenin yönetimi sizde fakat hala kırtasiye ihtiyacı duyan öğrenciler var diyorsanız suçlusu sizin savunduğunuz partidir. Ondan ötesi boş traş başka birşey değil.
16.02.2013 01:30