Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
25 Mayıs 2016 Çarşamba
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Kepçenin altında kaldı
Kepçenin altında kaldı
Karaağaç Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü çalışanlarından 33 yaşındaki Rıza Tiltak, Çöp Toplama Alanı’nda yan devrilen kepçenin altında kalarak hayatını kaybetti. Kepçeyi kullanan M. D.'nin gerekli yetki belgesine sahip olmadığı ve müteahhit firmada ‘Yağcı’ olarak çalıştığı öğrenilirken, Rıza Tıltak’ın cesedi kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla İstanbul Adli Tıp Kurumu’na gönderildi. Karaağaç Belediyesi tarafından dün saat 21.30’da yapılması planlanan Ramazan etkinliğinin de Rıza Tiltak’ın hayatını kaybetmesi nedeniyle iptal edildiği açıklandı.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 12.07.2013 01:17
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto
 Çerkezköy Haber - Karaağaç Çöplük Alanı’nda meydana gelen iş kazasında Karaağaç Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’nde çalışan işçilerden biri hayatını kaybetti. 
KEPÇE YAN DEVRİLDİ
Kaza dün saat 12.45 sıralarında meydana geldi. Karaağaç Çöplük Alanı’nda bulunan çöplerin yakılması işlemi esnasında çöpleri bir araya toplayan kepçe, geri geri gittiği snada tekerleklerinin boşluğa gelmesi nedeniyle devrildi. Bu sırada şoför kabininin sol tarafında bulunan Karaağaç Belediyesi İtfaiye Eri Rıza Tiltak, devrilen kepçenin altında kalarak hayatını kaybetti. Kepçeyi kullanan M. D.'nin gerekli yetki belgesine sahip olmadığı ve müteahhit firmada ‘Yağcı’ olarak çalıştığı öğrenildi. 
RAMAZAN PROGRAMI İPTAL EDİLDİ
Bir kız çocuğu babası olan 33 yaşındaki Rıza Tiltak’ın, eşinden ayrı yaşadığı ve boşanma arifesinde olduğu öğrenildi. Çerkezköy İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri olay yerinde geniş güvenlik önlemleri alırken, Rıza Tiltak’ın ölüm haberini alan Karaağaç Belediyesi çalışanları da olay yerine akın etti. Tiltak’ın cesedi, Çerkezköy Cumhuriyet Savcısı Mikail Demirci’nin olay yerinde yaptığı incelemelerin ardından Çerkezköy Devlet Hastanesi morguna, daha sonra da kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla İstanbul Adli Tıp Kurumu’na gönderildi. Karaağaç Belediyesi tarafından dün saat 21.30’da yapılması planlanan Ramazan etkinliğinin de Rıza Tiltak’ın hayatını kaybetmesi nedeniyle iptal edildiği açıklandı.
Haber / Türker ÖZKAN
 
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
Haydar AKDAĞ başsağlığı
ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun çok iyi bir insandı ALLAH geride kalanlara sabır ve metanet versin........ Haydar AKDAĞ
14.07.2013 12:22
deniz tokatlı
arkadaşlar ben rızanın en yakın arkadaşlarından biriyim ve köylüsüyüm abuk sabuk yorum yapmanın bir anlamı yok ailevi sorunları sizi ilgilendirmez ayrıca o adam oraya ayağında çizme elinde eldiven herhalde dolaşmaya gitmedi görev için gitti ayrıca karaağaç belediyesinin kadrolu memurudur en son konuşup görüştüğü kişiyim saat 11.30da telefonda görüştük ve acilen gitmem gerekli deyip görüşmemiz bitmeden telefonu apar topar kapatıp göreve gitti ve son gidişi oldu arkadaşımın ayrıca bu adam oraya koşa koşa veya bile bile ölüme gitmedi görevini yerine getirmek üzere gitti ama felek rızaya yar olmadı lütfen bilmeden anlamadan rahmetlinin arkasından atıp tutmanın bir anlamı .
13.07.2013 21:35
Ozkan.ataseven@gmail.com : koylum
Arkadaşlar ölen kişi köylüm ve bir nevi akraba sayılır.olayın olup bittiği ve ölümle sonuçlandığı beli.keşke önlem alınsaydı da olmasaydı.genç yaşta ölenlere üzülüyorum.gelin ailesine anlatın bunu.haber detayda eşinden ayrılacagi yazıyor.alenen belli etmek zorundamisiniz.bizene özel hayattan
12.07.2013 21:30
VATANDAŞ ÇÖPTEN BESLENENLER
ÖNCELİKLE SAYIN DEVLET GÖREVLİLERİ ORADAKİ YANGINI SORUŞTURMALARI LAZIM ORDA YANAN ÇÖPLER NEDİR VE NEDEN KİMLER YAKMIŞTIR BU HAMUR ASLINDA ÇOK SU KALDIRIR ÜZERİNE GİDİLİRSE.
12.07.2013 20:13
Dr.Nurtekin EROL Yüreğimize bir acı daha düştü
Bir Türkiye gerçeği daha.İş sağlığı,güvenliği ile ilgili hiçbir önlem almadan çalışıyor insanlarımız.Bir can daha gitti.Her gün olduğu gibi.Arıtma tesisinde 7 can aynı anda şehit oluyor bu ülkede.Akıllanmıyoruz. İlgili Bakanlıklar ne yazıkki duyarsız. Allah geride kalanlara sabır versin.
12.07.2013 16:10
GERÇEKÇİ GÖZLE HUKUKEN BAKIŞ'A DEVAM
EĞER KEPÇE OPERATÖRÜNÜNN BELGESİ GERÇEKTEN YOKSA, BU DURUMA SEBEBİYET VERENLER DE SUÇLUDUR ve HAKLARINDA MADDİ-MANEVİ TAZMİNAT DAVASI AÇILIR. HİÇBİR HAREKETLİ ARACIN ÜSTÜNE BİR KİŞİDEN FAZLA BİNİLEMEZ. ÇOK ENDER DURUMLARDA, 2. KİŞİ İÇİN BİR KOLTUK YAPILMASI ŞARTIYLA - Kİ BU DURUMDA UYGUNLUK ALINMASI DA GEREKİR.- 2. KİŞİ BİNEBİLİR. MAALESEF KEPÇEYİ KULLANAN KİŞİNİN HAKKINDA TEDBİRSİZLİKTEN DAVA AÇILACAKTIR. BÜTÜN BUNLARIN NETİCESİNDE, BELEDİYE BAŞKANLIĞI YÖNETİMİ, İTFAİYE YÖNETİMİ, SÖZKONUSU MÜTEAHHİT FİRMA YÖNETİMİ 1. DERECDEN SUÇLULUKLA HAKALRINDA DAVA AÇILABİLECEK. KİŞİLER AÇMASA BİLE, KAMU DAVASI DEVLET TARAFINDAN AÇILIR. BU DURUM HERKESE ÖRNEK OLSUN.
12.07.2013 15:13
vatandaş
sen yanlış biliyosun arkadaşım görevi yoktu kendi istigerek çıktı arkadaşım
12.07.2013 15:06
ÖNÜMÜZE BAKALIM HUKUKEN BAKIŞ
EN BAŞTA ÖLEN KİŞİYE ALLAH’TAN RAHMET, YAKINLARI’NA BAŞSAĞLIĞI DİLEYELİM. GELİN OLAYI BİR MÜFETTİŞ EDASI ile İNCELEYELİM: İTFAİYE MÜDÜRLÜĞܒNE BAĞLI İŞÇİ OLARAK ÇALIŞAN BİR PERSONELİN, ZATEN İŞE BAŞLAMADAN ÖNCE, KENDİSİYLE YAPILMIŞ, BİR DIŞ GÖREV SÖZLEŞMESİ MEVCUTTUR veya OLMALIDIR. İTFAİYE, SİVİL SAVUNMA MEMURLARI, İLKYARDIM GÖREVLİLERİ, KENDİ GÖREV ALANINA GİREN BİR OLAY VUKU BULDUĞUNDA BİR AN ÖNCE GÖREV YERİNE HAREKET ETMEK ZORUNDADIRLAR. ZAMANINDA GİTMEDİKLERİ TAKDİRDE, TÜM KAMUYA MAL OLACAK BİR ZARARIN ORTAYA ÇIKACAĞININ BİLİNCEDİRLER. ÇOK ÖNEMLİ ADDEDECEĞİMİZ BU GİBİ GÖREVLERDE, EN BAŞTA BELİRTTİĞİM GİBİ, DIŞ GÖREVLERİ DE İÇEREN ÇALIŞMA SÖZLEŞMESİ SÖZKONUSU OLDUĞUNDAN, BİR KERE GÖREVLENDİRİLMEDİĞİ HALDE MAZERETİ GEÇERLİ ve HAKLI OLAMAZ. BU OLAY BİR İŞ KAZASI MI? EVET %100 İŞ KAZASI, AİLE YAKINLARI, TAZMİNAT ALIR MI? EVET ALIR VE ÖLÜM AYLIĞI DA BAĞLANIR. KEPÇE OPERATÖRÜNÜN EHLİYETİ UYUYOR MU, KONTROL EDİLMELİ, BURADA KEPÇE OPERATÖRÜNÜN DE HATASI MEVCUT. KEPÇE TEKNİK AÇIDAN UYGUNLUĞU DENETLENMELİ, İSİG GEREĞİNCE, YETKİLİ BİR FİRMA TARAFINDAN, UYGUNLUK BELGESİ MEVCUT MU? ÖLEN KİŞİNİN AİLESİ, KEPÇE OPERATÖRÜNE DE DAVA AÇABİLİR Mİ? EVET AÇAR. BELEDİYENİN BAĞLI BULUNDUĞU İSİG KURUMU’DA DENETLENİR Mİ? %100 DENETLENECEKTİR. ÖZKAN YÜCEL’E YAKIŞAN: KENDİSİ BİR DOKTOR, ŞU ANDA BİR HASTAYI AMELİYAT ETTİĞİNİ DÜŞÜNSÜN ve O ŞEKİLDE SÜRECİ YÖNETSİN. TABİİ BU ARADA, BİR İŞ HUKUKU DANIŞMANINA DA MUTLAKA BAŞVURMALI.
12.07.2013 14:54
Şemsettin ÖZTÜRK BAŞSAĞLIĞI