Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
19 Kasım 2019 Salı
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
 Aday adaylarının akıbeti MYK toplantısında belli olacak
Aday adaylarının akıbeti MYK toplantısında belli olacak
Cumhuriyet Halk Partisi Genel Merkezi tarafından alınan kararla 8 Aralık’ta yapılacak ön seçime 4 aday adayı girecek. Çerkezköy’de sandık dışı bırakılan 3 aday adayından biri olan M. Zeki Gürcün, “Genel Merkez ile görüştüm. Sandığa 7 aday adayının da girmesi gerekiyor” dedi.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 03.12.2013 17:35
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto
YANLIŞ BİR UYGULAMA
Dün Çerkezköy Haber Gazetesi’ni ziyaret eden M. Zeki Gürcün, ön seçim süreciyle ilgili değerlendirme yaptı. 7 aday adayından 3’ünün sandık dışı bırakılmasının yanlış bir uygulama olduğunu belirten Gürcün “”Konuyla ilgili CHP Genel Merkezi ile görüştüm. Genel Merkez’de yaptığım görüşmede 6 Aralık Cuma günü yapılacak MYK Toplantısı konuyla ilgili dilekçe hazırlamam ve İl Merkezi aracılığı ile kendilerine göndermem istendi. Dilekçemi yazdım ve İl yönetiminin görüşlerinin de yer aldığı dilekçe ile Genel Merkez’e ulaştırdım” diye konuştu.
 
TÜM ADAY ADAYLARI AYNI ŞEKİLDE DÜŞÜNÜYOR
Gürcün, Genel Merkez tarafından alınan kararla ön seçime gireceği açıklanan dört aday adayının da kendisi gibi düşündüğünü ifade ederek “Yiğidi öldür ama hakkını teslim et. Sandığa gireceği açıklanan 4 aday adayımız da ön seçimlere 7 aday adayıyla gidilmesi gerektiğini ifade ettiler” dedi. Bu açıklamalarından dolayı kendilerine teşekkür eden Gürcün, bu tavırlarının devam etmesini temenni etti.
 
KARARI BEKLEYİN
Gürcün, Genel Merkez’in 7 aday adayından herhangi birisini aday göstermesi halinde hiçbir sorunlarının olmayacağını ifade ederek “Ben aday gösterilmesem bile, aday gösterilen arkadaşımızı gider tebrik ederdim. Fakat yapılan uygulama çok yanlış” dedi.  Aday adaylarının akıbeti hakkındaki nihai kararın 6 Aralık günü yapılacak olan MYK Toplantısı’nda verileceğini söyleyen Gürcün, bu zamana kadar partililerin angaje olmamalarını, herhangi bir konuda karar vermek için acele etmemelerini, 6 Aralık Cuma günü alınacak kararı beklemelerini istedi.
 
HABER / Faik Onur KAYA
   
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
Dr.Nurtekin EROL ÖN SEÇİME TÜM ADAYLAR KATILIYOR
Şimdi aldığım bir bilgiye göre tüm adaylar ön seçime katılıyor. Demokratik ahlakın,etik kuralların işleyeceği bir seçim yaşanacağını umuyorum.Etik kurallara uymayan her kim olursa olsun,CHP tabanından gerekli yanıtı alacaktır. İktidara giden bu yolda sol değerlerin korunacağına ve katılımcı bir belediyeciliğin temellerinin atılacağını umuyoruz. Aday adaylarına başarılar dilerim.
06.12.2013 21:35
lütfi ersamaya cevap
lütfi bey acemi çocuk dediğiniz adam otuz kusur yasında dürüst politika yapan bir genç!bu yaşlarda başka ülkelerde devletler yönetiliyor değil ilçe belediyesi !! yönetim artık zihni açık okumuş tahsilli gençlere emanet!! halkın parasına göz diken kendi cebini doldurmaktan başka gayeleri olmayanlardansa dürüst ve genç olanları ( sizin deyiminizle acemi olanları) tercih edeceğiz!zavallılığı sizin yazdıklarınızda görüyorum ben! gerçek bir çerkezköylü olsanız remzi garipin kendisi için yaptıklarını ve halkına yapamadıklarını görmezden gelemezdiniz!herzaman dürüstlük prim yapar ve yapacaktır unutmayın! oyum vahap akaya bildiğim tanıdığım tum uye arkadaslarım da ona verecek ! cumartesi sahne bizimse sahnemize sizde buyrun sahsen ben candan hanımın suratını görmek için akşama kadar orda olacağım buna değer:)))
05.12.2013 23:00
Dr.Nurtekin EROL KİM "O KADAR ZAVALLI HALDEDİR" SORUYORUM
"O kadar zavallı haldeler ki" ve "Gerçekten Gaarip" ifadelerini kullanmasan bu yorumu yapmıyabilirdim.Bu gün Sayın Ertem'in yerine Sayın Remzi Garip AKP Belediye Başkanı olabilirdi.Adaylığını biz düşürmedik.Ama CHP'si ve DSP gibi partiler demokratik sol çizgidedir.İktidara daha önce de gelmişlerdir.Yine iktidar olacaktır. Toplumda yaygın tartışmalar vardır ve bu düşünce uyuşmazlığı bir yana ciddi iddialar söz konusudur.Şimdi Lütfi Ersema siz olsaydınız CHP si tabanı gibi hareket etmezmiydiniz?Saygılarımla
04.12.2013 19:10
Hakan Taştan çerkezköylü'ye
Çerkezköy'lü isim kullanan kişi sen hangi parti kararına bakarak ZekiGÜRCÜN'ün sandık dışı kaldığı yorumnu yapıyorsun?Sen partinin hangi kademesindesinki buna karar veriyorsun bekle Cuma gününü gör...
04.12.2013 17:12
Lütfi Ersama CHP ZİHNİYETİ
Öncelikle şunu biliyoruz ki, bu seçimi AKP ve CHP'den biri kazanacak. İki partiden hangisinin şanslı olacağı 14 Aralık'ta yapılacak CHP önseçiminde belli olacak. Gerçek şudur ki, CHP ile kazanacak tek aday Remzi Gaarip'tir. Bunu tüm CHP'liler biliyor ama çoğunluğu da Garip'e yanaşmıyor. Çerkezköy'ün aksaçlıları, "Bizim çocuğumuz mantığı" ile Vahap Akay'a deste veriyor. O kadar zavallı haldeler ki, kazanamayacaklarını bildikleri halde "acemi bir çocuğun" peşinden koşuyorlar. Buyurun sahne sizin...
04.12.2013 15:17
Çerkezköylü komedi
Burada Garip lehine yorum yapanlar asla CHP'li olamaz.Partililerimiz bu tezgahlara gelmeyecek kadar akıllıdır.Zeki Bey sandığa girme ihtimaliniz yok denecek kadar az.Hatta hiç yok.
04.12.2013 13:15
Bahadır Övünç İsmet Yılmaz a cevap olsun
İsmet bey herhalde çerkezköy de yenisiniz.Kararınızı vermişsiniz ama merakınızı gidermek adına "neden remzi garip le" olmayacağını anlatmaya çalışayım.Remzi Garip 1994-99 yılları arasında çerkezköy belediye başkanlığı yaptı.5 yıl sonunda dönemini hatırlatacak tek bir eser bırakmadı.ancak 5 yıl sonunda döneminde belediyede yapılan uygulamalar nedeniyle "irtikap" suçundan yargılandı.ha bu arada 2004 yılında r.garip akp den aday olmuş,adaylığı akp internet sitesinde açıklandıktan 3 gün sonra anlatılan dosyanın genel merkeze ulaşması sonucu adı listeden çekilmiş yerine başka aday gösterilmiş.12 yıllık akp tarihinde bu olay ilk ve tekmiş.yani kendisi akp den bu dosya nedeniyle aday olarak uygun bulunmamış ,bunu da yeni öğrendim,paylaşıyorum.akp nin adaylığını uygun görmediği kişi bu gün chp aday adayı.ne var buna diyen,diyebilen seçmenlere adayları hayırlı olsun.
04.12.2013 12:20
ismet yılmaz cumhuriyet halk partili
tüm yorum yapan arkadaşlara seslenmek istiyorum akp, chp remzi garip son seçimlerde kafa kafaya çıktılar tüm aday adayı arkadaşlarıma soruyorum hanginiz bağımsız olarak çıkıpta parti kadar oy alacaksınız partimize remzi garip gibi böyle güçlü bir aday gelmiş bunu neden değerlendirmiyoruz tutturmuşsunuz yok candan hanım onu tutuyormuş, yok faik bey bunu destekliyormuş adayımız remzi garip olmalı eğer çerkezköy belediyesini kazanmak istiyorsak ???
04.12.2013 11:32
TEVFİK İÇİL DİRENİN KAZANACAKSINIZ !
r.garibe adaylık için garanti verildiğini duymayan kalmadı.bu ön eleme de sandıkta onun önü açılsın diye yapıldı.diğer adaylar bu rezalete son vermek istiyorlarsa ortak hareket etmeli,tezgahı ortak mücadele ile genel merkezdeki seçim komisyonuna iletmelidirler.bu mücadele gerekirse sandığa girmeme hatta adaylıktan çekilme kararına kadar gitmeli.direnin kazanacaksınız.chp kimsenin tapulu malı,kimsenin oyuncağı değildir.
04.12.2013 09:56
veli demir chp de adam kayirma donemi
Candan hanim remzi garip i destekliyor faik bey vahap akay i destekliyor, zeki bey seni kim destekler! Adam kayırma partisi oldu chp...
04.12.2013 09:46
A.KEMAL DURAN CHP BU !
zeki bey umudunuzu kırmak istemem ama söylenenlere bakılırsa o dört kişiden biri adaylık için "candan" destek almış. bu durmda;kusura bakmayın diğer 6 aday biraz kullanılmış oldunuz.(başka bir anlatımla konu mankeni yani)o adayın garanti almadan chp ye gelmeyeceğini bulgaristan da razgrat ta duydular,siz duyup gereğini yapmadıysanız,eksikliği biraz da kendinizde arayın.hem sizin alışmış olmanız lazım chp de siyaset böyle oluyor. kaçırmış olabilirsiniz,hatırlatayım :bundan iki ay kadar önce chp istanbul il başkanı (halen il başkanlığı devam ediyor)aday-adaylarına yaptığı konuşmada "ankaraya verdiğiz kaporaları gidin geri alın" diye konuştu.bunun ne manaya geldiği yaşadığınız somut örneği ile anlaşılmıyor mu?yoksa siz kapora vermediniz mi?vermediyseniz işiniz biraz zor olacak galiba.yinede başarılar...
04.12.2013 09:12
Necdet Hayırlı olsun
Hayırlı olsun fakat duydugum takip ettigim kadarıyla karar ne olursa olsun sonuc değişmez Vahap Akay bu secimi açık ara alir.
04.12.2013 00:36