SGİM'den Alo 170 ve Canlı Destek Hizmeti

Tekirdağ Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü (SGİM) Halkla İlişkiler Servisi, 2013 yılında vatandaşlardan gelen 3 bin 852 e-posta ve çağrıyı yanıtladı.

Tekirdağ 10.01.2014 12:17:00 0
 SGİM
HİZMETLERİN ÇABUKLAŞTIRILMASINI HEDEFLİYORUZ
Ayrıca www.tekirdagsgk.gov.tr adresli internet sayfasından canlı destek hizmeti ile vatandaşlar kuruma gelmeden bilgi sahibi olmak istedikleri konular hakkında yardım alma imkanına kavuştu. Tekirdağ Sosyal Güvenlik İl Müdürü Mahmut Kotan, birimlerine gelen çağrı ve mail ortamıyla vatandaşların bilgi almak istedikleri konular hakkında zaman kaybı olmadan bilgilendirildiklerini ve hizmetlerin çabuklaştırılmasını hedeflediklerini ifade etti.
 
SORULARI CEVAPLANDIRILIYOR
Kurumun, çalışma hayatı ve sosyal güvenlik alanında gelen soru, ihbar, şikayet, öneri, eleştiri, başvuru ve taleplerini etkin ve hızlı bir biçimde değerlendirip çözüme kavuşturduklarını söyleyen Kotan, “Vatandaşlarımızın en çok sorduğu sorular arasında, ‘Hangi sigorta kollarından emekli olabilirim, Rapor ücretimi ne zaman alabilirim, rapor ücretim yatırıldı mı? şeklinde sorular var. Yine ‘Ne zaman emekli olabilirim, Emeklilik hesaplamam nasıl?' şeklinde sorular geliyor. Bunların yanı sıra son zamanlarda çıkan malulen emeklilik yönetmeliğiyle ilgili vatandaşlarımız kendilerine tanınan hakları soruyor” dedi.
 
KURUMA GELMEDEN BİLGİ ALABİLİRLER
Alo 170'e gelen çağrıların yüzde 30'unu rapor ücreti ile ilgili bilgi almak isteyenlerin oluşturduğunu söyleyen Kotan 2014 yılında da yeni oluşturulan canlı destek hizmetinin ise birçok vatandaşın kuruma gelmeden daha iyi şekilde bilgilendirilmesinde önemli rol aldığını söyledi. Halkla İlişkiler Servisinin kuruma gelen vatandaşların da işlemleri için yardımcı olduğunu vurgulayan Kotan “Halkla İlişkiler Servisi, gelen vatandaşımızı gerekli birime yönlendirip işlemlerinin en kısa sürede bitirmeleri için yardımcı olmaya çalışıyor. Kurumumuz çalışanları olarak vatandaş memnuniyet odaklı çalışmaya gayret gösteriyoruz” dedi. Halkla İlişkiler Servis çalışanlarının ayrıca 2013 yılında BİMER ve Bilgi Edinme e-postaları da cevaplandırdıklarını ifade eden Sosyal Güvenlik İl Müdürü Kotan, "Birimimiz, Valiliğe bağlı BİMER (Alo 170) olarak gelen 670 adet e- posta ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına bağlı bilgi edinme sistemi olarak gelen 62 adet başvuruyu da cevaplandırdı" dedi.
 
Haber / Cem BÜLBÜL

0282 726 91 91
0282 747 65 10