Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
18 Kasım 2019 Pazartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
 Ertem, “Hizmet AK Parti’yle olur”
Ertem, “Hizmet AK Parti’yle olur”
AK Parti Çerkezköy İlçe Teşkilatı, 30 Mart yerel seçimlerinde AK Parti’den Belediye Başkan Adayı olan Ali Ertem ile birlikte Çerkezköy Kaymakamı Metin Kubilay’ı makamında ziyaret etti.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 28.01.2014 13:47
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto
“DEMOKRASİNİN VAZGEÇİLMEZ UNSURLARINDANDIR”
Dün saat 11.00’de gerçekleştirilen ziyarete Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem, AK Parti İlçe Başkan Vekili Selda Yeşil ile AK Parti İlçe Teşkilatı üyeleri katıldı. Gerçekleşen ziyaretten duyduğu mutluluğu dile getiren Çerkezköy Kaymakamı Metin Kubilay, “Siyasal partiler demokrasinin vazgeçilmez unsurlarındandır. Vatandaş iradesinin en sağlıklı ve huzurlu şekilde sandığa yansıyacağını umuyoruz. Dileriz huzurlu ve güvenli bir ortamda seçimler gerçekleşir. Sizlere de görevinizde başarılar diliyorum” dedi.
 
 
“VATANDAŞLARIMIZ SAÐDUYULUDUR”
30 Mart’ta gerçekleştirilecek olan seçimlerin Çerkezköy’e ve ülkeye hayırlar getirmesini dileyen Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem ise “İnşallah partimiz için güzel bir seçim olur. Görev önceki gün üçüncü kez bize tebliğ edildi. Teşkilatımızın omzuna büyük yük bindirildi. İnşallah bu süreci başarıyla yerine getirmeyi düşünüyoruz. Hizmetleri ve yapacağımız projeleri vatandaşın önüne sereceğiz. Teveccühlerini almaya gayret edeceğiz. Çerkezköy halkı iki dönem olduğu gibi inşallah bu dönemde de AK Parti’den yana oylarını kullanacaklar. Hizmet her zaman AK Parti ile olur. Baktığınız zaman bunu görürsünüz. Milletini düşünen vatandaşlarına hizmet etmeyi arzu eden, insanlarla iç içe, beraber onların gönüllerine hitap eden anlayış vardır. İnşallah bu süreçte bunları anlatacağız. Vatandaşlarımız sağduyuludur. İnşallah AK belediyeciliği ilçemizde devam ettireceğiz” açıklamalarında bulundu.
 
“POLEMİÐE GİRMEYECEÐİZ”
Ertem, “Çerkezköy’de bir çok siyasi partimiz vardır. Bu süreçte herhangi bir ayrım, fitne, üzüntü ve utanç verecek herhangi bir söyleme girmemek lazım. Parti olarak bunlardan kaçınmaya çalışacağız. Partimize hakaret düzeyinde olmadığı takdirde cevap vermemeye gayret göstereceğiz. Kısaca polemiğe girmeyeceğiz. Bu süreçte birlik beraberlik ve kardeşlik olması gerekiyor. Siyasi partilerin buna öncülük etmesi gerekiyor. Öncülük ederlerse diğer vatandaşlar da örnek aldıkları siyasetçiler ile birlikte aynı şekilde davranırlar” diye konuştu.
 
Haber/Faik Onur KAYA  
Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
mühim değil e cevap 10 yıl once 10 yıl sonra
Mesele Çerkezkoy un 10 sene once nasıl gorunduğu değil, sizlerin elinde 10 yıl sonra nasıl goruneceğidir.. Ulan edebiyatı ile sandıkta gomulursunuz...Ulan sa yanıt, ulan tarumar ettiniz ilçeyi, yaşam alansız nefes alamaz durumda bıraktınız...
29.01.2014 20:01
banaz seçim günü
ali ertem neyden bahsediyosun sen bağlık mahallesine ne hizmet yaptın 10 yıldır yazık seçimde bizden oy bekleme...
29.01.2014 20:01
hasan ..
nankör olmadığını ispatlamak için yalakalık yapmışsın madem adınıda yazsaydın bir işe yarasaydı, ağzından köppükler saça saça insanlara küfredecek yerde adam ol yalan konuşma! 10 sene önce çerkezköyde yolmu yoktu kaldırımmı yoktu? araçlar gitmiyormuş mahalleden çıkamıyormuşuz.. hadi be yalanında yalancının palavranında önde gideni! 1975 yılından bu yana 200 tane fabrika olan ilçede yolumuz yoktu diye yalan söylemek nedir? birde nankör edebiyatı, sanki ceplerinden hayır dağıtıyorlar!
29.01.2014 16:54
vatandas
hizmet partiyle olmaz parti gelip hizmet etmez yada part genel baskani gelip hizmet etmez hizmeti yapan getiren baskandir. baskan caliskan olamdiktan sonra parti cok guclu olsa nolur. bolgenin ne basarili belediye baskanlarindan biri irfan mandalidir. ustelik partisi turkiyenin en zayif partisi olmasina ragmen. ali bey bu sefer partiyi on plana cikarip oy alamiycaksin. bizi artik bu sekilde kandiramayacaksin turkiyenin en guclu partisindensin ve turkiyenin en zengin yada en fazla geliri olan belediyelerinden birini yonetiyosun. sen iki kaldirim iki yol yapmakla hizmet ettiginimi saniyosun. halk artik neyin ne oldugunu anladi.
29.01.2014 16:25
Mühim Değil.. nankör insan evlatları...!
yaahu insan deve kuşu olmaktan hiç mi vazgeçmez beee...! hangi memlekette yaşıyorsunuz 10 yıldır...? hangi yolda ? hangi kaldırımda yürüyorsunuz ? nerenin kanalizasyonu yok ? kim ? nerede susuzluk yaşıyor ? ne çabuk unuttunuz çamurdan cenazelerinizi omuzlarda mahallenizden çıkaramadığınız, araçların girmediği günleri...??? haaa evet zaten belediyenin görevi bu.. pekii bunları kimin yaptığını sanıyorsunuz be fasıklar ? gökten zembille mi indi yoksa...! ulan bi sorun bakalım çevre ilçelerden buraya gelen insanlara; Çerkezköy 10 yılda nerelere gelmiş, nasıl görünüyor diye... sözde siyaset diye insanlığımızı kaybetmemek, kiraya vermemek lazım.
29.01.2014 11:12
hasan
ikide bir hizmet diyorsunuz da, vatandaş sizi "görev" için seçiyor maaş sigorta gibi haklarınız ödeniyor. Hizmet yapacaksınız madem maaş almayın hayrına yapın. onuda geçtik, hizmet dediğiniz şey bir belediye başkanının zaten yapması gereken şeyler, onlarıda seçime 8-10 ay kala yapacağınız tutuyor.
29.01.2014 09:52
selim-v.köy
Çerkezköy halkı için şimdiye dek neler yaptı. konuya oradan girmesi gerekiyor.
29.01.2014 07:57
misafir tuncaya sahip çık
sayın başkanım siz kimseyle plomiğe girmiyosunuz,da maşşallah birileri hiç suzmuyor