ÇTSO'dan 'Müşteri odaklılık ve kaliteli hizmet anlayışı' eğitimi

Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası'nda üyelere yönelik "Müşteri Odaklılık ve Kaliteli Hizmet Anlayışı" eğitimi verildi. Yüzlerce fabrikanın yer aldığı Çerkezköy'de eğ

Çerkezköy 26.04.2017 19:00:00 0
ÇTSO

KATILIM AZ OLDU

 

Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası konferans salonunda dün saat 10.00-16.00 saatleri arasında düzenlenen eğitime konuşmacı olarak eğitim Koray İnan katıldı. Katılımın az olduğu "Müşteri Odaklılık ve Kaliteli Hizmet Anlayışı” eğitiminde İnan katılımcılara yeni dönem pazarları, tüketicileri ve tüketicilerin isteklerini anlamak, müşteri memnuniyetini iş standardı haline getirmek, mevcut müşterilerin elde tutulması, yeni müşterilerin kazanılması stratejiler, kurumda verimliliği artırmak konusunda bilgiler verdi.

 

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE KALİTELİ HİZMET”

 

“Müşteri nasıl kazanılır yada nasıl kaybedilir” konusunu katılımcılara uygulamalı olarak anlatan İnan, “ Müşteri odaklılık, toplam kalite yönetiminin en temel ögelerinden olup aynı zamanda işletmeye en çok karı getirecek olan alandır” diye konuştu. Müşteri memnuniyeti ve kaliteli hizmet konusunda da bilgiler veren İnan, Workshop değer haritası ve müşteri profili hakkında katılımcılara bilgi verdi.

 

Haber / Faik Onur KAYA


0282 726 91 91
0282 747 65 10