Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
18 Haziran 2019 Salı
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
26 bin 151 vatandaşın çağrısı yanıtlandı
26 bin 151 vatandaşın çağrısı yanıtlandı
Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hülya Perin, Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde yürütülen Halk Masası, Çağrı Merkezi ile Web sitesi ve WhatsApp hizmet ağları ve e-devlet kapısı üzerinden binlerce vatandaşın Çorlu Belediyesi hizmetlerinden faydalandığını belirtti.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 10.01.2019 14:23
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

Çorlu Belediyesi’nin halk masasında 2018 Yılında 30 bin 1 adet dilekçe alındığını, 444 99 59 çağrı merkezinde ise 26 bin 151 vatandaşın çağrısı yanıtlanarak hizmet verildiğini ifade eden Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hülya Perin, “2018 yılında vatandaşlarımızdan gelen 11 bin 480 adet istek ve talepler kayda alınarak ilgili müdürlük ve birimlere iletilmiş, yine bu birimlerden gelen cevaplar da vatandaşlarımıza çağrı merkezimiz ve SMS ile yanıtlanmıştır. 2018 yılında e-belediye hizmetimiz üzerinden yaklaşık 12 Milyon TL tahsilât sağlanmıştır. Belediyemiz web sitesi 2018 yılında 266.589 kişi tarafından ziyaret edilmiş, 2 bin 475 vatandaşımız da belediyemiz Whatsapp iletişim hattından hizmet almıştır. Belediyemiz web sitesinde yer alan online kent rehberi/e-imar sorguları vatandaşlarımız tarafından aktif olarak kullanılmış ve 38 bin 405 defa sorgulanmıştır "dedi.

 

ÇAĞRI VE DİLEKÇELER YÜZDE 99.65 ORANINDA SONUÇLANDIRILDI

 

"E-devlet kapısı üzerinden toplam 9 bin 464 defa sorgulama işlemi yapılırken, taşınmaz servisinde beyan kontrol işlemleri için 27 bin 300 vatandaşa hizmet verildiğini kaydeden Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hülya Perin, “Ayrıca 2017 yılı Temmuz ayında başlayan ücretsiz internet hizmeti kapsamında 47 bin 119 vatandaşımız ücretsiz internet hizmetinden faydalanmıştır" dedi. Perin ayrıca, 1 Ocak 2018 ve 31 Aralık 2018 tarihleri arasında başvurulan çağrı ve dilekçelerin yüzde 99.65 oranında sonuçlandırıldığını ve vatandaşların konu hakkında bilgilendirildiğini ifade etti.

 

Haber: Sevim BOZKURT

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:

   DİĞER HABERLER
BUGÜN DÜN BU HAFTA BU AY
Baba ve oğlu tutuklandı
Yolsuzluğa ilişkin tespit Akay’dan, teşhis Kök’ten geldi
ÇOSB’den 30 firma TİM ilk 1000 listesinde
Yaz kuran kursları başladı
En baba tavlacılar belli oldu
ÖTV-KDV indirimi için son gün 30 Haziran
5 yılllık stratejik planı hazırlayacaklar
19. Çocuk kurultayına Çerkezköy’den 44 çocuk gitti
Öztrak: İşsizlikte böyle bir artış kriz dönemlerinde bile görülmedi
Engelsiz yaşam pikniğinde buluştular
  ANKET
YEREL SEÇİMLERDE ADAYLARIN ÇERKEZKÖY'E YÖNELİK ORTAYA KOYDUKLARI PROJELERİ GERÇEKÇİ VE YAPILA BİLİR BULUYOR MUSUNUZ?
EVET YAPILABİLİR VE GERÇEKÇİ BULUYORUM
HAYIR GERÇEKÇİ BULMUYORUM
  CERKEZKOY KONUSUYOR
  GÜNÜN GAZETE MANŞETLERİ
Akşam Gazetesi Cumhuriyet Gazetesi Dünya Gazetesi Fanatik Gazetesi Fotomac Gazetesi
Gunes Gazetesi Haberturk Gazetesi Hurriyet Gazetesi Milli Gazete Milliyet Gazetesi
Posta Gazetesi Radikal Gazetesi Sabah Gazetesi Sozcu Gazetesi Star Gazetesi
Takvim Gazetesi Türkiye Gazetesi Vatan Gazetesi Vakit Gazetesi Yeni Çağ Gazetesi
Çerkezköy
Çerkezköy Alp Ajans Haber, Gazetecilik, Basın Yayın, Matbaacılık Ltd. Şti.
Fevzi Paşa Mahallesi Fevzi Paşa Caddesi No:89 Çerkezköy / TEKİRDAĞ
Tel: 0 282 726 17 66 - 725 20 25 - 725 26 80 Fax: 0 282 725 26 44
E-mail: haber@cerkezkoyhaber.com.tr  -  kardes@cerkezkoyhaber.com.tr
Alp Medya