Yeni bir rekora imza atıldı

Süleymanpaşa Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde vatandaşların istek ve şikayetlerine yönelik hizmet veren Çağrı Merkezi, 91 bin çağrıya yanıt verdi.

Süleymanpaşa 31.01.2019 13:59:00 0
Yeni bir rekora imza atıldı

Süleymanpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi kurulduğu 2014 yılından bu yana 0850 450 59 59 numaralı telefondan 1 Ocak 2018 – 31 Aralık 2018 yılında 41 bin 410’u sekretarya olmak üzere 28 bin 230 bilgilendirme, 19 bin 104 istek ve şikayet ile bin 503 borç sorgulama bilgisine yanıt vererek vatandaşların sorun ve önerilerini ilgili birimlere aktardı.

 

YENİR BİR REKORA İMZA ATTI

 

Süleymanpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi’ne gelen 91 bin çağrının yüzde 99.61’ini sonuçlandıran ekipler alanında yeni bir rekora da imza attı.. Geçen yıl 81 bin çağrı alan Tekirdağ Süleymanpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi bu yıl aldığı çağrı sayısını 10 bin arttırdı.

 

 

Haber/Hilal ÇARIKÇI


0282 726 91 91
0282 747 65 10