Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
24 Ağustos 2019 Cumartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Müşteri memnuniyeti anlatıldı
Müşteri memnuniyeti anlatıldı
Çerkerzköy Ticaret ve Sanayi Odası’nın ev sahipliğinde,  Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Odaklılık Eğitimi verildi. Çerkezköy TSO Konferans Salonu’nda düzenlenen eğitime konuşmacı olarak  AİM Eğitim,Koçluk ve Danışmanlığı Uzman Eğitimcisi Türkan Gürsaç katıldı.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 18.04.2019 15:22
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Odaklılık Eğitimi, “Müşteri odaklılık nedir?, Müşteri ilişkileri nedir, Müşteri memnuniyeti mi, müşteri tatmini mi?, Müşteri ihtiyacı ve beklentileri nelerdir ve nasıl tanımlanır?, Müşteri odaklı yaklaşımda iletişimin yeri, Müşteri odaklı yaklaşımda çalışanlar nasıl motive edilir?” başlıkları konusunda bilgi veren Gürsaç, “Müşteriye yaklaşım biçimini “Müşterilerle iyi ilişkiler kurun ve müşteriyle aranızda kurduğunuz bağ ile karşılıklı sadakat sağlayın. Ardından mevcut müşterilerinize yenilerini ekleyebilir ve firmayı büyütmek amacıyla çalışmalarınızı daha kapsamlı bir şekilde devam ettirebilirsiniz. En önemli olan şey ise müşteriye uyumlu çalışmak. Beklentileri yakalayın ve ona göre bir çalışma yöntemi uygulayın, müşterinize kendisini özel hissettirin” diyerek açıkladı. Gürsaç, “Beklentilerin karşılanması müşteri tatminini, beklentilerin aşılması ise müşteri memnuniyetini doğurur” dedi.

 

“MÜŞTERİNİZİ DİNLEYİN”

 

Pazarlama anlayışının günümüzde müşteri odaklı düşünme kavramından, müşteri merkezli düşünmeye kaydığını ifade eden Gürsaç, “Müşteri odaklı düşünme, koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı, müşterinin mevcut ürün ve hizmet yapımız çerçevesinde hoş tutulması, tatmin olmuş müşterinin sadakatinin ileri dönemde kar getireceği anlayışını içeriyor. Müşteri merkezli düşünme ise tüm iş tasarımımızı müşterinin mevcut öncelikleri ve değişen tercihleri çerçevesinde nasıl oluşturabiliriz sorusuna cevap verebilmeli. Müşteriyi gerçekten dinlemek ve anlama çabasını içermeli, müşteri adına, onların henüz farkında olmadıkları beklenti ve yararları da düşünmeli. Yani kişiye özel pazarlama yapmayı gerektirir”  şeklinde konuştu.

“BEKLENTİLERİ AŞIN”

 

Müşteri memnuniyetini sağlamanın kişilerin hem kendilerine hem de firmalarına olumlu bir geri dönüş sağlayacağını belirten Gürsaç, “Müşterileri mutlu etmek ve daha yüksek müşteri memnuniyeti yaratmak, gerekli hizmet düzeyini anlamanızı sağlar. Çalışanlarınızın müşteri beklentilerini gerçekleştirme konusuna odaklanmasını sağlar. Beklentileri aşmanıza imkân tanır ve sayesinde sadık bir müşteri kitlesine sahip olursunuz. Müşteri şikâyetlerini çözmenize yardımcı olur. Şikâyetler beklentilerin karşılanmaması sonucu oluştuğundan bu sorun ortadan kalkarsa problemler daha çabuk çözülür, siz de gönül rahatlığıyla işinize bakabilirsiniz” dedi.

 

Haber: Seyit SÜREN

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:

   DİĞER HABERLER
BUGÜN DÜN BU HAFTA BU AY
Tamamı Denenmiş, Püf Noktalı, Resimli Hamur İşi Tarifleri
Sorunların odağındaki Asbaş soruları yanıtladı
Kapaklı’da doğalgaz aranıyor
1500 yıllık Tevrat tefsiri bulundu.
Çetin: Talep edersek sonuç alırız
Halkımızın güvenine layık olacağız
Kırtasiyecilerde de okul hareketliliği başladı
Harf inkılabının 91’inci yıl dönümü kutlandı
  ANKET
ÇERKEZKÖY'ÜN SOKAK VE MAHALLELERİNDE YAPILAN SOKAK DÜĞÜNLERİ YASAKLANMALI MI?
HAYIR YASAKLANMAMALI
EVET KESİNLİKLE YASAKLANMALI
  CERKEZKOY KONUSUYOR
  GÜNÜN GAZETE MANŞETLERİ
Akşam Gazetesi Cumhuriyet Gazetesi Dünya Gazetesi Fanatik Gazetesi Fotomac Gazetesi
Gunes Gazetesi Haberturk Gazetesi Hurriyet Gazetesi Milli Gazete Milliyet Gazetesi
Posta Gazetesi Radikal Gazetesi Sabah Gazetesi Sozcu Gazetesi Star Gazetesi
Takvim Gazetesi Türkiye Gazetesi Vatan Gazetesi Vakit Gazetesi Yeni Çağ Gazetesi
Çerkezköy
Çerkezköy Alp Ajans Haber, Gazetecilik, Basın Yayın, Matbaacılık Ltd. Şti.
Fevzi Paşa Mahallesi Fevzi Paşa Caddesi No:89 Çerkezköy / TEKİRDAĞ
Tel: 0 282 726 17 66 - 725 20 25 - 725 26 80 Fax: 0 282 725 26 44
E-mail: haber@cerkezkoyhaber.com.tr  -  kardes@cerkezkoyhaber.com.tr
Alp Medya