Konut satışının püf noktaları anlatıldı

Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası 4.Meslek Komitesi tarafından odanın seminer salonunda 'Konut Pazarlama Stratejileri' sektör toplantısı yapıldı. Konut pazarlamanın püf noktalarını katılımcı

Çerkezköy 20.06.2019 18:43:00 0
Konut satışının püf noktaları anlatıldı

Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Komitesi organizatörlüğünde gerçekleştirilen Konut Pazarlama Stratejileri Sektör Toplantısına konuşmacı olarak Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Öğretim Üyesi Dr. Hasan Selçuk Eti katıldı.

 

İNSANLARIN BAKIŞ AÇISI DEĞİŞTİ

 

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi öğretim üyesi Dr. Hasan Selçuk Eti, Türkiye’de konut kavramının 80’li yıllarda “barınma” amacını taşıdığını kaydederken, son yıllarda ise “statü” olarak nitelendirildiğini ifade etti. Eti, “Sahip olduğumuz konutlar artık barınma ihtiyacımızı karşılamaktan çok, statüyü etkileyen bir kavram haline geldi. Özellikle akıllı telefonların hayatımıza girmesiyle bilgiye ulaşım kolaylaştı. İnsanların bakış açısı değişti. Müşteri olarak daha bilinçli hale geldi. Müşteri artık büyük salonlu apartman daireleri yerine akıllı ev dediğimiz çevreci-yeşil yapıları tercih ediyor. Ya da satıcıyla birebir muhatap olmak yerine e-satış yapan kurumları kullanıyor” dedi.


“KOLAY MECRALARDA MUTLAKA YER ALMALISINIZ”

 

Konut pazarlamanın püf noktalarını paylaşan Eti “ Müşterinin ne beklediği çok önemli. 70 yaşında bir çifte, 15. katta bulunan bir rezidans satamayacağınız gibi 20’li yaşlarındaki müşterinize de eski tip bir apartman dairesi satamazsınız. Müşterinizin yaş, cinsiyet, eğitim ve ekonomik durumunu mutlaka dikkate almalısınız. Satış temsilcileriniz, prezantabl olmalı. Her alanda olduğu gibi gayrimenkul alanında da sosyal medya kullanımı çok önemli. Televizyon, radyo, billboard, emlak ilan siteleri gibi klasik yöntemlerin yanında Facebook, Instagram gibi bilgi akışının yoğun ve bilgiye ulaşımın çok kolay olduğu mecralarda mutlaka yer almalısınız” dedi.

 

Haber/Sevay KARDEŞ


0282 726 91 91
0282 747 65 10