Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
22 Temmuz 2019 Pazartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Konut satışının püf noktaları anlatıldı
Konut satışının püf noktaları anlatıldı
Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası 4.Meslek Komitesi tarafından odanın seminer salonunda ‘Konut Pazarlama Stratejileri’ sektör toplantısı yapıldı. Konut pazarlamanın püf noktalarını katılımcılar ile paylaşan Eti “Müşterinin ne beklediği çok önemli. 70 yaşında bir çifte, 15. katta bulunan bir rezidans satamayacağınız gibi 20’li yaşlarındaki müşterinize de eski tip bir apartman dairesi satamazsınız” dedi.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 20.06.2019 18:43
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Komitesi organizatörlüğünde gerçekleştirilen Konut Pazarlama Stratejileri Sektör Toplantısına konuşmacı olarak Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Öğretim Üyesi Dr. Hasan Selçuk Eti katıldı.

 

İNSANLARIN BAKIŞ AÇISI DEĞİŞTİ

 

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi öğretim üyesi Dr. Hasan Selçuk Eti, Türkiye’de konut kavramının 80’li yıllarda “barınma” amacını taşıdığını kaydederken, son yıllarda ise “statü” olarak nitelendirildiğini ifade etti. Eti, “Sahip olduğumuz konutlar artık barınma ihtiyacımızı karşılamaktan çok, statüyü etkileyen bir kavram haline geldi. Özellikle akıllı telefonların hayatımıza girmesiyle bilgiye ulaşım kolaylaştı. İnsanların bakış açısı değişti. Müşteri olarak daha bilinçli hale geldi. Müşteri artık büyük salonlu apartman daireleri yerine akıllı ev dediğimiz çevreci-yeşil yapıları tercih ediyor. Ya da satıcıyla birebir muhatap olmak yerine e-satış yapan kurumları kullanıyor” dedi.


“KOLAY MECRALARDA MUTLAKA YER ALMALISINIZ”

 

Konut pazarlamanın püf noktalarını paylaşan Eti “ Müşterinin ne beklediği çok önemli. 70 yaşında bir çifte, 15. katta bulunan bir rezidans satamayacağınız gibi 20’li yaşlarındaki müşterinize de eski tip bir apartman dairesi satamazsınız. Müşterinizin yaş, cinsiyet, eğitim ve ekonomik durumunu mutlaka dikkate almalısınız. Satış temsilcileriniz, prezantabl olmalı. Her alanda olduğu gibi gayrimenkul alanında da sosyal medya kullanımı çok önemli. Televizyon, radyo, billboard, emlak ilan siteleri gibi klasik yöntemlerin yanında Facebook, Instagram gibi bilgi akışının yoğun ve bilgiye ulaşımın çok kolay olduğu mecralarda mutlaka yer almalısınız” dedi.

 

Haber/Sevay KARDEŞ

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:

   DİĞER HABERLER
BUGÜN DÜN BU HAFTA BU AY
Kent Park’ta coşku tavan yapıyor
Gören olmuyor
İnan: Bu sezon da bana olan güveni boşa çıkarmayacağım
Hacı adayları dualarla uğurlandı
Çerkezköy Personel A.Ş. Optimed ile indirim anlaşması imzaladı
Yunanistan’ın ENOSİS hayali 45 yıl önce ebediyen sulara gömüldü
Öztrak, Tekirdağ’da gazetecilerle buluştu
  ANKET
YEREL SEÇİMLERDE ADAYLARIN ÇERKEZKÖY'E YÖNELİK ORTAYA KOYDUKLARI PROJELERİ GERÇEKÇİ VE YAPILA BİLİR BULUYOR MUSUNUZ?
EVET YAPILABİLİR VE GERÇEKÇİ BULUYORUM
HAYIR GERÇEKÇİ BULMUYORUM
  CERKEZKOY KONUSUYOR
  GÜNÜN GAZETE MANŞETLERİ
Akşam Gazetesi Cumhuriyet Gazetesi Dünya Gazetesi Fanatik Gazetesi Fotomac Gazetesi
Gunes Gazetesi Haberturk Gazetesi Hurriyet Gazetesi Milli Gazete Milliyet Gazetesi
Posta Gazetesi Radikal Gazetesi Sabah Gazetesi Sozcu Gazetesi Star Gazetesi
Takvim Gazetesi Türkiye Gazetesi Vatan Gazetesi Vakit Gazetesi Yeni Çağ Gazetesi
Çerkezköy
Çerkezköy Alp Ajans Haber, Gazetecilik, Basın Yayın, Matbaacılık Ltd. Şti.
Fevzi Paşa Mahallesi Fevzi Paşa Caddesi No:89 Çerkezköy / TEKİRDAĞ
Tel: 0 282 726 17 66 - 725 20 25 - 725 26 80 Fax: 0 282 725 26 44
E-mail: haber@cerkezkoyhaber.com.tr  -  kardes@cerkezkoyhaber.com.tr
Alp Medya