Türker ateş püskürdü

Çerkezköy Özel İrmet Hospital Hastanesi ortaklarından Op. Dr.Ahmet Türker önceki gün sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla adeta ateş püskürdü.

Çerkezköy 24.01.2021 19:04:00 0
Türker ateş püskürdü

Çerkezköy’deki hastaların yanı sıra yurtdışından birçok yabancıyı İrmet’te tedavi ve ameliyat ederek hastalarını sağlıklarına kavuşturduklarını, bununla birlikte sağlık turizmine ve ilçe ekonomisine katkı sağladıklarını ifade eden Türker, bu kapsamda yurt içinde yaptıkları tanıtımlar gibi yurt dışında da bir dizi temaslar ve tanıtımlar yapmak üzere görevlendirdikleri hastane çalışanlarının yurt dışında ihbar edilmelerine sert tepki göstererek, ağır ithamlarıyla isim vermeden eleştirilerini ardı ardına sıraladı. Ahmet Türker, cumartesi sabahı sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi: “Üretim ve hizmette rekabet,  önce sunduğunuz hizmetin veya ürünün kalitesini artırmak ve sonra da onu en iyi şekilde pazarlamakla yapılır. Üretim ve pazarlama bir bütündür. Biri eksik veya yetersiz olursa satışınız düşer. Rakip şirketi kötülemek veya pazarlama hizmetini engellemeye çalışmak, hem etik değildir hem çok çirkin bir rekabet yöntemidir hem de uzun vadede kendisine de zarar verecek bir uygulamadır. Ben tıp doktoruyum. Koşullar gereği 18 yıl önce özel sağlık sektörüne girdim. Her konuda işimi büyütmeye geliştirmeye odaklanırım. Hastane binasının inşasından tutun da, tıbbi ekipman alımı, hekim ve yardımcı sağlık personeli seçimi gibi kritik konularda çok titizimdir. İstedikten sonra iyi niyet ve samimiyetle çözülmeyecek sorun yoktur. Ama karşıma çıkan sorunların pek çoğu kardeş demeyi arzuladığım rakip hastaneler tarafından yaratıldı. Aslında işinizi doğru yapıyorsanız bunlar aşılabilecek sorunlar, ancak insanın zamanını ve enerjisini alıyor. Sağlık Bakanlığında kayıtlı hastanemizin isim hakkını almak için Türk Patent Enstitüsü’ne müracaat edilmesi ya da Google’da hastanemizin yıldız sayısını düşürmek için bizzat hastane sahibinin bize düşük puan vermesi gibi sinir bozmaya, yönelik saçma sapan işlerin çok üzerinde durmadım. Ancak son bir gelişme iyice tepemi attırdı. Artık bu konuları her yerde herkese anlatma kararı verdim. Belki biraz utanma duyguları vardır diye. Ama kolayını bulmuşlar. “Benim haberim yok” diyerek işin içinden sıyrılacaklarını düşünüyorlar. Biz zaman zaman sağlık turizmi için yurt dışı geziler yapıyoruz. Bu hafta da Malta’da eski hastalarımızla buluşmayı, gelmesi muhtemel yeni hasta adaylarıyla da görüşmeler yapmayı planlıyoruz. Dün ani bir gelişme oldu. Malta’da rezervasyon yaptırdığımız otelin müdürü aradı. Hakkımızda şikayet varmış. Polis oteli kapatmaya kadar gidebilirmiş. Biz oraya hastaları bilgilendirmeye değil muayene etmeye veya tedavi uygulamaya gidiyormuşuz. Otel sahibi panik, biz şaşkın. Malta’dan gelen yüzlerce hastamız var. Siyasette ve ticarette ülkenin ileri gelenlerini Çerkezköy’de tedavi etmişiz. Birkaçına haber verdim. Konuyu araştırdılar. Türkiye’deki bir hastanenin temsilcisinin bizi Malta Ulusal Sağlık Yetkililerine resmi olarak şikayet ettiklerini ilettiler. Hangi hastanenin temsilcisi olduğunu ve şikayet eden kişinin adını da kolayca öğrendim. Bütün gün telefon trafiği, zaman kaybı, motivasyon düşürme, dikkatin dağılması. En fazla bir iki gün uğraşırım, avukat tutarım, biraz masraf ederim ve sonunda bu işi de çözerim. Biraz okuyup araştırsalar pazarlamanın beş kuralı olduğunu öğrenseler keşke. Ben anlatayım. 1. Pazarladığınız ürünün kalitesi 2. Pazarladığınız ürünün fiyatı 3. Ekip 4. Ürünü ürettiğiniz bölge 5. Tanıtım ve reklam faaliyetleri. Görüleceği üzere pazarlama stratejileri arasında rakibi kötüleme, bel altından vurma yok. Ne diyeyim, kime şikayet edeyim? Bir de bu hastanenin başındaki kişi birçok sivil toplum örgütünün başkanı veya yönetim kurulu üyesi konumunda. Aslında yerel bir sağlık turizmi derneğinin de başkanı. Biz bu kafayla mı ilerleyeceğiz sağlık turizminde, uluslararası ticarette!”


0282 726 91 91
0282 747 65 10