Anasayfa
Yazarlar
Foto Galeri
WEB TV
E-Gazete
Resmi İlanlar
Anket
Künye
Reklam
İletişim
Çerkezköy
23 Eylül 2019 Pazartesi
Tekirdağ
Çerkezköy
Çorlu
Ergene
Hayrabolu
Kapaklı
M.Ereğlisi
Malkara
Muratlı
Saray
Süleymanpaşa
Şarköy
Bölge
Spor
Yangın bu kez itfaiyede çıktı
Yangın bu kez itfaiyede çıktı
Kapaklı İtfaiye Müdürlüğü’nün misafirhanesinde dün saat 09.00 sıralarında yangın meydana geldi. Sobaya tiner dökülmesi sonucu çıktığı tahmin edilen yangında, birinci kattan aşağıya atlayan itfaiye erleri Ahmet Tursun, Eray Karalar, Oğuz Güven ve Ferhat Ağa, olay yerine gelen 2 ambulansla Çerkezköy Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Haberin Yayın Tarihi: 12.01.2012 18:26
16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto
Kapaklı İtfaiye Müdürlüğü’nde dün saat 09.00 sıralarında çıkan yangında bir oda kullanılamaz hale geldi.
 
İTFAİYEDE YANGIN ÇIKTI
Kapaklı İtfaiyesi erlerinin ısınmak amacıyla yakmak istedikleri sobaya tiner dökmeleri sonucu, itfaiyenin dinlenme bölümünde yangın çıktı. Yangında, canlarını kurtarma pahasına birinci kattan aşağıya atlayan itfaiye erleri Ahmet Tursun (24), Eray Karalar (24), Oğuz Güven (26) ve Ferhat Ağa (23) yaralanırken, atlama sonucu topuklarında ağrılar meydana gelen itfaiye erleri olay yerine gelen 2 ambulans ile Çerkezköy Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Kapaklı Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’nde çıkan yangın da belediyenin diğer itfaiye personelleri tarafından söndürüldü.
 
TİNER KUTUSU PATLAMIŞ
Yangının ardından açıklama yapan Kapaklı Belediyesi İtfaiye Müdür Vekili Soydan Bakaç da yangının, itfaiye müdürlüğü garajında kömür sobasının yanında bulunan ve boş olduğu tahmin edilen tiner kutusunun patlaması sonucu meydana geldiğini belirtti. Bakaç, yangında 4 personelin hafif şekilde yaralandığını söyledi.
 
HASTANEYE KALDIRILDILAR
İtfaiye erlerinden Ahmet Tursun, Ferhat Ağa ve Eray Karalar’ın sağlık durumunun iyi olduğu belirtilirken, olayda yaralanan Oğuz Güven’in el ve yüzünde hafif derecede yanıklar olduğunu ifade edildi. İtfaiye erlerinin tedavilerinin ardından taburcu edildi. 

Çerkezköy Haber / Ahmet KARDEŞ 

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
melek AĞZI OLAN KONUSUYO MASALLAH ....
Geçmiş Olsun ohaldeyken bile yangını söndürmeye koşmanız takdire şayan Herkez yorum yapıyor yok tinerci yok itfaiye böyle yaparsa bence bu yorumlar cehaletten başka bişey değil herşey olacağına varır o yorumları yapan arkadaşlar acaba kendileri öyle bir durumda olsa ne yaparlardı akıllarına kaçmaktan başka birşey gelirmiydi belkide o bile akıllarına gelmezdi arkadaşlar atladıktan sonra kırık ayaklarla yangını söndürüp başka yere sıçramasını engelliyor kim bunu yapar o halde o piskolojide herkes bişeyler söyler ama biraz düşünülerek konuşulsa daha farklı yorumlar olablir bence tekrar bu arkadaşlara geçmişolsun diler biran önce iyleşmelerini dilerim.. bu yoruma aynen katılıyorum kac kısı kalkarda canı pahasına o kırık topuklarla yangının etrafına yayılmasını onlemeye calısır . ınsanlara laf soylerken bıraz ahlekı degerınız olsun ...
30.01.2012 19:05
öz kapaklılı VAH VAH
Başkanın torpilli itfayicirindende bu beklenirdi.
15.01.2012 15:21
ferruh pessss
Nasıl yani? sobaya tiner döküp sobayı yakmaya çalışırken yangın mı cıkardılar yanii yazıkkkk çok yazıkkk Bunu cahil insan yapsa tamam cahildir dersin ama bunu bir itfayeci yapıyorsa vatandaş ne yapsın. Eğitimm şart diye yazan arkadaşlara katılıyorum. EĞİTİM ŞARTTTTT Başta amirleri, müdürleri olmak üzere tüm yetkililer inşallah bundan sonra daha titiz davranırlar.Geçmiş olsun inşallah bir daha böyle şeyler yaşanmaması dileğiyle. iyi çalışmalar.
15.01.2012 15:20
Selim Meşe Geçmiş Olsun ohaldeyken bile yangını söndürmeye koşmanız takdire şayan
Herkez yorum yapıyor yok tinerci yok itfaiye böyle yaparsa bence bu yorumlar cehaletten başka bişey değil herşey olacağına varır o yorumları yapan arkadaşlar acaba kendileri öyle bir durumda olsa ne yaparlardı akıllarına kaçmaktan başka birşey gelirmiydi belkide o bile akıllarına gelmezdi arkadaşlar atladıktan sonra kırık ayaklarla yangını söndürüp başka yere sıçramasını engelliyor kim bunu yapar o halde o piskolojide herkes bişeyler söyler ama biraz düşünülerek konuşulsa daha farklı yorumlar olablir bence tekrar bu arkadaşlara geçmişolsun diler biran önce iyleşmelerini dilerim..
15.01.2012 14:19
Mustafa TİPİ Tüm İtfaiyeci Arkadaşlara Gönül Dolusu Sevgiler
Öncelikle böylesine talihsiz bir kaza yaşayan İtfaiyeci Kardeşlerime geçmiş olsun dileklerımi sunmak istiyorum.Yangın öyle çıkmış yada böyle çıkmış, bunu sorgulamaktan ziyade, itfaiyecilere sunulan yaşam mahalini ve sosyal imkanları sorgulamak gerekir.Keşke İtfaiyecilerin Dinlenme Salonları üst katta değilde giriş katta olsaydı.(Böyle olması yangınlara gidiş süresinide kısaltacaktır.) Keşke bu salon sobalı değilde kalöriferli olsaydı. Umudum,müdahalede bulunduğu her vakaa'da,başkalarının can ve mal emniyeti için kendi canlarını ortaya koyan İtfaiyecilerin,tüm sosyal imkanlarının çok daha iyi hale getirilmesidir. Allaha Emanet Olun.
15.01.2012 00:50
kapaklı ne alaka
öncelikle tüm arkadaslara geçmiş olsun büyük bi talihsizlik yaşamışlar..sobaya tiner döküldügü tahmin edilen yazıyo yani tahmin ediyolar ..sence öyle bişey olsa döken adam kople yanmazmıydı bzyramali biraz düşünerek yorum yap ..acaba sen içeride olsan dısarıya sag cıkabilecekmiydin cok merak ediyorum insan gecmiş olsun der ilk önce sonra eleştiri yapar..
14.01.2012 12:45
bzyramali tinerciler
Itfaiyeci bile tinerin sobaya dokulmeyecegini bilmiyorsa vay milletin haline sizi gidi tinerciler !!!
13.01.2012 20:28
Hikmet okur HERKES YANAR...!
ÖNCELİKLE TÜM İTFAİYE CAMİASINA GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİ SUNARIM. BUNUN EĞİTİM LE BİLMEM NE İLE ALAKASI YOK. HANİ BİR SÖZ VARDIR OLACAĞIN ÖNÜNE GEÇİLMEZ DİYE.ONLARIN TEK HATASI TİNER TENEKESİNİN SOBANIN ORADA DURMASI YANILMIYORSAM,FOTOĞRAFTA DA BELLİ OLUYOR. BU ARKADAŞLARIN BAŞINA GELENLER PİŞMİŞ TAVUĞUN BAŞINA GELMEZ. OLAN OLMUŞ BİTEN BİTMİŞ, ÖYLE OLMUŞ BÖYLE OLMUŞ DİYE BİRŞEY DEMİYORUM. AMA ONLARI BÜYÜK CESARETİNDEN DOLAYI KUTLUYORUM. O ALEVLERİN İÇİNDEN CAMDAN ATLAYIP SAĞ ÇIKMAYI BAŞARMIŞLAR. VE SAKATLANDIKLARI HALDE YANGINLA MÜCADELESİNE DEVAM EDİP DİĞER ODALARA SIÇRAMAMASINI SAĞLAMIŞLAR. BU GERÇEKTEN BİR CESARET İŞİ. TEKRARDAN GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİ SUNAR, BİR DAHA BÖYLE OLAYLARIN YAŞANMAMASI İÇİN BİRAZ DAHA GAYRETLİ ÇALIŞMANIZI TEMENNİ EDERİM.
13.01.2012 18:32
kapaklılı
Aynen katılıyorum İlhan Bey, ateşe tiner atan, elektrik yangınına su atar, eğitim şart :)
13.01.2012 18:06
ilhan sülün YANGINCILARDA YANIYORMUŞ.....!
Demek ki itfaiye erleri yeterli eğitimi almamışlar.... bu durumda ne diyoruz.... Eğitim Şart!
13.01.2012 11:53