26 bin 151 vatandaşın çağrısı yanıtlandı

Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hülya Perin, Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde yürütülen Halk Masası, Çağrı Merkezi ile Web sitesi ve WhatsApp hizmet ağları ve e-devlet kapısı Ã

Çorlu 10.01.2019 14:23:00 0
26 bin 151 vatandaşın çağrısı yanıtlandı

Çorlu Belediyesi’nin halk masasında 2018 Yılında 30 bin 1 adet dilekçe alındığını, 444 99 59 çağrı merkezinde ise 26 bin 151 vatandaşın çağrısı yanıtlanarak hizmet verildiğini ifade eden Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hülya Perin, “2018 yılında vatandaşlarımızdan gelen 11 bin 480 adet istek ve talepler kayda alınarak ilgili müdürlük ve birimlere iletilmiş, yine bu birimlerden gelen cevaplar da vatandaşlarımıza çağrı merkezimiz ve SMS ile yanıtlanmıştır. 2018 yılında e-belediye hizmetimiz üzerinden yaklaşık 12 Milyon TL tahsilât sağlanmıştır. Belediyemiz web sitesi 2018 yılında 266.589 kişi tarafından ziyaret edilmiş, 2 bin 475 vatandaşımız da belediyemiz Whatsapp iletişim hattından hizmet almıştır. Belediyemiz web sitesinde yer alan online kent rehberi/e-imar sorguları vatandaşlarımız tarafından aktif olarak kullanılmış ve 38 bin 405 defa sorgulanmıştır "dedi.

 

ÇAĞRI VE DİLEKÇELER YÜZDE 99.65 ORANINDA SONUÇLANDIRILDI

 

"E-devlet kapısı üzerinden toplam 9 bin 464 defa sorgulama işlemi yapılırken, taşınmaz servisinde beyan kontrol işlemleri için 27 bin 300 vatandaşa hizmet verildiğini kaydeden Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hülya Perin, “Ayrıca 2017 yılı Temmuz ayında başlayan ücretsiz internet hizmeti kapsamında 47 bin 119 vatandaşımız ücretsiz internet hizmetinden faydalanmıştır" dedi. Perin ayrıca, 1 Ocak 2018 ve 31 Aralık 2018 tarihleri arasında başvurulan çağrı ve dilekçelerin yüzde 99.65 oranında sonuçlandırıldığını ve vatandaşların konu hakkında bilgilendirildiğini ifade etti.

 

Haber: Sevim BOZKURT


0282 726 91 91
0282 747 65 10