Kapaklı Belediyesi, hizmette kaliteye odaklandı

Belediye kaynaklarını doğru kullanıp hizmet kalitesini ve verimliliği artırarak, vatandaşların yaşam kalitesini yükseltmek amacıyla başlatılan "Toplam Kalite Yönetimi" çalışmaları kapsamın

Kapaklı 2.02.2021 12:46:00 0
Kapaklı Belediyesi, hizmette kaliteye odaklandı

Kapaklı Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, Anadolu Ajansı Yönetim Kurulu Üyesi ve İletişim Uzmanı Dr. Şaban Kızıldağ tarafından verilen eğitimlerin devam ettiği Toplam Kalite Yönetimi yolculuğu ile ilgili amaç, hedef ve yapılan tüm çalışmaların yer aldığı bülten hazırlandı.

 

"ORTAK AKILLA HAREKET EDİYORUZ"

 

Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin, konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede, “Amacımız ulaşılabilen ve çözüm üreten bir anlayışla 7/24 hizmet veren Kapaklı İletişim Merkezimizden başlayarak, bütün birimlerimizin daha aktif rol alacağı, iş tanımlarıyla, organizasyon şemalarındaki rolleriyle beraber vatandaş memnuniyetini ön planda tutan bir anlayışı ortaya koymak. Bu kapsamda bir değişim ve dönüşümün yolculuğu içerisindeyiz. Daha geniş kapsamlı, daha programlı bir belediye kültürünü, ortak akılla uygulamaya koyarak vatandaşlarımıza daha kaliteli ve daha hızlı hizmet sunabilmek için çalışmalarımıza devam ediyoruz” ifadelerini kaydetti.

 

ÇALIŞMALAR DEVAM EDECEK

 

Başkan Çetin, toplam kalite yönetimi yolculuğu ile ilgili eğitimlerin ve toplantıların devam ettiğini dile getirerek, “Konuyla ilgili amaç, hedef ve yapılan tüm çalışmalarımızın yer aldığı bülteni hazırladık. Vatandaşlarımız verdiğimiz link üzerinden bültene ulaşabilirler” dedi.

 

Haber/Elif Zennure ŞİMŞEK


0282 726 91 91
0282 747 65 10