Tarih: 16.12.2013 15:00

“Çağrı Merkezi = Bilgi Merkezi”

Facebook Twitter Linked-in

BAŞVURULAR ALINMAYA BAŞLANDI
 
Konferansa Yüksekokul Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Aziz Şatana, akademik personel ile öğrenciler katıldı. INGBANK Müşteri İletişim Merkezi Grup Müdürü Mehmet Akgün sunumunda çağrı merkezlerinin tarihsel gelişimi, bugünkü durumu ve gelecekte sektörel gelişim tahminlerini anlattı, öğrencilerimizin kariyer planlamalarında çağrı merkezlerinin önemini aktardı. Konferansın sonunda üniversite-sektör işbirliği çerçevesinde çağrı merkezinde istihdam edilmek üzere Yüksekokul ile INGBANK arasında işbirliği yapılması konusunda anlaşmaya varıldığı ve bu anlaşma ile NKÜ mezunlarının iş başvurularının alınmaya başlandığı belirtildi.
 
Haber / Reyhan YAVUZ



Orjinal Habere Git
— HABER SONU —