Tarih: 07.09.2016 19:28

Çözüm bekliyor

Facebook Twitter Linked-in

‘’İÇ TESİSAT SORUNU VAR DEDİLER’’

 

Evinin önünden geçen bir kamyonun kasasının internet kablosunu koparması ile birlikte internetten mahrum olduklarını kaydeden Şinasi Çakır “ İlk etapta bu sorunun genel olduğunu düşündük. Ancak evin önünde kabloların yerde olduğunu görünce internet aldığımız kurumu aradık. Kendileri ise Türk Telekom’u aradıklarını ve iç tesisat sorunun olduğunu bizlere ilettiler. Bunun üzerine sorunun çözümlenmesi için tekrar Türk Telekom’u aradık. Bizimle ilgilenen olmayınca ise Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’na (BTK) şikâyette bulunduk. Şikâyetin ardından Türk Telekom yetkilileri mahalle gelerek mahallede çalışma yaparken, sorunun ise 26 Ağustos tarihinde giderileceğini kaydettiler. O tarihten beri sorunumuzu halletmediler ” diye konuştu.

 

“İLGİLENEN OLMADI”

 

Tüm şikâyetlerine rağmen sorunun bir türlü çözülememesinden dert yakınan Çakır, ‘’26 Ağustos’ta gelen olmayınca 29 Ağustos’ta tekrar Türk Telekom’a gittim. Bu sefer ilçe genelinde çok arıza olduğunu bu yüzden sorunu hemen halledemediklerini söylediler. Son olarak mahalle muhtarımız Tahsin Akgün Türk Telekom yetkililerine durumdan bahsetti. Ancak Eylül ayına girmemize rağmen hala sorunu çözmek için gelen giden olmadı. Kurumlara şikâyetimizi belirtmemize rağmen problemimiz çözülmedi. Son çare olarak ise Tüketici haklarına gitmeyi düşünüyoruz” dedi.

 

Çerkezköy Haber




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —