Tarih: 23.04.2014 00:08

Köprülü'nün çözüm çağrısına Bakandan yanıt

Facebook Twitter Linked-in

MECLİS GÜNDEMİNE TAŞIMIŞTI

Köprülü’nün soru önergesine Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’ndan yanıt geldi. Köprülü, vatandaşların Malkara PTT’sindeki hizmet kalitesinden ve aksamalardan mağdur olduklarını soru önergesi ile gündeme getirmiş ve Malkaralıların yaşadıkları bu sıkıntının bir an evvel giderilmesini istemişti. Personel eksikliği sebebiyle mektupların, resmi evrakların vatandaşlara geç ulaştırıldığını ifade eden Köprülü, banka, telefon faturaları ve mektupların zamanında ellerine geçmediği için vatandaşların sıkıntı yaşadıklarını belirtmişti.

NORM TESPİT ÇALIŞMASI YAPILDI

Köprülü’nün önergesini Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan yanıtladı. Önergede; PTT’ye ilişkin istatistiki bilgilere yer verilirken, bundan sonraki süreçte hizmetlerin herhangi bir aksamaya meydan verilmeden yürütüleceği ifade edildi. Bakan Elvan;  “Malkara PTT Merkez Müdürlüğü’nde dağıtım hizmetleri için 7 Dağıtıcı normu, gişe hizmetleri için 5 Memur’un fiilen çalıştırılıyor” dedi. Tekirdağ PTT Başmüdürlüğü’ne bağlı PTT işyerlerinde Şubat 2014 içerisinde planlanmış olan yeniden norm tespit çalışmasının 17-28 Şubat  tarihleri arasında planlandığı şekilde yapıldığı ve çalışmanın rapor haline getirilerek raporun değerlendirilmesinin sürdürüldüğü belirtildi.

Haber / Sevay KARDEŞ

 

 




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —