Tarih: 24.09.2013 19:56

TV’ler de akıllandı

Facebook Twitter Linked-in

 ÇOK DAHA FAZLASINI SUNUYOR
‘Smart TV’ olarak da adlandırılan Akıllı TV satışlarının Türkiye’de geçtiğimiz yıla oranla yüzde 122 arttığını belirten Erdemir, “Bu artışa karşılık, standart özelliklere sahip TV’lerin satışında kaydedilen yüzde 22’lik düşüş, pazarın yakın gelecekte nasıl şekilleneceğini gösteriyor. Akıllı TV’lerin getirdiği yenilikler, tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerini de farklı bir boyuta taşıdı. Tüketiciler artık karşısına geçtikleri televizyonu hareketle ya da sesle kontrol edebilmek, filmleri ya da internetteki videoları farklı cihazlara ihtiyaç duymadan izleyebilmek istiyor. Akıllı TV’ler tüm bu beklentileri karşıladığı gibi, sosyal ağlara bağlanabilme, yayınları kaydedilme gibi özellikleriyle çok daha fazlasını sunuyor” dedi.
 
Haber / Sevim BOZKURT
 



Orjinal Habere Git
— HABER SONU —