Tarih: 25.11.2013 17:00

Yünsa 9 ayda 11.3 milyon kar etti

Facebook Twitter Linked-in

HEDEFİMİZ KAYIPLARI YOKETMEK
Yünsa Genel Müdürü Cem Çelikoğlu yünlü kumaş üretiminde dünya liderliğine oynadıklarını ifade ederek “2013 yılı 2012 yılının etkisi ile yavaş başladı. Bu yavaşlık yılın üçüncü çeyreğinde de devam etti. Özellikle Amerika ve Avrupa’daki ekonomik belirsizlikler ve Ortadoğu’daki siyasi belirsizlikler bu yavaşlığın sürmesine sebep oluyor. Böyle bir dönemde bizim için yürüttüğümüz verimlilik çalışmaları daha da önem kazanıyor. 2012 Mayıs ayında çalışmalarına başladığımız verimlilik projeleri ile hedefimiz, öncelikle işletmemizin tüm kayıplarını belirleyip yok etmek, kayıpların en aza indirildiği noktalarda daha öte geliştirme aksiyonları uygulayarak tüm işletme parametrelerimizi iyileştirip verimliliğimizi dolayısıyla karlılığımızı arttırmaktır” dedi.
 
KİLİT BİR ROL OYNUYOR
Yünsa olarak, şirketimizin tüm süreçlerinde verimli çalışma modelleri oluşturduklarını ifade eden Çelikoğlu “Üretimden, enerjiye, satış ve pazarlamadan bilgi teknolojilerine kadar tüm süreçlerimizde verimlilik bizim için kilit bir rol oynuyor. Geçtiğimiz ay aldığımız ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi çalışmalarımızın bir göstergesidir. Dünya liderliği vizyonu ile çalışırken hem mevcut pazardaki payımızı büyütmek, hem teknolojik, hem ürün ve servis, hem de tasarım anlamında pazara yenilik katacak projeler geliştiriyoruz. Bu hedeflere ulaşmak için tabii ki Ar-Ge çalışmaları büyük bir önem taşıyor. 2011 yılında kurulan Yünsa Ar-Ge Merkezinde, sektörde ilk niteliğinde ürün geliştirme projelerinin yanı sıra maliyet düşürücü ve verimlilik arttırıcı teknolojiler geliştirme projeleri de yürütülüyor. Dünya tekstil sektöründeki lider konumumuzu geliştirmek için, katma değeri yüksek, inovatif ürünler geliştirmenin ve yüksek teknoloji kullanımının devamlı geliştirilmesinin kaçınılmaz olduğunu düşünüyoruz” diye konuştu.
 
40. YILLARINI KUTLADI
Cem Çelikoğlu “Bugün dünya standartlarında üretim yapan bir kuruluş olarak, her geçen gün yeni müşteriler kazanıyor ve daha çok insanı YÜNSA kalitesi ile buluşturuyoruz. Bu sene 40. Yılımızı kutluyoruz, 40 yıldır kaliteden ödün vermeden, daha çok insanı markamızla tanıştırıyoruz” dedi.
 
Haber / Gülveren VATANSEVER
 



Orjinal Habere Git
— HABER SONU —